tussen 6 plankenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef freiss het volgende:
Mohinder is tof...
ik vind mohinder ook niet zo'n ramp en de verhaallijn eromheen ook niet. Soms is het wel een dramatische zeverzak, maar slecht vind ik het meestal nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef freiss het volgende:
Mohinder is tof.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kun je je storen aan Mohinder? De intros die hij geeft bij vrijwel elke aflevering zijn fantastisch, bijna poëtisch zelfs.
Idd, ik vind hem tof, zei ik alquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kun je je storen aan Mohinder? De intros die hij geeft bij vrijwel elke aflevering zijn fantastisch, bijna poëtisch zelfs.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
oh ja nu je het zegt komt het weer bovendrijven in mijn geheugen!quote:
jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Herhaling. Meer niet. Zelfs de reclames zijn hetzelfde (voor Amerikaanse kijkers) zodat ze de kijkcijfers kunnen optellen bij die van maandag.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
jammer.ik wil meer. MEER. MEEEEEEEEEEEER!
Ja, daar denk ik ook aan... Heroes, waar blijven jullie?...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook.... kom op met die dinsdag
Ik vind haar haar rol echt erg goed spelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik ook aan... Heroes, waar blijven jullie?...![]()
Btw, ik vind Molly niet irritant... Het is haar karakter...
Inderdaad... Het is ook heel erg knap van haar, dat zij het op haar jonge leeftijd kan... En dan dat voor een serie die langer duurt dan 1 jaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik vind haar haar rol echt erg goed spelen
Eensch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:48 schreef Haunter het volgende:
Molly, wat een schattig kindje is dat tochalleen haar personage is beetje vervelend af en toe. Maar idd, wat een acteertalent op die leeftijd
![]()
![]()
Klopt ten dele, soms zitten er ongelooflijke saaie afleveringen tussen. Maar de verhaallijnen van de Asurans en de Wraith zitten wel goed in mekaar.quote:
of van dat kreng genaamd dakota fanning...quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Nu hoop ik dat ze niet het slachtoffer gaat worden van Lindsay Lohan-achtige taferelen op een latere leeftijd.
En Drew Barrymorequote:Op zaterdag 29 september 2007 12:41 schreef SiGNe het volgende:
En vergeet de olsen twins niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |