SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Ja-Ik het volgende:
nu ik zo de aflevering van vandaag heb gezien (nl) weet ik zeker dat meredith terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef Jajong het volgende:
[..]sommige details zijn onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nog steeds denk ik dat ze terug komt![]()
Nee, ze is vrij dik, puisterig en emo-achig....quote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef krioro het volgende:
wie is meredith?![]()
![]()
en candice is/was niet zo lekker als ze zich voordeed?![]()
(ik heb de comics niet echt gevolgd)
Hahahaha dat was wel komisch eigenlijk maar wel vette ripquote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sauron komt iedereen pwnen
Toen dat kleine meisje die nachtmerries had en die politie dude in haar gedachtes keek, hoorde je volgens mij letterlijk ' I see yoouuu' net zoals Sauron in die film met die ring.
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Zoals Jessica die ook heeft, met haar meerdere persoonlijkheden![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.
Boeit dat nou, ze is toch Hot?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Boeit dat nou, ze is toch Hot?!![]()
![]()
weet iemand wat dat voor iets zal zijn? aanvulling op het verhaal? behind the scenes? iets anders?quote:Premiere Encore
Special encore presentation Saturday 8/7c.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Owja! Ik zat ook al te denken "Wie het geneuk is ook alweer...." maar ze is die firestarterquote:
Goh, nu al?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
Vinden jullie de stem van Mohinder die je aan het begin van elke aflevering telkens hoort inmiddels niet kei-irritant? Die stem, en dat gezanik over evolutie, verschrikkelijk zeg, begint me nu echt op de zenuwen te werken.
Niks mis mee, hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
Vinden jullie de stem van Mohinder die je aan het begin van elke aflevering telkens hoort inmiddels niet kei-irritant? Die stem, en dat gezanik over evolutie, verschrikkelijk zeg, begint me nu echt op de zenuwen te werken.
Herhaling. Meer niet. Zelfs de reclames zijn hetzelfde (voor Amerikaanse kijkers) zodat ze de kijkcijfers kunnen optellen bij die van maandag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef krioro het volgende:
ging net maar eens de graphic novels checken, en zag op de site dit staan:
[..]
weet iemand wat dat voor iets zal zijn? aanvulling op het verhaal? behind the scenes? iets anders?
Nouja, hij werd anders wel aan het plafond genageld door sylar en een half uur later was er niks aan de hand... misschien he is er nog hoopquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Mohinder met zijn zoete praatjes, het wordt eens tijd dat meneer zelf eens een ability gaat ontwikkelen of opgeruimd wordt.
Ik denk eerder dat het een foutje van de makers van Heroes was, dan dat hij iets zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, hij werd anders wel aan het plafond genageld door sylar en een half uur later was er niks aan de hand... misschien he is er nog hoop
"Niet meer in stoffelijke vorm aanwezig".quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een foutje van de makers van Heroes was, dan dat hij iets zou kunnen.
Hij kan alleen maar zeuren en piepen tot nu toe.
Jammer dat Hanna dood is
tussen 6 plankenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef freiss het volgende:
Mohinder is tof...
ik vind mohinder ook niet zo'n ramp en de verhaallijn eromheen ook niet. Soms is het wel een dramatische zeverzak, maar slecht vind ik het meestal nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef freiss het volgende:
Mohinder is tof.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kun je je storen aan Mohinder? De intros die hij geeft bij vrijwel elke aflevering zijn fantastisch, bijna poëtisch zelfs.
Idd, ik vind hem tof, zei ik alquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kun je je storen aan Mohinder? De intros die hij geeft bij vrijwel elke aflevering zijn fantastisch, bijna poëtisch zelfs.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
oh ja nu je het zegt komt het weer bovendrijven in mijn geheugen!quote:
jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Herhaling. Meer niet. Zelfs de reclames zijn hetzelfde (voor Amerikaanse kijkers) zodat ze de kijkcijfers kunnen optellen bij die van maandag.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
jammer.ik wil meer. MEER. MEEEEEEEEEEEER!
Ja, daar denk ik ook aan... Heroes, waar blijven jullie?...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook.... kom op met die dinsdag
Ik vind haar haar rol echt erg goed spelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik ook aan... Heroes, waar blijven jullie?...![]()
Btw, ik vind Molly niet irritant... Het is haar karakter...
Inderdaad... Het is ook heel erg knap van haar, dat zij het op haar jonge leeftijd kan... En dan dat voor een serie die langer duurt dan 1 jaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik vind haar haar rol echt erg goed spelen
Eensch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:48 schreef Haunter het volgende:
Molly, wat een schattig kindje is dat tochalleen haar personage is beetje vervelend af en toe. Maar idd, wat een acteertalent op die leeftijd
![]()
![]()
Klopt ten dele, soms zitten er ongelooflijke saaie afleveringen tussen. Maar de verhaallijnen van de Asurans en de Wraith zitten wel goed in mekaar.quote:
of van dat kreng genaamd dakota fanning...quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Nu hoop ik dat ze niet het slachtoffer gaat worden van Lindsay Lohan-achtige taferelen op een latere leeftijd.
En Drew Barrymorequote:Op zaterdag 29 september 2007 12:41 schreef SiGNe het volgende:
En vergeet de olsen twins niet..
Nee dat vind ik juist een leuk onderdeel van de serie. Alleen dat Mohinder daarna nog in beeld komt is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
Iedereen vindt dat irritant denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Jackassonline3 het volgende:
Ik vind irritant om elke week weer te wachten >,< majah het is wel de moeite waard net zoals met prison break vind ik
Eenschquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat irritant denk ik
Nou dat weet ik dan nog wel. Maar hoe het precies allemaal af is gelopen ben ik simpelweg vergeten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel zijn vergeten van de vorige seizoen. Sommige mensen weten niet eens meer welke krachten sommige mensen hebben.
Ik denk Nathan, hij liep tegen die maat van hiro aan persies op een manier dat hij er iets in kon stoppen en hij liep ook net land de plek waar z'n moeder langs liep, waar tegen hij nogal lomp deed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:16 schreef Wouser het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Vet gave aflevering 1
Clairen die jongen had haar meteen door
.... was schitterend stukje trouwens in het Lab. En dat vrouwmans die al die gaste vermoorden
En de beroemde samurai gast een engelsman
Wat ik wel het meest interessant was, was het laatste stukje toen de vader van hiro werd vermoord. Zei hij zoiets van 'Van alle mannen ben jij diegene?!?'. of zoiets in die trand... Iemand al enig idee wie dat dan was, ik neem namelijk aan dat we die persoon dus kennen...
Wat ik wel minder vond was dat etan en die andere weer terug zijn beetje onrealisistisch wanneer ze gewoon in 1000 stukjes zijn ontploft
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik denk Nathan, hij liep tegen die maat van hiro aan persies op een manier dat hij er iets in kon stoppen en hij liep ook net land de plek waar z'n moeder langs liep, waar tegen hij nogal lomp deed.
Niet iedereen is een Heroes-nerdquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel zijn vergeten van de vorige seizoen. Sommige mensen weten niet eens meer welke krachten sommige mensen hebben.
Nathan zijn kop staat daar op ieder hoek van de straat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.
dat is een andere serie en die heet BSGquote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedacht me iets, wat waarschijnlijk veel te vergezocht is, maar dat hele gedoe met die zonsverduistering enzo deed me denken aan ons sterrestelsel en dat deed mij denken aan sterrebeelden en hoe er daar twaalf van zijn, net als het aantal leden van die groep van Haiko & co. Slaat verder nergens opmaar ik vind het wel iets voor Heroes om een groep te hebben waar elk lid een sterrenbeeld vertegenwoordigt, bij wijze van archetypes van de mensheid ofzo.
Maar ik heb dus geen enkele basis voor deze theorie, afgezien van een overeenkomstig nummer![]()
Ik had het idee dat het een vrij jong persoon was die Kaito duwde en naast Nathan kan West ook vliegen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.
Ik peter.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
oi, dit is opzich wel grappig:
http://www.liquidgenerati(...)s_Character_Are_You/
Zal vast wel eens voorbij zijn gekomen ofzo, maar ik zag m niet in de OP
Ik ben Nathan
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
Sorrie maar is heroes weer met seizoen 2 bezig of zo?![]()
Heb de laatste paar afleveringen van seizoen 1 gezien en dacht dat er voorlopig niks meer zou komen, welke aflevering is nu als laatste uitgezonden dan in USA?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie lullen langs me heen, geef antwoord!![]()
[..]
lezen is ook een ability.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
1 van 2
Of zelf een beetje moeite doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
lezen is ook een ability..
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidingesquote:
Ik doe een beetje moeite slomequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of zelf een beetje moeite doen.
1 AFLEVERING VAN SEIZOEN 2.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidinges
Je vroeg welke aflevering als laatste is uitgezonden. Aflevering 1 van seizoen 2 is als laatste uitgezonden. Je had met 2 minuten googlen hetzelfde antwoord kunnen krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidinges
Heul niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik doe een beetje moeite slome
Dus volgens jouw is West degene die Kaito heeft vermoord? Goed. Nou, dat vind ik dus niet, maar dat is mijn mening. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het een vrij jong persoon was die Kaito duwde en naast Nathan kan West ook vliegen.
de relatie West-Kaito kan zijn dat West de zoon is van iemand binnen de groep waar Kaito mee omgaat.
Ik vond het ook zo vaag dat ie bij Claire voor het raam zweefde, alsof hij weet dat zij ook een gave heeft.
Misschien is ie een bad guy die Claire in de gaten moet houden.
Wou je perse nog ff natrappen nu het antwoord al minstens 3 keren is gegeven? Nou oke je hebt me een jankbal genoemd, goed zo!! Klaar nu?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat geen DE dus er staat 1 van 2 waarmee bedoeld wordt episode 1 van season 2
jankbal![]()
Ik zeg meer dat het een mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus volgens jouw is West degene die Kaito heeft vermoord? Goed. Nou, dat vind ik dus niet, maar dat is mijn mening. We zullen het zien.
Daar heb ik het idee ook van gejatquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:57 schreef ampburner het volgende:
[..]
dat is een andere serie en die heet BSG
Ik denk niet dat het Nathan kan zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie is Westquote:Op zondag 30 september 2007 08:39 schreef WheeleE het volgende:
West is volgens mij de enige of een van de weinige 'speciale mensen' niet zijn gave helemaal heeft geaccepteerd en er relaxed mee om gaat. Alle andere hoofdpersonen hebben wel de een of andere moeilijkheid of doen er niet veel mee (Micah bijvoorbeeld).
Die jongen die Claire bijna aanreed, en naast haar zat in de klas. De laatste comic gaat over hem.quote:
Ojaquote:Op zondag 30 september 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die jongen die Claire bijna aanreed, en naast haar zat in de klas. De laatste comic gaat over hem.
De foto waarvan Kaito en Angela allebei een stukje kregen heeft ongetwijfeld alle 12 de personen er op staan. Zou erin seizoen 1 niet al een stukje met een ander persoon voorbij zijn gekomen? Of misschien ergens aan de muur?quote:Op zondag 30 september 2007 13:06 schreef SiGNe het volgende:
Zeker geen rare gedachte, sterker nog, ik denk dat kaito en Angela zelf ook medestichters zijn.
Alleen is de company op een gegeven moment in 2en gesplitst met aan de ene kant oa. Kaito en Angela en aan de andere kant oa. Lindermann en Bob.
Das aardig wat, ben benieuwd...quote:Op zondag 30 september 2007 13:06 schreef SiGNe het volgende:
Zeker geen rare gedachte, sterker nog, ik denk dat kaito en Angela zelf ook medestichters zijn.
Alleen is de company op een gegeven moment in 2en gesplitst met aan de ene kant oa. Kaito en Angela en aan de andere kant oa. Lindermann en Bob.
Zou vet zijnquote:Op zondag 30 september 2007 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind nog steeds dat West een kind is van Nathan (zelfde gaven) en dat Claire hardstikke verliefd wordt op hem om er dan soapy achter te komen dat het haar halfbroer is. Draaama drama!
Ruilen?quote:Op zondag 30 september 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben Claire
Hoopte eigenlijk op Peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |