Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja? Apc trekt de stroom er ff af en je machine reboot (mits BIOS goed ingestelt).
Tof, ik zocht al een soort van Disk Invertory X alternatiefquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:12 schreef Q. het volgende:
Wat is SpaceMonger toch een geniaal programma. Gewoon in 1x zien wat er nou ook alweer zoveel ruimte verbruikt op de immer veel te kleine C-schijf. 10 Gig aan Supreme Commander savegames, ja, dat schiet wel op..
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad
Anders staat de server stil
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha ja. Ben een keer naar amsterdam geweest omdat iemand een remote windows update had gedaan en de firewall had aangezet. Om te vergeten dat RDC aan te zetten.
Daar heb je toch DC engineers voorquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook leuk dat de oudere machines het uit/aan niet ondersteunen, en je dus ook voor klanten naar de colocatie moet om op de machine het aan/uit knoppie in te drukken
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar heb je toch DC engineers voor.
T mag ook allemaal niets meer kosten he tegenwoordigquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Redbug engineer waren 120 euro per uur dacht ik zoquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk dat ze à ¤ 85/uur werken
En aan/uit 15 minuten in rekening gebracht wordt
Tijdens kantoortijden wordt er heen&weer gereden
Die clip is nog vetter:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
"Ik ben dom, lomp & famous, bitches zitten aan mijn penis."
Ruig nummer.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit ik dus met dat nummer op mijn hoofd. Zie ik ineens in mijn ooghoek iets verschijnenDus ik schrik me de tyfus, gooi mijn koptelefoon af, draai me geschrokken om.... was het mijn vader die weltrusten kwam zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Hahaha! Wou net zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Wyri heeft geen leven
Al hoewel ik ook al eens verspreid over de dag 11 episodes van 24 heb gekeken.
Hmm, laatste mail die de manager rond stuurde was de prijs 85 eurie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Redbug engineer waren 120 euro per uur dacht ik zo.
hhwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, heerlijk uitlopende werkzaam heden bij heerhugowaard, een uur later op me werk minstens![]()
Ik momenteel wel voor wat minderquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef JortK het volgende:
[..]
T mag ook allemaal niets meer kosten he tegenwoordig
* JortK werkt voor 117 euro per uur![]()
Leuk hè.. Vadersquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit ik dus met dat nummer op mijn hoofd. Zie ik ineens in mijn ooghoek iets verschijnenDus ik schrik me de tyfus, gooi mijn koptelefoon af, draai me geschrokken om.... was het mijn vader die weltrusten kwam zeggen.
we hebben telefoon dus meestal bellen ze effquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
goeden dagquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
goeden dag
hebben we hier nog intressante plannen voor vandaag?
ik ga me maar weer een dag vervelen op school
Moet aan het werk zowaar, incidentjes deze weekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
goeden dag
Verder met stagelopen.... ehm een ochtendje/middagje Fok!ken en daarbuiten verder zoeken naar het wiel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:04 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Verder met stagelopen.... ehm een ochtendje/middagje Fok!ken en daarbuiten verder zoeken naar het wiel.
En ik zit vandaag met 2 man in het gebouw. Twee nichten om precies te zijn, das dat zullen weer interessante gesprekken worden tijdens de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |