![]()
Link naar grote versie:
http://aycu33.webshots.com/image/41272/2001728812862066847_rs.jpgAlles op bovenstaande foto wordt te koop aangeboden. Het is tijd voor een grote opruiming. Nadat ik een Ps3 heb aangeschaft staat deze eigenlijk niets te doen. Daarbij ga ik komende maand weer voor 6 maanden naar het buitenland (stage) en alle kleine beetjes helpen.
- Playstation 2 console (oud model) + alle bekabeling + 1 controller (eventueel 1 defecte controller bijgeleverd mocht je daar interesse in hebben) + 1 memorycard. Bieden vanaf 50 euro. Eventueel een hele stapel demo’s bijgeleverd (te zien links op de foto). Heb ook nog een paar bekraste spellen die het wel nog doen en erbij geleverd kunnen worden.
- Official memorycard (nog steeds in gesealde verpakking): 10 euro
- Netwerkadapter: bieden vanaf 30 euro (vreemd genoeg schijn je hier nog aardig wat geld voor te kunnen krijgen)
- Official Playstation dvd afstandbediening: bieden vanaf 15 euro
Games:
- Socom U.S. Navy Seals incl headset: bieden vanaf 15 euro
- Grand theft auto vice city: 10 euro
- Grand theft auto san andreas: 15 euro
- Devil may cry: 10 euro- The mark of kri: 10 euro
- Lord of the Rings: the two towers: 10 euro
- Medal of honor: frontline: 10 euro
- Transformers: 10 euro
- SSX3: 10 euro- WRC 2 Extreme: 10 euro
- Colin Mcrae Rally 3: 10 euro
- Ferrari F355 Challenge: 10 euro
- Formula one 2002: 10 euro
- Gran Turismo 3 (platinum): 10 euro
- Gran Turismo 4: 15 euro
- God of War: 10 euro- Splinter Cell pandorra tomorrow (geen doosje): 10 euro
Kan allemaal verzonden worden, wel op eigen risico. Geef bij het bieden even aan of het bod exclusief of inclusief verzenden is. Het is alweer een tijd geleden dat ik iets verzonden heb, meen dat 1 spel makkelijk te verzenden is in een bubbeltjesenvelop en dat de kosten hiervan iets waren van 1 euro envelop en dan 1,50 euro voor de postzegel.
[ Bericht 1% gewijzigd door Slomy op 16-01-2008 14:01:29 ]