En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindtquote:Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij is
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet meegegaan als ik Lieke was. Ik zou het echt niet uit me strot krijgen Brian wat je doet doe je goed.
Die verwende rotkop is goed voor de televisiemomentjesquote:Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.
Dan mag je met de OP beginnen op het moment dat de vorige is geopend....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
ja en dan brian daar helemaal over de zeikquote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
Dan duurt het uitje alleen maar langer.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
alleen kunnen wij dan niet zien als Brian, Amanda en Nadia doorslaan en Lieke aanvallen....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja en dan brian daar helemaal over de zeik
mooi script toch?
Ja, leuk!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Leuk werkje voor jou meschien dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
Heb het een tijd lang gedaan toen ik streamde, toen was het gebruikelijk.. Nu vind ik het streamen geen zak meer aan, maar lees nog wel af en toe de COSsen, dat kon eerst mooi door de OP te lezen, maar blijkbaar kan dat niet meer.. 9/10 keer staat er 'volgt' of alleen één screenshot..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Leuk werkje voor jou meschien dan.
En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:30 schreef schizolientje het volgende:
En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindt
Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.
Ik ook!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.
Zal lachen zijn als beide singles uitkwamen en Huub meteen op een stondquote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Lady-night het volgende:
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer
AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...
Brian duikt vandaag een Hilversumse studio in om F*cking para-zooi in te 'zingen'. De Antilliaan is ook verantwoordelijk voor de teksten, dus dat belooft wat...
Bewoner Huub ging Brian al voor, hij nam eerder de single Nooit meer naar huis op.
Bron telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |