bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
phluphy is weg en we worden gelijk vulgair
Huilie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een neukmaatje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?
Wat is er hier nou vulgair aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn computer stuk gemaakt. "c://filename.txt" naar "c:filename.txt" laten renamen... en nu reageert hij niet meer op RDC.
Ja I know, normaal werk ik onder Unix, maar nu even niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal de anti-windows uitlatingen ff voor mezelf houden maar is APC reboot niet een idee?
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt)quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja I know, normaal werk ik onder Unix, maar nu even niet.
APC reboot? Over the internet?
Edit: Het werkt al. Mijn programma is bijna af tot perfectie.
wat gebruik jij voor crappy software..quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn computer stuk gemaakt. "c://filename.txt" naar "c:filename.txt" laten renamen... en nu reageert hij niet meer op RDC.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt).
Ik ben nu heel erg stil.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gebruik jij voor crappy software..
is me hier werkelijk nog nooit gelukt
Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt).
Tof, ik zocht al een soort van Disk Invertory X alternatiefquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:12 schreef Q. het volgende:
Wat is SpaceMonger toch een geniaal programma. Gewoon in 1x zien wat er nou ook alweer zoveel ruimte verbruikt op de immer veel te kleine C-schijf. 10 Gig aan Supreme Commander savegames, ja, dat schiet wel op..
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Anders staat de server stil
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zetten.
Daar heb je toch DC engineers voorquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukken
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
T mag ook allemaal niets meer kosten he tegenwoordigquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Redbug engineer waren 120 euro per uur dacht ik zoquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Die clip is nog vetter:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
"Ik ben dom, lomp & famous, bitches zitten aan mijn penis."
Ruig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |