Lies.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja was ik net mee bezig maar toen kon ik niet meer editten omdat ie dicht was
heatwave moet t maar doen
niet als je topic dicht is.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Lies.
Editten is altijd mogelijk afaik.![]()
kutquote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Lies.
Editten is altijd mogelijk afaik.![]()
't is toch gewoon het volgende topic.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
wat moet ik nou met ksc 482, een lege OP en wat gewauwel.
Doe maar eens moeite voor een topic, ik hoef dat niet te doen zeg, doe normaal.
Zal wel niet zozeer om de TT gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is toch gewoon het volgende topic.
Iedereen wil altijd dat ie er snel is, dan maar even zonder OP.
die kan er later ook in.
En een TT is toch ook onboeiend...
wedden van niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de SC is AL_TIJD zo [KSC #xxx] neergezet, met een OP.
quote:Niet als wat vage tekens en geen OP. Ik zag dus niet dat het de Koffie Slowchat was, en gooide hem dicht. Niet mijn schuld,gewoon even je best doen.
Gewoon verder kijken dan je neus lang is. En AL_TIJD? Alsof er een regel voor is.. opbokken dusquote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de SC is AL_TIJD zo [KSC #xxx] neergezet, met een OP.
Niet als wat vage tekens en geen OP. Ik zag dus niet dat het de Koffie Slowchat was, en gooide hem dicht. Niet mijn schuld,gewoon even je best doen.
We kunnen voortaan ook zo langzaam zijn als Papier!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wedden van niet?
Er zijn zeker al 5 topics geweest met alleen nummer aanduiding.
[..]
Had je een tel moeten wachten, lenny claimt dat ie de OP erin aan het zetten was.
Gebeurt vaker, iedereen wil dat nieuwe topic er zo snel mogelijk
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken dan je neus lang is. En AL_TIJD? Alsof er een regel voor is.. opbokken dus
Mja, niet geheel onlogisch.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga alle 482 versies af of het eerder is geweest. Ik zie een TT met ksc 482, geen op en geen enkele verwijzing naar de SC. Dan gaat ie dicht.
Dan moet je ook niet zeggen dat het AL_TIJD zo geschreven wordtquote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga alle 482 versies af of het eerder is geweest.
daarvoor staat er Kscquote:Ik zie een TT met ksc 482, geen op en geen enkele verwijzing naar de SC. Dan gaat ie dicht.
Mij zal dat verder helpen? Wat zal me verder helpen? Je moet gewoon je fout toegeven wiseguy.. talloze topics van dit kaliber zijn er al geweestquote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Zal je erg veel verder helpen. Maak eerst maar eens een fatsoenlijk topic. OPbokken!
Ik moet helemaal niets, klaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij zal dat verder helpen? Wat zal me verder helpen? Je moet gewoon je fout toegeven wiseguy.. talloze topics van dit kaliber zijn er al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |