Ook en toen ik op murp liep te vitten heb ik volgens mij ook Elixabete wat beledigt (zag der voor voor iemand anders aan, kijk altijd naar de avatar van iemand ipv de naamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sir Harry! Beetje agressief geworden in het verkeer / ov?
![]()
Niet als je veel dingen al zelf heb gekochtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Huh, da's toch beter?
Ohh, ach, zie het als extra. Hoef je niet zorgen te maken dat je te weinig hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet als je veel dingen al zelf heb gekocht. Het is niet ernstig ofzo maar het is het zoveelste voorbeeld van non communicatie
![]()
Ja hoop het ook, heb iig nog 4 stargate DVD's te kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef phluphy het volgende:
Het is je weekje niet, he Harry.![]()
Hopelijk worden de komende dagen wat relaxter.![]()
Maar alleen als ie ijs- en ijskoud is Bertje !!![]()
Overigens vind ik kraanwater nog het allerlekkerst. Ik lurk het de hele dag!
En nuHouse
kijken!
* WyriHaximus denkt kwijlend terug toen het hem een uur koste om bij ze vriendin der ouders vandaan te komen. Met de kat mee kijkend naar wat we allemaal aan het doen werenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef FredvZ het volgende:
*zucht* vrouwen...
Gisteravond dus weer bij mrs FredvZ-in-wording:
- Blijf je slapen?
F: Ja, prima
- Serieus?
F: Ja
- Ow
F: Niet goed?
- Ja. Nee. Nou, kijk,
[Nu volgt er een betoog waarom ik niet zo moeten blijven slapen en waaom toch ook weer wel]
- Snap je?
F: Ja....
- Dus eigenlijk is het niet zo handig.
F: Nee, waarom vraag je het dan?
- Omdat het ook wel weer leuk is.
F: Ja, maar niet verstandig.
- Nee.
F: Blijf ik toch een ander keertje slapen
- Jaaaaaa!!!!![]()
Vervolgens 3 kwartier bezig geweest om het huis uit te komen
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus denkt kwijlend terug toen het hem een uur koste om bij ze vriendin der ouders vandaan te komen. Met de kat mee kijkend naar wat we allemaal aan het doen weren.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?
Gaat dat niet een beetje ver om een meid te versieren?
Ow haha staat er een beetje krom. Nee me vriendin en ik stonden altijd afscheid te nemen op de dijk (wat mag je zelf invullen, neem niet aan dat ik dat uit moet gaan leggen). En de poes (het dier niet het speeltje) (dat beest is een aandachtshoer) stond altijd te kijken wat we dedenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat deed allemaal met de ouders van je vriendin?
Gaat dat niet een beetje ver om een meid te versieren?
Waarom niet gewoon binnen in de hal?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
staat er een beetje krom. Nee me vriendin en ik stonden altijd afscheid te nemen op de dijk
Precies, der oudersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon binnen in de hal?
Maar das misschien het voordeel als ze op kamers woont, dan zijn er geen nieuwsgierige ouders in de buurt.
WyriHaximus: "Goed mevrouw, die bloemen zullen we bezorgen"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus werd net gebeld en aangezien voor (meneer) bloemist![]()
Was een ventquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
WyriHaximus: "Goed mevrouw, die bloemen zullen we bezorgen"
Of niet?
Beetje slecht weer voor buiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus mompelt iets over bloemetjes, buiten en vrouw
http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_B/W378.HTMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Zegt de bloemetjes buiten zetten je iets?
Altijd geleerd dat het ff flink met iemand neuken betekendequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_B/W378.HTM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |