SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Ja-Ik het volgende:
nu ik zo de aflevering van vandaag heb gezien (nl) weet ik zeker dat meredith terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef Jajong het volgende:
[..]sommige details zijn onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nog steeds denk ik dat ze terug komt![]()
Nee, ze is vrij dik, puisterig en emo-achig....quote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef krioro het volgende:
wie is meredith?![]()
![]()
en candice is/was niet zo lekker als ze zich voordeed?![]()
(ik heb de comics niet echt gevolgd)
Hahahaha dat was wel komisch eigenlijk maar wel vette ripquote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sauron komt iedereen pwnen
Toen dat kleine meisje die nachtmerries had en die politie dude in haar gedachtes keek, hoorde je volgens mij letterlijk ' I see yoouuu' net zoals Sauron in die film met die ring.
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Zoals Jessica die ook heeft, met haar meerdere persoonlijkheden![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.
Boeit dat nou, ze is toch Hot?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was blij dat dat mens (nog) niet in de serie zit. Saaie verhaallijn van haar.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Boeit dat nou, ze is toch Hot?!![]()
![]()
weet iemand wat dat voor iets zal zijn? aanvulling op het verhaal? behind the scenes? iets anders?quote:Premiere Encore
Special encore presentation Saturday 8/7c.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Owja! Ik zat ook al te denken "Wie het geneuk is ook alweer...." maar ze is die firestarterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |