Ja, gezien. Zag ik in de compilatie van hoogtepunten uit het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
Voor EchtGaaf: alle 13 fout.
http://nl.youtube.com/watch?v=oh5KZG3tPVU&mode=related&search=
Op het randje, dat wel.
Je ziet wat blauwtjes vandaag.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
Welkom op de politieke slowchat. Geneuzel en gemuizenis over Geert Wilders en malkander kan hieronder.
Zuurstofgebrek bij de geboorte.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:51 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]
Je ziet wat blauwtjes vandaag.
Ik ben hier alleen als jouw chaperone.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Guttegut, zie ik nu pas. Floripas mod. Van welk hol eigenlijk?![]()
Hmmm dit wordt wel een erg biologisch verhaalquote:Op woensdag 26 september 2007 10:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen als jouw chaperone.
Zo'n 500.000 andere Nederlanders met je.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb honger!
Je moet niet zo krek kiek'n, dan kan je nog geen geit houden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
OCHTEND
Ach mens, ga toch testen!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niet zo krek kiek'n, dan kan je nog geen geit houden.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Geitenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Allemaal omhoog gevallen gepeupel die ipv. hun werk doen alleen maar in de SC zitten.quote:
Je dacht dat ik loog?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Monidique het volgende:
Hé, je bent echt mod.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:
Zoals ik al vaker in die topics over Al Gore zei, zei ik dat in de toekomst de Arbeider het niet meer kan betalen, om vlees te eten en om auto te rijden vanwege die Al Gore maatregelen.
Dat argument werd natuurlijk keihard neergesabeld door de wel bekende Goristen.
Hieronder nog even een mooie quote uit 1984:
[..]
![]()
bron: Milieuheffing op biefstukje
Werkt Autodidact toevallig bij een consultatiebureau?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Pien85 het volgende:
Even meepraten...
Mijn beste vriendin was bijna 19 bij de eerste en nu 22 bij de derde (ze is nu aan het bevallen). Nu zelfs gaan mensen er nog vanuit (ook min of meer bekenden) dat ze vast geen goede moeder kan zijn omdat ze zo jong is. Haar man daarentegen zal wel een goede vader zijn want hij is (al) 31
Vooroordelen? Nee zeg!
De verhalen die ik af en toe mee krijg zijn gewoon lachwekkend. Bij de 2de wisten ze op het consultatiebureau blijkbaar niet dat het de 2de was. Een van de eerste vragen daar was: je bent nog zo jong, waarom heb je geen abortus laten plegen?
Wat doe jij in OUD?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
Gespot in OUD:
[..]
Werkt Autodidact toevallig bij een consultatiebureau?![]()
Voel je je geïntimideerd?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Fastmatti het volgende:
Er zijn hier tegenwoordig meer blauwen dan normale mensen![]()
Natuurlijk niet. Je komt uit Groningen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben normaol!
Kan het me voorstellen als het forum achter de schermen bevolkt wordt door types als de OUD-mods.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Fastmatti het volgende:
Er zijn hier tegenwoordig meer blauwen dan normale mensen![]()
Dit kan toch iedereen bedenken. Gezond verstand is er kennelijk echt niet meer bijquote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef Floripas het volgende:
http://nu.nl/news/1249788(...)erheid_en_angst.html
Die volwassen baby op de foto, had ik het over.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch iedereen bedenken. Gezond verstand is er kennelijk echt niet meer bij![]()
Vervolmaker.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:04 schreef Sidekick het volgende:
En nu ik er ben zijn we compleet.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die volwassen baby op de foto, had ik het over.
Zeg, gebeurt er nog wat op het exemplarische weblog?quote:
vind je dat normoal ofsow?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben normaol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |