Ja beetje veel gezopen tijdens het etenquote:
Waar ken ik dat probleem vanquote:Op zondag 30 september 2007 13:13 schreef FredvZ het volgende:
Middag
Leuk hoor een weekendje bij je ouders blijven, word gelijk weer aan het werk gezet om de huis-ICT-problemen op te lossen.
Deze keer willen ze hier de een film van de videocamera op de computer bewerken, zonder dat er ergens in huis maar ook een firewireaansluiting op een computer aanwezig is.
Zodra je zegt dat je iets met computers doet krijg je al de vraag of je hun problemen kan oplossenquote:
Kun je even een muurtje metselen?quote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zodra je zegt dat je iets met computers doet krijg je al de vraag of je hun problemen kan oplossen. Zeg voortaan wel dat ik bouwvakker ben
!
Kijk ik op het profiel van dat geval:quote:I've been using YouTube (http://www.youtube.com/) to share personal videos with my
friends and family. I'm inviting you to become my friend on YouTube so I can easily
share videos with you in the future.
To accept my invitation, please follow this link and login:
http://www.youtube.com/my_messages?folder=inbox&filter=invites
If you're not already a YouTube member, you can sign up first.
Thanks,
graftak
quote:Whats up? I found a fun dating site check me out over there i have the same profile name there! Visit the link below for my dating profile
Tsja eerste kaar dat ik het krijgquote:Op zondag 30 september 2007 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk hè, YT-spam!
Ik krijg het veel vaker hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja eerste kaar dat ik het krijg. Misschien moet ik toch maar een P90 gaan kopen en een goed gesprek met een paar spammers op een terasje houden
. * WyriHaximus houd wel van harde publiekelijke voorbeelden stellen
quote:I've been using YouTube to share personal videos with my friends and family. I'm inviting you to become my friend on YouTube so I can easily share videos with you in the future.
To accept my invitation, please follow this link and login. If you're not already a YouTube member, you can sign up first.
Thanks,
mspafford84
quote:Hey, I found a fun dating site check me out over there i have the same profile name there! Click the link below!
Ik heb het gezienquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef WyriHaximus het volgende:
lol JortK, ik heb gezellig ruzie met me ouders gehad en heb het ff op murp af lopen geven
hmm ik moet volgens een dev (denk ik zo) van cakephp geen query in een helper kunnen uitvoeren, dus ik gebruik een simpele workaround om dat alsnog te kunnen doenquote:
gelijk terug overgeschakeld naar foksilver, brrrquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Wow het forum heeft een nieuw design zo te zien. Ziet er tof uit
!
Hmm goeie die sessies eens kijken hoeveel ik er hebquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk terug overgeschakeld naar foksilver, brrr
(leuke, toepasselijke naam btw: baggerlayout)
en eindelijk een sessiemanager(gelijk stuk of 30 dooie sessies weggegooit
)
Goede. Maar vier sessies, maar toch een goede toevoeging (en opschoning).quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef mschol het volgende:
)
Waar zit dat ding eingelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede. Maar vier sessies, maar toch een goede toevoeging (en opschoning).
Onder wijzig profiel>Sessiemanager.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waar zit dat ding eingelijk?. Woei en SG1 aflevering 200
!
in foksilver: wijzig profiel -> Naar Sessiemanagerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waar zit dat ding eingelijk?. Woei en SG1 aflevering 200
!
Fokdark hierquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk terug overgeschakeld naar foksilver, brrr
(leuke, toepasselijke naam btw: baggerlayout)
)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef FredvZ het volgende:
Zo spannend klinkt het niet hoor. Tenminste voor jullie dan
Gisteravond naar mrs FredvZ-in-wording gegaan en die heeft me tot vanmorgen half tien niet meer los gelaten
En ook nog echt de tijd weten hequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef FredvZ het volgende:
Zo spannend klinkt het niet hoor. Tenminste voor jullie dan
Gisteravond naar mrs FredvZ-in-wording gegaan en die heeft me tot vanmorgen half tien niet meer los gelaten
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
En ook nog echt de tijd weten he!
Zo lievquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En ook nog echt de tijd weten he!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ehmja... Dat was het moment dat ik mijn baas belde om te vertellen dat ik het niet meer ging halen om negen aanwezig te zijn
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef WyriHaximus het volgende:
!
! IRLROFL! Heb je de 10 uur nog wel gehaald?
Dan is je baas tenminste toch nog een echte ventquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Net an.
De "je-bent-te-laat-preek" bleef overigens beperkt tot: "De details horen we wel tijdens de lunchpauze."
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ehmja... Dat was het moment dat ik mijn baas belde om te vertellen dat ik het niet meer ging halen om negen aanwezig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |