Lies.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja was ik net mee bezig maar toen kon ik niet meer editten omdat ie dicht was
heatwave moet t maar doen
niet als je topic dicht is.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Lies.
Editten is altijd mogelijk afaik.![]()
kutquote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Lies.
Editten is altijd mogelijk afaik.![]()
't is toch gewoon het volgende topic.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
wat moet ik nou met ksc 482, een lege OP en wat gewauwel.
Doe maar eens moeite voor een topic, ik hoef dat niet te doen zeg, doe normaal.
Zal wel niet zozeer om de TT gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is toch gewoon het volgende topic.
Iedereen wil altijd dat ie er snel is, dan maar even zonder OP.
die kan er later ook in.
En een TT is toch ook onboeiend...
wedden van niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de SC is AL_TIJD zo [KSC #xxx] neergezet, met een OP.
quote:Niet als wat vage tekens en geen OP. Ik zag dus niet dat het de Koffie Slowchat was, en gooide hem dicht. Niet mijn schuld,gewoon even je best doen.
Gewoon verder kijken dan je neus lang is. En AL_TIJD? Alsof er een regel voor is.. opbokken dusquote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de SC is AL_TIJD zo [KSC #xxx] neergezet, met een OP.
Niet als wat vage tekens en geen OP. Ik zag dus niet dat het de Koffie Slowchat was, en gooide hem dicht. Niet mijn schuld,gewoon even je best doen.
We kunnen voortaan ook zo langzaam zijn als Papier!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wedden van niet?
Er zijn zeker al 5 topics geweest met alleen nummer aanduiding.
[..]
Had je een tel moeten wachten, lenny claimt dat ie de OP erin aan het zetten was.
Gebeurt vaker, iedereen wil dat nieuwe topic er zo snel mogelijk
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken dan je neus lang is. En AL_TIJD? Alsof er een regel voor is.. opbokken dus
Mja, niet geheel onlogisch.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga alle 482 versies af of het eerder is geweest. Ik zie een TT met ksc 482, geen op en geen enkele verwijzing naar de SC. Dan gaat ie dicht.
Dan moet je ook niet zeggen dat het AL_TIJD zo geschreven wordtquote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga alle 482 versies af of het eerder is geweest.
daarvoor staat er Kscquote:Ik zie een TT met ksc 482, geen op en geen enkele verwijzing naar de SC. Dan gaat ie dicht.
Mij zal dat verder helpen? Wat zal me verder helpen? Je moet gewoon je fout toegeven wiseguy.. talloze topics van dit kaliber zijn er al geweestquote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Zal je erg veel verder helpen. Maak eerst maar eens een fatsoenlijk topic. OPbokken!
Ik moet helemaal niets, klaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij zal dat verder helpen? Wat zal me verder helpen? Je moet gewoon je fout toegeven wiseguy.. talloze topics van dit kaliber zijn er al geweest
Wat een kneus ben jij zeg. Ze maken tegenwoordig echt iedereen maar moderator..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, klaar.
ga toch weg ventje, ik zit hier al 4 jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij zeg. Ze maken tegenwoordig echt iedereen maar moderator..
Redelijk. AL leek het daar net niet op.quote:
Ph.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
A-Bomb. Indrukwekkend. Kortom in hiroshima.
En een japans toetsenbord is wennen
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik lekker poepen op een modern japans toilet:
- verwarmde bril
- drukspuit om mijn aars schoon te krijgen
Zoiets wil ik thuis ook!
Nog ruim een week en dan stijg ik op van Schiphol!!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Nog een ruime week en dan land ik weer op schiphol.
Nederland
Neutraalquote:
Zelfs in Japan?quote:
quote:
quote:
Immer.quote:
neequote:Op woensdag 26 september 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
lenny, heb je het druk?
whehe, lekkerquote:
Whehe... ben mij idem!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lekker
zullen we deze effe volspammen?
duikt steeds op in MyAT
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
baggerenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef OA het volgende:
Waarom wil je weten of ik het druk heb eer?![]()
dan meot ie maar snel vol.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus nou staat ie ook in mijn MYAT
Bagger is natuurlijk wel een deel van de aardkloot.... maar twijfel of je d'r een serieus topic over maakt, dus doe maar nietquote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vcalt er bij jou nog wat te baggeren?
voor wiens OA?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
iets voor jouw OA
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bagger is natuurlijk wel een deel van de aardkloot.... maar twijfel of je d'r een serieus topic over maakt, dus doe maar nietEn Heatwave heeft ons al op de korrel nu, dus opzettelijk baggeren is denk ik not done, scheelt je wel 24 uur fok
![]()
Is bagger dan niet een onderdeel van één van De Elementen?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bagger is natuurlijk wel een deel van de aardkloot.... maar twijfel of je d'r een serieus topic over maakt, dus doe maar nietEn Heatwave heeft ons al op de korrel nu, dus opzettelijk baggeren is denk ik not done, scheelt je wel 24 uur fok
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
iets voor jouw OA
quote:
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh jee, je gaat toch niet ook mod worden he...
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!![]()
Hoewel.... dan kan ik wel m'n notes verwijderen![afbeelding]
Hé, blijf je nu wel in Utreg in je kamertje zitten?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga over 19 minuten weg.
Effe boodschappen doen, honger
En ik moet een gordijn kopen
Ja, wat moet ik dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, blijf je nu wel in Utreg in je kamertje zitten?![]()
Voor de 2e keer zeker?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan?
Weer naar huis?
Zover wil ik het niet laten komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Voor de 2e keer zeker?![]()
Das ook niks... Je moet echter wel wat inkomsten hebben om alles te bekostigen. En zonder stufi en werk wordt dat een lastige zaak.![]()
![]()
Je kan natuurlijk altijd nog fietsen stelen en verkopen achter het station!!![]()
Het is prima mogelijk SNEL een topic te maken met TT, PI en OPquote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
We kunnen voortaan ook zo langzaam zijn als Papier!![]()
Het kan ook wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is prima mogelijk SNEL een topic te maken met TT, PI en OP
Zoals het hoort. Ik kan het, dan kunnen jullie het ook, muv van papier, maar die zijn internet is te traag.
Kortom. Maak een topic met TT, PI en OP, dat kost je 30 tellen, geen gezeik, geen gezever.
Tabs FTW
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |