De meeste vind ik eerde autistisch !!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
jaap heeft de hele tijd een smerig lachje.
Ik heb zo maar geen zin om te weten waarom. Jaap Draaikont heb ik meer dan genoeg van.
Mensen moeten authentiek zijn, vind ik.
Dit gesprek heeft Huub gisteren met Lieke ook al gehadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is de redactie fan van Brian
Zijn ingelijste foto kom je overal tegen
[afbeelding]
Stel dat het vaststaat dat Brian de winnaar is, zou je dan nog kijken?
VVquote:De dames en Dennis zijn in de kapsalon. Daar bespreken Dennis en de dames de laatste tips over wenkbrauwen epileren. Er komen nog meer onderwerpen aan bod, zoals benen... Moet je ze nou waxen of scheren? Dennis voelt zich wel thuis tussen de dames. Maar komt hij voor het vrouwelijk schoon of voor de verzorgingstips?
en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij isquote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Ze is er goed ziek van, mooi.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
A: omdat ze zielig is wordt ze geholpen. Ze heeft er nooit meegezongen en nu mag ze gewoon mee omdat ze zielig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |