Uiteindelijk dan vandaag de usb-stick alsnog binnen gehad, als donderslag bij heldere hemel. Topquote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef GokuSFE het volgende:
Helaas een gemengde ervaring met Cerubo in [TK][PS3]Ratchet & Clank
Hij zou de game + usb-stick opsturen: game binnengehad, maar geen usb-stick. Ook na meerdere PM's en een reply in het topic, geen reactie... Terwijl hij in de tussentijd wel op het forum is geweest. Jammerlijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef harley het volgende:
[tk] Nintendo gamecube controller Wavebird
Herr.flickharley snel en volgens afspraak afgehandeld.
Nu snap ik ook waarom je mijn collega uitlachte toen ik zei dat hij nog enkele weken moest wachten op zijn wiiquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[TK] Wii Sports Pack + Mario Galaxy & Soccer
Nineleven netjes correct afgehandeld volgens afspraak!
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef harley het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je mijn collega uitlachte toen ik zei dat hij nog enkele weken moest wachten op zijn wii
Het begint hier steeds meer op Marktplaats te lijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[TK] Wii Sports Pack + Mario Galaxy & Soccer
Nineleven netjes correct afgehandeld volgens afspraak!
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:40 schreef R-Mon het volgende:
[TK] Magic the Gathering en Star Wars boeken
pipo01, prima
En de handleiding is nog met geen vinger aangeraakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:16 schreef KhaZ het volgende:
Dit hierboven kan ik bevestigen, communicatie prima + game & hoes zien er uitstekend uit (zo op 't 1e gezicht, nog niet in PS3 gehad).. TOP!
Nou niet overdrijven. Je bent met de auto binnen 10 minuten op en neer van jou huis naar mijn huis. Als je niet eens 10 minuten de tijd hebt vind ik het maar raarquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Helaas opnieuw een slechte ervaring met een verkopende mede-FOKker, DJ_Day-V m.b.t. [TK] HP w19 (19 inch TFT)
Mijn bod geaccepteerd in PM op 23/12. Vanwege werk en Kerstavond tegen hem gezegd, dat ik het scherm de dag na Kerst zou komen ophalen.
Op 24/12 kreeg ik een PM dat iemand anders wel 10 Euro meer had geboden en of ik meer wilde bieden. Dat wilde ik niet en gezegd, dat ik dit niet netjes vond. Vervolgens zegt meneer, dat het mijn eigen schuld is, omdat ik het scherm pas na de Kerst wil komen halen....
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven. Je bent met de auto binnen 10 minuten op en neer van jou huis naar mijn huis. Als je niet eens 10 minuten de tijd hebt vind ik het maar raar
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef Sloper het volgende:
Op internet heb je nou eenmaal dat als iemand anders meer biedt, en ook nog eens eerder kan ophalen, je gewoon de sjaak bent. Weg=pech in dit geval...
Sorry, maar dat is onjuist. Lees [V&A] FAQ en Huisregels meer eens door als je hier zaken wil doen.quote:
Een koop is een koop. Indien mogelijk moet je er met L_V alsnog uit zien te komen.quote:# Een deal is een deal. Als je akkoord gaat met het bedrag dat user A heeft geboden en user B biedt daarna alsnog hoger dan ben je verplicht je deal met de user A af te ronden.
Oud? OUD?? Geestelijke leeftijd telt eej!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Steve_I. het volgende:
vannelle, helemaal top, 't is dat 't "een oude vent" is in plaats van "een jonge meid" anders zou ik-jes te kort komen
Uiteraard, hoe anders?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Steve_I. het volgende:
Net contact, naar Bergen op Zoom gekomen, spulletje netjes bij meneer thuis kunnen bekijken, onder het genot van een bakje koffie.
Als je je er echt rottig over voelt mag je nog wel wat overmaken hoor, ik help je graag van je schuldgevoel af.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Steve_I. het volgende:
Leuk dingetje voor weinig geld. Voel me serieus bijna schuldig dat ik er niet wat meer voor geboden heb
Zie je wel dat rijlessen niet duur hoeven te zijn? Sorry voor de overval.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Steve_I. het volgende:
Nog een liftje station en een rijlesje van een kwartiertje erbij gekregen voor die paar centen ook 14.gif
THNX, TOP![]()
ChickenSpikey heeft teruggemaildquote:Op woensdag 26 december 2007 00:10 schreef Skinkie het volgende:
[TK] 15 inch sony monitor
...ik heb ChickenSpikey maar even gemaild. Vandaag de monitor aangesloten, maar die blijkt op eens wat geborgen gebreken te hebben die best gemeld hadden mogen worden.
Er staan " ... " omquote:Op woensdag 26 december 2007 02:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oud? OUD?? Geestelijke leeftijd telt eej!
De PS2 heb ik bijv. op het station opgepikt en niet werkend gezien. Voor mij wel handiger met vervoer uiteraard; achteraf bedacht eigenlijk een beetje dom; stel dat ie 't niet had gedaan... Maar een minibike is net iets anders dan een PS2, iets moeilijker vervoeren, en ik wist niet helemaal hoe of wat; terwijl ik zo'n PS wel zonder uitleg aankrijgquote:Uiteraard, hoe anders?
Maarreuh......meneer?![]()
quote:Als je je er echt rottig over voelt mag je nog wel wat overmaken hoor, ik help je graag van je schuldgevoel af.![]()
dankquote:Zie je wel dat rijlessen niet duur hoeven te zijn? Sorry voor de overval.
Maar om even ervaringen met anderen te delen:
Steve_I is een prima gozer die z'n afspraken gewoon nakomt.
Daarnaast ook prettig in de omgang dus van mij een hele dikke voldoende.
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Vandaag kwam de post namens SpotlessMind00 me een pakketje langsbrengen uit [TK] De DVD-winkel van SpotlessMind00 Top geregeld
En jij ook bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:04 schreef Skinkie het volgende:
[..]
ChickenSpikey heeft teruggemailden we hebben een compromis gesloten. Bedankt daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |