Ik heb dit moederbord gister nog ff aangesloten... volgens mij is de ps2 aansluiting defect... ik kom iig niet in de bios met een ps2 keyboard... met een usb keyboard lukt het wel. 12 - 6,20 - 1 liter benzine (1,40) = 4,40 ? ... maak er 15,00 van en we hebben een deal ! ... voor 25 euro krijg je ook de 2 latjes geheugen erbijquote:Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
Het setje AMD XP 1800+ & Asus A7V266 moederbord..
¤ 12 incl verzenden?
type? foto?quote:LCD 14" iiyama beeldscherm. nog in prima staat.
goeide vraagquote:Op maandag 3 december 2007 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar woont de TS?
Om hoeveel geheugen gaat het dan? Liefst heb ik dan eigenlijk interresse in de CPU, mag dat ook? Die laatste past in een stevige bubbeltjesenvelop.quote:Op maandag 3 december 2007 08:52 schreef timmy-i het volgende:
[..]
Ik heb dit moederbord gister nog ff aangesloten... volgens mij is de ps2 aansluiting defect... ik kom iig niet in de bios met een ps2 keyboard... met een usb keyboard lukt het wel. 12 - 6,20 - 1 liter benzine (1,40) = 4,40 ? ... maak er 15,00 van en we hebben een deal ! ... voor 25 euro krijg je ook de 2 latjes geheugen erbij
Kheb het type ff niet bij de hand ... zal zo thuis ekkes kijken en een fotootje schietenquote:
Primaquote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Magneet het volgende:
40 euro voor de cuv4x + toebehoren & de promise sata kaartMits de lokatie idd Nijmegen is.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie net in een ander topic van dezelfde verkoper dat de spullen in die andere advertentie in Nijmegen op te halen zijn. Ik neem aan dat ie daar woont.
Jammer, want die bedombouw had ik wel interesse in.
Montfoort, postcode 3417..quote:Op maandag 3 december 2007 17:19 schreef timmy-i het volgende:
[..]
waar kom je vandaan? misschien ken ik daar iemand ?
Genoteerdquote:Op maandag 3 december 2007 20:50 schreef mcwops het volgende:
monitor: 30 euro afhaal (mits geen dode pixels)
jammer, ik kan wel wat projectjes voor je bedenkenquote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef Magneet het volgende:
laat bij nader inzien maar, denk dat ik de komende maanden toch niet aan nieuwe projectjes toekom
ja hoor ... krijg je er een moederbord gratis bijquote:Op maandag 3 december 2007 23:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
TS, liefst heb ik eigenlijk alleen de CPU. Kan dat ook? Ik heb nml. nog een Socket A mobo over.
ja heb ik wel moet ik alleen ff zoeken ... morgen weer ... nu eerst pittenquote:Op maandag 3 december 2007 20:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Montfoort, postcode 3417..
Heb je foto van dat bed?
13 euro incl verzenden?quote:Op maandag 3 december 2007 23:46 schreef timmy-i het volgende:
[..]
ja hoor ... krijg je er een moederbord gratis bij... wat geef je voor de cpu alleen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |