Nee dat vind ik juist een leuk onderdeel van de serie. Alleen dat Mohinder daarna nog in beeld komt is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
Vinden jullie de stem van Mohinder die je aan het begin van elke aflevering telkens hoort inmiddels niet kei-irritant? Die stem, en dat gezanik over evolutie, verschrikkelijk zeg, begint me nu echt op de zenuwen te werken.
Iedereen vindt dat irritant denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Jackassonline3 het volgende:
Ik vind irritant om elke week weer te wachten >,< majah het is wel de moeite waard net zoals met prison break vind ik
Eenschquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat irritant denk ik
Nou dat weet ik dan nog wel. Maar hoe het precies allemaal af is gelopen ben ik simpelweg vergeten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel zijn vergeten van de vorige seizoen. Sommige mensen weten niet eens meer welke krachten sommige mensen hebben.
Ik denk Nathan, hij liep tegen die maat van hiro aan persies op een manier dat hij er iets in kon stoppen en hij liep ook net land de plek waar z'n moeder langs liep, waar tegen hij nogal lomp deed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:16 schreef Wouser het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Vet gave aflevering 1
Clairen die jongen had haar meteen door
.... was schitterend stukje trouwens in het Lab. En dat vrouwmans die al die gaste vermoorden
En de beroemde samurai gast een engelsman
Wat ik wel het meest interessant was, was het laatste stukje toen de vader van hiro werd vermoord. Zei hij zoiets van 'Van alle mannen ben jij diegene?!?'. of zoiets in die trand... Iemand al enig idee wie dat dan was, ik neem namelijk aan dat we die persoon dus kennen...
Wat ik wel minder vond was dat etan en die andere weer terug zijn beetje onrealisistisch wanneer ze gewoon in 1000 stukjes zijn ontploft
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik denk Nathan, hij liep tegen die maat van hiro aan persies op een manier dat hij er iets in kon stoppen en hij liep ook net land de plek waar z'n moeder langs liep, waar tegen hij nogal lomp deed.
Niet iedereen is een Heroes-nerdquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel zijn vergeten van de vorige seizoen. Sommige mensen weten niet eens meer welke krachten sommige mensen hebben.
Nathan zijn kop staat daar op ieder hoek van de straat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.
dat is een andere serie en die heet BSGquote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedacht me iets, wat waarschijnlijk veel te vergezocht is, maar dat hele gedoe met die zonsverduistering enzo deed me denken aan ons sterrestelsel en dat deed mij denken aan sterrebeelden en hoe er daar twaalf van zijn, net als het aantal leden van die groep van Haiko & co. Slaat verder nergens opmaar ik vind het wel iets voor Heroes om een groep te hebben waar elk lid een sterrenbeeld vertegenwoordigt, bij wijze van archetypes van de mensheid ofzo.
Maar ik heb dus geen enkele basis voor deze theorie, afgezien van een overeenkomstig nummer![]()
Ik had het idee dat het een vrij jong persoon was die Kaito duwde en naast Nathan kan West ook vliegen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar degene die Kaito (de vader van Hiro) heeft vermoord is dus een bekende van Kaito. Ik weet vrijwel zeker dan Nathan en Kaito elkaar nooit hebben ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |