Nix zei: huh, feestjequote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
Staat nix met een ballon in z'n handen te zingen als Huub boven komt.
Huub:"Feestje ?"![]()
Toch een vraagje. Brian heeft zelf verteld dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?quote:
Gieren, en dan ook nog dichter. Ik ga dat ook even bij mijn c.v. schrijven want ik maak ze ook in decemberquote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is op Wikipedia een pagina aangepast op 21 mei 2007 om 19:27 door iemand vanuit de Gouden Kooi ip-range.
De wijziging had als titel "Geboren in Breukelen".
Zie wie er onder aan de lijst staat, bij genoren in Breukelen op 14 april 1981
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?diff=prev&oldid=8071616
Het staat in het artikel over Breukelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje. Brian heeft zelf vertelt dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?![]()
Nou dat ie zichzelff de geschiedenis inschrijft als persoon.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een vraagje. Brian heeft zelf vertelt dat hij uit Breukelen komt, hoe belangrijk of stom is deze info dan?![]()
Geboren in Breukelenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is op Wikipedia een pagina aangepast op 21 mei 2007 om 19:27 door iemand vanuit de Gouden Kooi ip-range.
De wijziging had als titel "Geboren in Breukelen".
Zie wie er onder aan de lijst staat, bij genoren in Breukelen op 14 april 1981
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?diff=prev&oldid=8071616
Shit, ik zie het nu pas, vergeten te scrollen. Wat een gillerquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Het staat in het artikel over Breukelen.
Breukelens belangrijkste inwoners
Mijn tekst was datquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Het staat in het artikel over Breukelen.
Breukelens belangrijkste inwoners
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
Deel 4 van de Pezpaq Kooi is geplaatst![]()
http://www.youtube.com/user/pezpaqtv
Als ze nu nog internet toegang zouden hebben gehad , had ie er vast nog bijgezett : rapper, Dj en Nederlands bekendste para-brothaquote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn tekst was dat![]()
die sukkel (of enige andere sukkel) schaart hem onder de belangrijkste bewoners of die daar geboren zijnIk zie bijvoorbeeld een Rutger Hauer staan, no way dat die Kubatz daarmee te vergelijken is
![]()
# Brian Kubatz - wiu Venullian (overleg) 11 jul 2007 14:12 (CEST)quote:
Durf je daar naar te luisteren dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
Begin ondertussen de slappe lach van nix te krijgen![]()
![]()
Nah, dacht even een stukje luisteren, ziet er zo grappig uit. Blijkt het met geluid nog veel grappiger te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Durf je daar naar te luisteren dan?
Ik moest zo lachen toen hij zei: "Als ik uit de kooi ben, ga ik op feesten en clubs draaien. Ik heb al mijn connecties hier opgebouwd etc etc etc"quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze nu nog internet toegang zouden hebben gehad , had ie er vast nog bijgezett : rapper, Dj en Nederlands bekendste para-brotha
Hij heeft nog nooit zoveel kijkers gehad, luisteren doet namelijk niemand.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Durf je daar naar te luisteren dan?
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolktquote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, dacht even een stukje luisteren, ziet er zo grappig uit. Blijkt het met geluid nog veel grappiger te zijn![]()
Zat die zanglessen op m'n werk te luisteren. M'n collega's zaten me echt vreemd aan te kijken omdat ik steeds keihard in de lach schootquote:Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolkt![]()
Ik heb echt in coma gelegen toen ik die pogingen van hem hoorde.
"Thuissssssss....thuissssssssss....thuisssss...heb ik...."quote:Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort van Brian die 'Het Dorp' vertolkt![]()
Ik heb echt in coma gelegen toen ik die pogingen van hem hoorde.
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef Kaleddis het volgende:
Pas op!! Amanda gaat weer een broodje open snijden....![]()
For the good old times: http://www.youtube.com/watch?v=YT0gOuDXofAquote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Thuissssssss....thuissssssssss....thuisssss...heb ik...."
Brian moest toen diep buigen voor Juf Judith..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |