Dat was ik dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Helaas opnieuw een slechte ervaring met een verkopende mede-FOKker, DJ_Day-V m.b.t. [TK] HP w19 (19 inch TFT)
Mijn bod geaccepteerd in PM op 23/12. Vanwege werk en Kerstavond tegen hem gezegd, dat ik het scherm de dag na Kerst zou komen ophalen.
Op 24/12 kreeg ik een PM dat iemand anders wel 10 Euro meer had geboden en of ik meer wilde bieden. Dat wilde ik niet en gezegd, dat ik dit niet netjes vond. Vervolgens zegt meneer, dat het mijn eigen schuld is, omdat ik het scherm pas na de Kerst wil komen halen....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Lord_Vetinari, korte en duidelijke communicatie en degelijk verpakt verstuurd parkeersysteem
Vanwege de feestdagen alles 'n beetje vertraagd, maar toch snel gegaan
Wat is +2?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:51 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[TK] Pentium 3 Celeron 1.0 GHz Systeem Helemaal top gegaan met NickSons
Snel en vlot afgehandeld inc. korting.
+2
Tweaker V&A puntensysteem.quote:
Hey, ElisaB!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[TK] Canon 350D met twee extra zoomlensen.
Ferry_76
Helemaal goed
Gedaan, al mogen verzoekjes als deze ook in het feedbacktopicquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Deze mag dicht: [TKA] iPod Video 60Gb Wit
Een 'warning' was al gepostquote:
Mja, die ging over de manier van handelen, niet over het leveren.quote:
Crew die hier ook nog iets aan mee heeft geholpen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:54 schreef peligro2k het volgende:
Kan een mod hier even kijken ? [TK] Xbox 360 Halo Pack
Tot nu toe niet bepaald positieve ervaringen
Ja, maar tervergeefs volgens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Crew die hier ook nog iets aan mee heeft geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |