abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53488860
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

en wat d8 je van onze rapster als hij ziet dat lieke erbij is
En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindt
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_53488885
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
pi_53488902
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 15:32:46 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_53488904
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet meegegaan als ik Lieke was. Ik zou het echt niet uit me strot krijgen Brian wat je doet doe je goed.
Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53488927
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Alleen al het venijn van Amanda, wat een verwend rotkreng. Ik ben blij dat de FEBO eindelijk een keer aan Lieke denkt.
Die verwende rotkop is goed voor de televisiemomentjes
pi_53488938
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
Dan mag je met de OP beginnen op het moment dat de vorige is geopend....
  woensdag 26 september 2007 @ 15:33:42 #107
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53488943
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
ja en dan brian daar helemaal over de zeik
mooi script toch?
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_53488952
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag ze de opname een paar keer verkloten.
Ze zong net al: Oh Brian wat je doet doe je niet goed.
Dan duurt het uitje alleen maar langer.

Dus beter.
pi_53488988
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

ja en dan brian daar helemaal over de zeik
mooi script toch?
alleen kunnen wij dan niet zien als Brian, Amanda en Nadia doorslaan en Lieke aanvallen....
  woensdag 26 september 2007 @ 15:35:23 #110
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53488993
en lieke ruimt dennis zijn rotzooi maar weer op
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  Admin woensdag 26 september 2007 @ 15:35:33 #111
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_53489000
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Er zijn er 2 die gigantisch balen.
Ja, leuk!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_53489010
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Mensen kunnen jullie niet gewoon een mooie OP maken met wat informatie over wat er de laatste uren is gebeurd e.d.....
Leuk werkje voor jou meschien dan.
pi_53489051
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:35 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Leuk werkje voor jou meschien dan.
Heb het een tijd lang gedaan toen ik streamde, toen was het gebruikelijk.. Nu vind ik het streamen geen zak meer aan, maar lees nog wel af en toe de COSsen, dat kon eerst mooi door de OP te lezen, maar blijkbaar kan dat niet meer.. 9/10 keer staat er 'volgt' of alleen één screenshot..

Maargoed, dan niet, jammer..
pi_53489055
De auto komt er al aan dus geen gesprekje meer over Lieke dames.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:39:32 #115
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53489091
nadia moet nog tangen zeker
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:40:55 #116
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53489128
en nu gaat dennix zich vast weer verstoppen
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_53489139
Lieke voorin kinderen moeten op de achterbank.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 15:41:26 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_53489145
Zangles met Dennix, MUTE.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 26 september 2007 @ 15:42:02 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53489162
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:30 schreef schizolientje het volgende:

En de anderen, Brian weet helemaal niet dat ze komen en ik denk dat hij het helemaal niet leuk vindt
En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 15:45:05 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_53489263
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

En als het nummer van Brian geen instant succes wordt op de internationale radio, dan is dat de schuld van Lieke. Die brengt het niveau naar beneden en haalde Brian uit zijn (non-existing) flow.
Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53489308
Dennix kan totaal geen boeiende conversatie houden....zo saaaaai
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Admin woensdag 26 september 2007 @ 15:55:39 #122
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_53489465
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zou graag een vlieg op de muur zijn in de studio, die technici moeten zich toch kapot lachen om dat gestuntel van Brian. Die moeten echt hun handen vol hebben om er nog wat van te maken.
Ik ook!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_53489685
hoe gaat het refrein dan?

he was a bag of hay!
but we decided to stay!
we are the girls of brian!
for his love we are dying!
pi_53489691
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer

AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...

Brian duikt vandaag een Hilversumse studio in om F*cking para-zooi in te 'zingen'. De Antilliaan is ook verantwoordelijk voor de teksten, dus dat belooft wat...

Bewoner Huub ging Brian al voor, hij nam eerder de single Nooit meer naar huis op.

Bron telegraaf
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53489739
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Lady-night het volgende:
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer

AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...

Brian duikt vandaag een Hilversumse studio in om F*cking para-zooi in te 'zingen'. De Antilliaan is ook verantwoordelijk voor de teksten, dus dat belooft wat...

Bewoner Huub ging Brian al voor, hij nam eerder de single Nooit meer naar huis op.

Bron telegraaf
Zal lachen zijn als beide singles uitkwamen en Huub meteen op een stond
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:14:03 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_53489864
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Lady-night het volgende:
Gouden Kooi-Brian komt met rapnummer

AMSTERDAM - F*cking Para-zooi! Bewoner Brian steekt zijn mening over De Gouden Kooi niet onder stoelen of banken. De schreeuwlelijk heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij een rapnummer mag opnemen...
Deze zin spreekt mij ontzettend aan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 26 september 2007 @ 16:14:20 #127
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_53489871
Weet iemand of de single van Huub uberhaupt nog uit gaat komen?
Zal idd lachen zijn als ze tegelijkertijd uitkomen.
Nummer 1 ben je zo. Als je 400 of 500 singles verkoopt ben je er
pi_53489892
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zal lachen zijn als beide singles uitkwamen en Huub meteen op een stond
huubs single wordt niet eens uitgebracht dacht ik
pi_53490051
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:14 schreef BuffyJan het volgende:
Weet iemand of de single van Huub uberhaupt nog uit gaat komen?
Zal idd lachen zijn als ze tegelijkertijd uitkomen.
Nummer 1 ben je zo. Als je 400 of 500 singles verkoopt ben je er
gaat tegenwoordig ook om airplay. talpa kan daarmee een hoop doen voor een single met hun radiodivisie
  woensdag 26 september 2007 @ 16:24:44 #130
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_53490091
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef gomi het volgende:

[..]

gaat tegenwoordig ook om airplay. talpa kan daarmee een hoop doen voor een single met hun radiodivisie
I know. Maar alleen met single verkoop kom je ook al een heel eind hoor
  woensdag 26 september 2007 @ 16:39:06 #131
168951 STAP01
body and brain
pi_53490461
Ook Dennix gaat samen met Nadia een plaatje opnemen. Nadia hoorde ik dit tegen Dennix zeggen een paar dagen geleden. Ze mocht het niet zeggen maar.... ik hoorde het wel.
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 26 september 2007 @ 16:46:23 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53490627
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
Ook Dennix gaat samen met Nadia een plaatje opnemen. Nadia hoorde ik dit tegen Dennix zeggen een paar dagen geleden. Ze mocht het niet zeggen maar.... ik hoorde het wel.
Laat me raden: een remake van Je t'aime, moi non plus van Jane Birkin en Serge Gainsbourg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:49:14 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_53490707
Huub is de enige die tegen Jaap durft te zeggen dat hij denkt dat Jaap echt gestoord is. Jaap doet er wat lacherig over maar is niet blij met wat Huub zegt, hij is bang dat mensen denken dat hij echt gek is, dat is schadelijk voor zijn imago.
Huub zegt dat het te laat is om dingen terug te draaien.
Op zich een vermakelijk gesprek omdat Huub en Jaap het eigenlijk goed met elkaar kunnen vinden als er niemand anders bij is, dat moet Jaap inmiddels toch ook begrijpen zou je denken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53490716
schakel ff over naar nix's zangkunsten
is de castraat aan het valszingen !!!!

auuwwww
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:52:09 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_53490780
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat me raden: een remake van Je t'aime, moi non plus van Jane Birkin en Serge Gainsbourg.
Zo, dat is lang geleden.
http://www.youtube.com/watch?v=OFl2RC6kyVw
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53490817
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zo, dat is lang geleden.
http://www.youtube.com/watch?v=OFl2RC6kyVw
Hits!!
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:55:51 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_53490871
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Nomrc2 het volgende:
schakel ff over naar nix's zangkunsten
is de castraat aan het valszingen !!!!

auuwwww
Held
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:59:32 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_53490962
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef STAP01 het volgende:
Ook Dennix gaat samen met Nadia een plaatje opnemen. Nadia hoorde ik dit tegen Dennix zeggen een paar dagen geleden. Ze mocht het niet zeggen maar.... ik hoorde het wel.
Het zou zomaar kunnen.

15:55 - Een tweede Brian?

Rob neemt Dennis als eerste mee naar de Chill Room om zijn zangkunsten te exploiteren. “Het gaat erom: hoe komt het naar buiten? En let op de resonantie!”, adviseert de coach. Dennis volgt de adviezen keurig op. Wie weet waagt ook Dennis binnenkort de stap naar de studio, in navolging van mede-Miljonair Brian!

Bron : VV.

BTW: Geen woord over het feit dat Lieke mee mag zingen met de snollies.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 26 september 2007 @ 17:05:55 #139
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_53491124
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij is de redactie fan van Brian
Zijn ingelijste foto kom je overal tegen

[afbeelding]

Stel dat het vaststaat dat Brian de winnaar is, zou je dan nog kijken?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 17:06:27 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_53491138
Geen idee wat hij zingt maar de kop die hij erbij trekt gok ik op Nederlandstalig.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53491167
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53491219
Is er niets meer te melden hier nu de vrouwen het huis uit zijn ?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 26 september 2007 @ 17:11:49 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53491251
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:07 schreef Lady-night het volgende:
1-jaarsfeest in de Party
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9064&start=75

Amanda die in haar badpak staat te dansen. Dan ben je toch ook geboren voor een leven op de keien achter het station.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53491298
Dat was de meest lelijke versie van "Stand by me" die ik ooit gehoord heb
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 17:14:53 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_53491316
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:

[..]


Amanda die in haar badpak staat te dansen. Dan ben je toch ook geboren voor een leven op de keien achter het station.
Jan Bik zal erg blij met haar zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 17:16:31 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_53491350
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef pullup het volgende:
Is er niets meer te melden hier nu de vrouwen het huis uit zijn ?
Dennix denkt dat hij kan zingen, Huub en Jaap lossen schaakproblemen op, nee dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 17:18:22 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_53491395
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef Nostalgist het volgende:
Dat was de meest lelijke versie van "Stand by me" die ik ooit gehoord heb
Je bent toch zo dol op live optredens?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53491477
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:

[..]


Amanda die in haar badpak staat te dansen. Dan ben je toch ook geboren voor een leven op de keien achter het station.
Vind die nipple-gate foto ook geweldig
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 26 september 2007 @ 17:23:30 #149
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_53491506
Die vent kan echt goed zingen.. Die leraar dan he..!
pi_53491508
Huub zit erbij....durft Nix nu nog wel te zingen?????
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')