Zo komt Brian dus aan z'n CP'squote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda weet niet hoeveel CP punten ze heeft.
Huub. en als je ze nu nodig hebt wat dan?
Brian is er nu niet.
100% zeker wetenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen we zeker weer dat geëmmer over dat Huub ooit heeft gezegd dat Lieke niet meer dan zijn minnares is. Verzin toch eens iets nieuws, lamzakken.
Dan zou ik niet meer kijken.Moet er echt niet aan denken dat die dorpsgek wint.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is de redactie fan van Brian
Zijn ingelijste foto kom je overal tegen
[afbeelding]
Stel dat het vaststaat dat Brian de winnaar is, zou je dan nog kijken?
Het was SociaalJaap.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee welke Jaap ze bedoelt, er is imo geen echte Jaap, alleen een acteerJaap.
Brian beheert haar CP's, zoals het een goed vader betaamt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda weet niet hoeveel ceepees ze heeft, dat moet ze aan Brian vragen.![]()
Zo komt hij natuurlijk aan zijn ceepees die rat, Amanda kent bijna niemand die ze kan bellen en als ze belt neemt er niemand op.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian beheert haar CP's, zoals het een goed vader betaamt.
Dat kind heeft geen clue, hem vertrouw ik voor geen meter, dus haar punten zullen ook wel zijn punten zijn.
Dat haarquote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef PimBorne het volgende:
[afbeelding]
Nog een beetje bij schilderen...
Hij is ongeveer een kwartier bezig om tot dit resultaat te komen, kun je nagaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Dennis gel en haarlak gebruikt.
Het zit toch in de war?
De meeste vind ik eerde autistisch !!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
jaap heeft de hele tijd een smerig lachje.
Ik heb zo maar geen zin om te weten waarom. Jaap Draaikont heb ik meer dan genoeg van.
Mensen moeten authentiek zijn, vind ik.
Dit gesprek heeft Huub gisteren met Lieke ook al gehadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is de redactie fan van Brian
Zijn ingelijste foto kom je overal tegen
[afbeelding]
Stel dat het vaststaat dat Brian de winnaar is, zou je dan nog kijken?
VVquote:De dames en Dennis zijn in de kapsalon. Daar bespreken Dennis en de dames de laatste tips over wenkbrauwen epileren. Er komen nog meer onderwerpen aan bod, zoals benen... Moet je ze nou waxen of scheren? Dennis voelt zich wel thuis tussen de dames. Maar komt hij voor het vrouwelijk schoon of voor de verzorgingstips?
en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij isquote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Ze is er goed ziek van, mooi.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |