Daar is ze dan te laat mee, er kan namelijk geen ontslagronde meer aangevraagd worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
leuk nadia heeft nix ff laten zien dat ze een leuke troef in handen heeft voor morgen
(ze kan er voor zorgen dat jaap er uit gaat)
jammer dat nix er nix van begreep
Jaap kan er morgen niet uit.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
leuk nadia heeft nix ff laten zien dat ze een leuke troef in handen heeft voor morgen
Hoe zou ze dat voor elkaar willen krijgen dan? Dennix laat Jaap nooit gaan!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
En opkijken tegen een man lukt wel, als je onder zijn voetzool zit.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar Amanda houdt wel van een dominante man,
ze wil tegen een man opkijken zegt ze.
Misschien heeft zij er een aangevraagd voor Jaap terwijl het niet voor ons te zien wasquote:Op woensdag 26 september 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is ze dan te laat mee, er kan namelijk geen ontslagronde meer aangevraagd worden.
Dat kon tot 12.00 uur vandaag.![]()
Het aanvragen van ontslagrondes is altijd in beeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er een aangevraagd voor Jaap terwijl het niet voor ons te zien was
Is dit een schatting? Of is het de gore waarheid?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft in 4 weken tijd 6 keer haar haar gewassen, lekker fris met al dat sporten.![]()
Ze zei het letterlijk dus het laatste.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dit een schatting? Of is het de gore waarheid?
Ik gebruik 'm niet vaak, maar:quote:Op woensdag 26 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Ze zei het letterlijk dus het laatste.
Bedoelt Palma de sexueel gefrustreerde Jaap?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
José denkt dat dit de echte Jaap is die we nu zien.
Huub helpt haar uit de droom en zegt dat hij niks doet als de camera niet op hem gericht staat en de beste acteur is van het hele stel.
Hij adviseert haar op Google te zoeken naar het woord Asperger.![]()
Dat zal Huub wel weer wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd.Lieke,Huub of Dennis zit op de stoel.
Ik vind dit altijd wel opvallend. Huub en Palma zijn nu niet echt de dikste maatjes maar ergens is er altijd een moment om effe met elkaar dingen te bepraten. Soms over het spel en de personen maar soms ook gewoon over andere zaken. Hij deed dat ook nog wel eens met Natasia.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Palma die maken is een praatje over Jaap.
[afbeelding]
Geen idee welke Jaap ze bedoelt, er is imo geen echte Jaap, alleen een acteerJaap.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bedoelt Palma de sexueel gefrustreerde Jaap?
Krijgen we zeker weer dat geëmmer over dat Huub ooit heeft gezegd dat Lieke niet meer dan zijn minnares is. Verzin toch eens iets nieuws, lamzakken.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
Het zou wel een bak zijn als het Dennix wordt, want Jaap wil morgen de cv van Huub gaan bespreken tijdens de ontslagronde
Diep van binnen heeft Huub een zwak voor José en andersom ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel opvallend. Huub en Palma zijn nu niet echt de dikste maatjes maar ergens is er altijd een moment om effe met elkaar dingen te bepraten. Soms over het spel en de personen maar soms ook gewoon over andere zaken. Hij deed dat ook nog wel eens met Natasia.
Stom dat ze er elke keer dezelfde opzetten.Amanda of Nadia is ook een keer leuk.Maar ach die ontslagrondes gaan nergens over.Die hebben het spel ook om zeep geholpen.quote:
Tandartsquote:Op woensdag 26 september 2007 14:19 schreef PimBorne het volgende:
Jaap is er weer, van de... ?
Heeft KingJaap (...) eindelijk een kroon. Kindje ook blij.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Jaap is blij dat hij nu zijn kroon krijgt, hoeft hij tenminste niks zelf te betalen.
Wat is hij toch ontzettend uitgekookt.
Zo komt Brian dus aan z'n CP'squote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda weet niet hoeveel CP punten ze heeft.
Huub. en als je ze nu nodig hebt wat dan?
Brian is er nu niet.
100% zeker wetenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen we zeker weer dat geëmmer over dat Huub ooit heeft gezegd dat Lieke niet meer dan zijn minnares is. Verzin toch eens iets nieuws, lamzakken.
Dan zou ik niet meer kijken.Moet er echt niet aan denken dat die dorpsgek wint.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is de redactie fan van Brian
Zijn ingelijste foto kom je overal tegen
[afbeelding]
Stel dat het vaststaat dat Brian de winnaar is, zou je dan nog kijken?
Het was SociaalJaap.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee welke Jaap ze bedoelt, er is imo geen echte Jaap, alleen een acteerJaap.
Brian beheert haar CP's, zoals het een goed vader betaamt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda weet niet hoeveel ceepees ze heeft, dat moet ze aan Brian vragen.![]()
Zo komt hij natuurlijk aan zijn ceepees die rat, Amanda kent bijna niemand die ze kan bellen en als ze belt neemt er niemand op.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian beheert haar CP's, zoals het een goed vader betaamt.
Dat kind heeft geen clue, hem vertrouw ik voor geen meter, dus haar punten zullen ook wel zijn punten zijn.
Dat haarquote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef PimBorne het volgende:
[afbeelding]
Nog een beetje bij schilderen...
Hij is ongeveer een kwartier bezig om tot dit resultaat te komen, kun je nagaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Dennis gel en haarlak gebruikt.
Het zit toch in de war?
De meeste vind ik eerde autistisch !!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
jaap heeft de hele tijd een smerig lachje.
Ik heb zo maar geen zin om te weten waarom. Jaap Draaikont heb ik meer dan genoeg van.
Mensen moeten authentiek zijn, vind ik.
Dit gesprek heeft Huub gisteren met Lieke ook al gehadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
VVquote:De dames en Dennis zijn in de kapsalon. Daar bespreken Dennis en de dames de laatste tips over wenkbrauwen epileren. Er komen nog meer onderwerpen aan bod, zoals benen... Moet je ze nou waxen of scheren? Dennis voelt zich wel thuis tussen de dames. Maar komt hij voor het vrouwelijk schoon of voor de verzorgingstips?
en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij isquote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Ze is er goed ziek van, mooi.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindtquote:Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij is
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet meegegaan als ik Lieke was. Ik zou het echt niet uit me strot krijgen Brian wat je doet doe je goed.
Die verwende rotkop is goed voor de televisiemomentjesquote:Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.
Dan mag je met de OP beginnen op het moment dat de vorige is geopend....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
ja en dan brian daar helemaal over de zeikquote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
Dan duurt het uitje alleen maar langer.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
alleen kunnen wij dan niet zien als Brian, Amanda en Nadia doorslaan en Lieke aanvallen....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja en dan brian daar helemaal over de zeik
mooi script toch?
Ja, leuk!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Leuk werkje voor jou meschien dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
Heb het een tijd lang gedaan toen ik streamde, toen was het gebruikelijk.. Nu vind ik het streamen geen zak meer aan, maar lees nog wel af en toe de COSsen, dat kon eerst mooi door de OP te lezen, maar blijkbaar kan dat niet meer.. 9/10 keer staat er 'volgt' of alleen één screenshot..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Leuk werkje voor jou meschien dan.
En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:30 schreef schizolientje het volgende:
En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindt
Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.
Ik ook!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.
Zal lachen zijn als beide singles uitkwamen en Huub meteen op een stondquote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Lady-night het volgende:
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer
AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...
Brian duikt vandaag een Hilversumse studio in om F*cking para-zooi in te 'zingen'. De Antilliaan is ook verantwoordelijk voor de teksten, dus dat belooft wat...
Bewoner Huub ging Brian al voor, hij nam eerder de single Nooit meer naar huis op.
Bron telegraaf
Deze zin spreekt mij ontzettend aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Lady-night het volgende:
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer
AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...
huubs single wordt niet eens uitgebracht dacht ikquote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal lachen zijn als beide singles uitkwamen en Huub meteen op een stond
gaat tegenwoordig ook om airplay. talpa kan daarmee een hoop doen voor een single met hun radiodivisiequote:Op woensdag 26 september 2007 16:14 schreef BuffyJan het volgende:
Weet iemand of de single van Huub uberhaupt nog uit gaat komen?
Zal idd lachen zijn als ze tegelijkertijd uitkomen.
Nummer 1 ben je zo. Als je 400 of 500 singles verkoopt ben je er
I know. Maar alleen met single verkoop kom je ook al een heel eind hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat tegenwoordig ook om airplay. talpa kan daarmee een hoop doen voor een single met hun radiodivisie
Laat me raden: een remake van Je t'aime, moi non plus van Jane Birkin en Serge Gainsbourg.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
Ook Dennix gaat samen met Nadia een plaatje opnemen. Nadia hoorde ik dit tegen Dennix zeggen een paar dagen geleden. Ze mocht het niet zeggen maar.... ik hoorde het wel.
Zo, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: een remake van Je t'aime, moi non plus van Jane Birkin en Serge Gainsbourg.
Hits!!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, dat is lang geleden.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OFl2RC6kyVw
Heldquote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Nomrc2 het volgende:
schakel ff over naar nix's zangkunsten
is de castraat aan het valszingen !!!!
auuwwww
Het zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
Ook Dennix gaat samen met Nadia een plaatje opnemen. Nadia hoorde ik dit tegen Dennix zeggen een paar dagen geleden. Ze mocht het niet zeggen maar.... ik hoorde het wel.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:07 schreef Lady-night het volgende:
1-jaarsfeest in de Party
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9064&start=75
Jan Bik zal erg blij met haar zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Amanda die in haar badpak staat te dansen. Dan ben je toch ook geboren voor een leven op de keien achter het station.
Dennix denkt dat hij kan zingen, Huub en Jaap lossen schaakproblemen op, nee dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef pullup het volgende:
Is er niets meer te melden hier nu de vrouwen het huis uit zijn ?![]()
Je bent toch zo dol op live optredens?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef Nostalgist het volgende:
Dat was de meest lelijke versie van "Stand by me" die ik ooit gehoord heb
Vind die nipple-gate foto ook geweldigquote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Amanda die in haar badpak staat te dansen. Dan ben je toch ook geboren voor een leven op de keien achter het station.
Huub:''Anders kun je ook altijd nog Willeke Alberti doen ofzo"quote:Op woensdag 26 september 2007 17:27 schreef riri het volgende:
hahaha...meezingers zijn leuk zegt huub tegen dennix.... maar dit is veel beter
zijn veel dingen mogelijk zegt de zangleraar
met zijn stem dan hé zegt Huub
voor de rest niet![]()
Ik zie het prbleem niet zo, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Even tussendoor....
Via www.wikiscanner.nl :
http://www.wikiscanner.nl(...)isatie/3157885/21043
Dhr. Koeflats (of iemand anders vanuit de talpa-range) heeft dus vanuit de kooi zijn geboorteplaats in wikipedia ingevuld....
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het prbleem niet zo, of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:33 schreef T-lex het volgende:
Ja Nix je bent in beeld...zodra hij ziet dat een camera hem volgt blijft hij er al zingend voor heen en weer draaien...zo nep...zo typisch Nix.![]()
Komt idd uit Eemnes:quote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Even tussendoor....
Via www.wikiscanner.nl :
http://www.wikiscanner.nl(...)isatie/3157885/21043
Dhr. Koeflats (of iemand anders vanuit de talpa-range) heeft dus vanuit de kooi zijn geboorteplaats in wikipedia ingevuld....
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Huub en zijn pianospel, ook al is het oefenen, I'm lovin' it.![]()
Ik niet.....ik wil niet misselijk wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog mensen naar het gezang van Nix aan het luisteren ?![]()
Het ziet er wel heel grappig uit zo gemutequote:Op woensdag 26 september 2007 17:41 schreef riri het volgende:
[..]
Ik niet.....ik wil niet misselijk worden![]()
Yep !quote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef Kaleddis het volgende:
Nog mensen naar het gezang van Nix aan het luisteren ?![]()
Er is op Wikipedia een pagina aangepast op 21 mei 2007 om 19:27 door iemand vanuit de Gouden Kooi ip-range.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt idd uit Eemnes:
waar gaat dit over?
Is helemaal jou middag zeker ?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep !Ik wordt er helemaal week van !!
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt idd uit Eemnes:
inetnum: 194.120.58.64 - 194.120.58.71
Mute inderdaad...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:41 schreef riri het volgende:
[..]
Ik niet.....ik wil niet misselijk worden![]()
Nix zei: huh, feestjequote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
Staat nix met een ballon in z'n handen te zingen als Huub boven komt.
Huub:"Feestje ?"![]()
Toch een vraagje. Brian heeft zelf verteld dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?quote:
Gieren, en dan ook nog dichter. Ik ga dat ook even bij mijn c.v. schrijven want ik maak ze ook in decemberquote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is op Wikipedia een pagina aangepast op 21 mei 2007 om 19:27 door iemand vanuit de Gouden Kooi ip-range.
De wijziging had als titel "Geboren in Breukelen".
Zie wie er onder aan de lijst staat, bij genoren in Breukelen op 14 april 1981
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?diff=prev&oldid=8071616
Het staat in het artikel over Breukelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje. Brian heeft zelf vertelt dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?![]()
Nou dat ie zichzelff de geschiedenis inschrijft als persoon.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje. Brian heeft zelf vertelt dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?![]()
Geboren in Breukelenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is op Wikipedia een pagina aangepast op 21 mei 2007 om 19:27 door iemand vanuit de Gouden Kooi ip-range.
De wijziging had als titel "Geboren in Breukelen".
Zie wie er onder aan de lijst staat, bij genoren in Breukelen op 14 april 1981
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?diff=prev&oldid=8071616
Shit, ik zie het nu pas, vergeten te scrollen. Wat een gillerquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Het staat in het artikel over Breukelen.
Breukelens belangrijkste inwoners
Mijn tekst was datquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Het staat in het artikel over Breukelen.
Breukelens belangrijkste inwoners
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
Deel 4 van de Pezpaq Kooi is geplaatst![]()
http://www.youtube.com/user/pezpaqtv
Als ze nu nog internet toegang zouden hebben gehad , had ie er vast nog bijgezett : rapper, Dj en Nederlands bekendste para-brothaquote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn tekst was dat![]()
die sukkel (of enige andere sukkel) schaart hem onder de belangrijkste bewoners of die daar geboren zijnIk zie bijvoorbeeld een Rutger Hauer staan, no way dat die Kubatz daarmee te vergelijken is
![]()
# Brian Kubatz - wiu Venullian (overleg) 11 jul 2007 14:12 (CEST)quote:
Durf je daar naar te luisteren dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
Begin ondertussen de slappe lach van nix te krijgen![]()
![]()
Nah, dacht even een stukje luisteren, ziet er zo grappig uit. Blijkt het met geluid nog veel grappiger te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Durf je daar naar te luisteren dan?
Ik moest zo lachen toen hij zei: "Als ik uit de kooi ben, ga ik op feesten en clubs draaien. Ik heb al mijn connecties hier opgebouwd etc etc etc"quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze nu nog internet toegang zouden hebben gehad , had ie er vast nog bijgezett : rapper, Dj en Nederlands bekendste para-brotha
Hij heeft nog nooit zoveel kijkers gehad, luisteren doet namelijk niemand.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Durf je daar naar te luisteren dan?
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolktquote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, dacht even een stukje luisteren, ziet er zo grappig uit. Blijkt het met geluid nog veel grappiger te zijn![]()
Zat die zanglessen op m'n werk te luisteren. M'n collega's zaten me echt vreemd aan te kijken omdat ik steeds keihard in de lach schootquote:Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolkt![]()
Ik heb echt in coma gelegen toen ik die pogingen van hem hoorde.
"Thuissssssss....thuissssssssss....thuisssss...heb ik...."quote:Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolkt![]()
Ik heb echt in coma gelegen toen ik die pogingen van hem hoorde.
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef Kaleddis het volgende:
Pas op!! Amanda gaat weer een broodje open snijden....![]()
For the good old times: http://www.youtube.com/watch?v=YT0gOuDXofAquote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Thuissssssss....thuissssssssss....thuisssss...heb ik...."
Brian moest toen diep buigen voor Juf Judith..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |