Ik peter.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
oi, dit is opzich wel grappig:
http://www.liquidgenerati(...)s_Character_Are_You/
Zal vast wel eens voorbij zijn gekomen ofzo, maar ik zag m niet in de OP
Ik ben Nathan
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
Sorrie maar is heroes weer met seizoen 2 bezig of zo?![]()
Heb de laatste paar afleveringen van seizoen 1 gezien en dacht dat er voorlopig niks meer zou komen, welke aflevering is nu als laatste uitgezonden dan in USA?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie lullen langs me heen, geef antwoord!![]()
[..]
lezen is ook een ability.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
1 van 2
Of zelf een beetje moeite doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
lezen is ook een ability..
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidingesquote:
Ik doe een beetje moeite slomequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of zelf een beetje moeite doen.
1 AFLEVERING VAN SEIZOEN 2.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidinges
Je vroeg welke aflevering als laatste is uitgezonden. Aflevering 1 van seizoen 2 is als laatste uitgezonden. Je had met 2 minuten googlen hetzelfde antwoord kunnen krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat antwoord? 1 van de 2, wat 1 van de 2? ik vroeg hoeveel afleveringen er al uitgezonden zijn van seizoen 2 en krijg als antwoord 1 van de 2. Lulkoek schrijven is ook een abidinges
Heul niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik doe een beetje moeite slome
Dus volgens jouw is West degene die Kaito heeft vermoord? Goed. Nou, dat vind ik dus niet, maar dat is mijn mening. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het een vrij jong persoon was die Kaito duwde en naast Nathan kan West ook vliegen.
de relatie West-Kaito kan zijn dat West de zoon is van iemand binnen de groep waar Kaito mee omgaat.
Ik vond het ook zo vaag dat ie bij Claire voor het raam zweefde, alsof hij weet dat zij ook een gave heeft.
Misschien is ie een bad guy die Claire in de gaten moet houden.
Wou je perse nog ff natrappen nu het antwoord al minstens 3 keren is gegeven? Nou oke je hebt me een jankbal genoemd, goed zo!! Klaar nu?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat geen DE dus er staat 1 van 2 waarmee bedoeld wordt episode 1 van season 2
jankbal![]()
Ik zeg meer dat het een mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus volgens jouw is West degene die Kaito heeft vermoord? Goed. Nou, dat vind ik dus niet, maar dat is mijn mening. We zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |