abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58525108
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niet: Jp8 wel de 100+ versie wordt door de KLM gebruikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/JP-8

Thx voor de andere info, paar linkjes kende ik al , de rest ga ik s bekijken.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, echter het is nog erger dan je denkt Zelfs JP8 zelf mag gebruikt worden (in ieder geval in de B747)
quote:
Fuel types approved for operations are: Jet A, Jet A-1, JP 5, JP 8, TS1
Echter kan ik niet vinden dat ze op het moment iets anders gebruiken dan jet A-1. Wel waren ze in het begin van de jaren '90 betrokken bij een proef om de JP8+100 te tanken in Amsterdam, Singapore en Bangkok, maar ik niet terug vinden of dat nu nog steeds zo is. Ik weet wel dat 99% van de vliegtuigen op Schiphol jet A1 gebruikt, dus tenzij er nog steeds voor de 747 een aparte brandstofaanvoer is, wat ik niet kan terugvinden, dan is de proef weer over.

Ik ga eens wat meer zoeken, anders dan wat er letterlijk in de wiki staat kan ik niet terug vinden.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 11 mei 2008 @ 18:08:34 #252
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_58612801
Ik weet niet hoe het in nederland is, maar sinds 1 week ofzo zie ik geen enkele chemtrail meer hier in duitsland. Vraag me af wat de reden hiervoor is.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_58612940
Je mag rustig aannemen dat dat te maken heeft met de atmosferische condities.
Als je dat niet wilt, waarom zouden ze nu niet sproeien, terwijl ze dat anders wel doen?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2008 18:19:26 ]
  zondag 11 mei 2008 @ 21:12:00 #254
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_58615668
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:18 schreef Wombcat het volgende:
Je mag rustig aannemen dat dat te maken heeft met de atmosferische condities.
Als je dat niet wilt, waarom zouden ze nu niet sproeien, terwijl ze dat anders wel doen?
Dat zou best wel kunnen. Heb jij ze ook niet gezien deze week?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_58615910
Ik heb er niet specifiek op gelet, maar volgens mij vrij weinig gezien.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:38:46 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58622344
Deze week was er geen chemtrails. Strakke blauwe lucht.
Maar vanmorgen is het raak. De lucht wemelt van de chemtrails.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58622571
En waarom waren er de afgelopen week dan geen chemtrails en nu wel?
pi_58622661
edit: te flauw

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2008 10:15:59 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 10:53:15 #259
52357 Lambiekje
pi_58623137
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:08 schreef SpaceSpiff het volgende:
En waarom waren er de afgelopen week dan geen chemtrails en nu wel?
hoe moet ik dat weten. ik ken hun sproeischema toch niet.

ik heb er gister echt op gelet. en elke vliegtuig dat voorbij kwam was 50 meter achter het vliegtuig de trail al foetsie. Als ik nu naar buiten kiijk zie ik weer het overbekende schaakbord. Je kan mijn niet vertellen dat er in dag z'n gigantisch verschil is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58623208
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb er gister echt op gelet. en elke vliegtuig dat voorbij kwam was 50 meter achter het vliegtuig de trail al foetsie. Als ik nu naar buiten kiijk zie ik weer het overbekende schaakbord. Je kan mijn niet vertellen dat er in dag z'n gigantisch verschil is.
Jij verzint toch voor alles wat je niet snapt een verklaring?
Omdat een vliegtuig het ene moment wel een trail heeft en de andere keer niet zijn het chemtrails volgens jou.

Dus waarom kun je dan niet verklaren waarom ze het de ene week wel doen en de andere week niet? Als je kunt bedenken waarom ze uberhaupt chemtrails sproeien, moet het ook niet zo'n probleem zijn om te bedenken waarom ze het de ene week wel doen en de andere niet.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:02:10 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58623269
Ik heb nog geen chemtrail gezien deze week, hoe meot ik nu aan mijn portie indoctrinatie komen..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58623364
quote:

[..]

Waarom kan dat niet? Het komt ook wel voor dat het de ene dag stralendblauw is, en de andere dag de hele dag regent.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:34:17 #263
52357 Lambiekje
pi_58623806
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:02 schreef fathank het volgende:
Ik heb nog geen chemtrail gezien deze week, hoe meot ik nu aan mijn portie indoctrinatie komen..?
Journaal kijken of de Volkskrant lezen.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:35:30 #264
52357 Lambiekje
pi_58623821
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet? Het komt ook wel voor dat het de ene dag stralendblauw is, en de andere dag de hele dag regent.
Niet als het weerschema van het weerbericht laat zien dat he wolkloos wordt.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:37:17 #265
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623861
quote:
Meteoroloog worden valt bij jou dus ook al af als briljante carrièremove.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:38:00 #266
52357 Lambiekje
pi_58623872
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:58 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Jij verzint toch voor alles wat je niet snapt een verklaring?
Omdat een vliegtuig het ene moment wel een trail heeft en de andere keer niet zijn het chemtrails volgens jou.

Dus waarom kun je dan niet verklaren waarom ze het de ene week wel doen en de andere week niet? Als je kunt bedenken waarom ze uberhaupt chemtrails sproeien, moet het ook niet zo'n probleem zijn om te bedenken waarom ze het de ene week wel doen en de andere niet.
Waarom denk jy steeds dat ik persoonlijk betrokken ben bij activiteiten...
Lijkt wel of ik een hologramprojectorbouwer ben, een NORAD medewerker en nu weer een roosterindeler van de chemtrailers.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:41:18 #267
52357 Lambiekje
pi_58623903
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Meteoroloog worden valt bij jou dus ook al af als briljante carrièremove.
Nee ik zou niet luisteren naar de orthodoxie waanzin. Ik zou termen er uit floepen waarbij de media & overheid een verbod op heeft gelegd.

Ik wens me niet te houden aan opgelegde groepsconfenties.
pi_58623916
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet als het weerschema van het weerbericht laat zien dat he wolkloos wordt.
Kan ook voorkomen (is niet zo waarschijnlijk meer tegenwoordig, maar toch. Andersom komt wel vaak voor: slecht weer voorspeld, maar valt nog alleszins mee).
Het werbericht geeft ook geen contrailvoorspelling natuurlijk, daar zitten mensen ook niet echt op te wachten.
Misschien is het je opgevallen dat sinds gistermiddag er ook meer (schijnbaar) hooghangende sluierbewolking/kleine wolken is/zijn. Als wolken op die hoogte blijven hangen, dan zijn contrails ook meer persistent natuurlijk.
Een belangrijke oorzaak van sluierbewolking zijn de contrails overigens. Waterdamp die op grote hoogte wordt uitgestoten heeft onder bepaalde omstandigheden de neiging wolken te vormen. En er is weinig discussie over dat het vliegverkeer veel waterdamp uitstoot.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:45:02 #269
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623953
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik zou niet luisteren naar de orthodoxie waanzin. Ik zou termen er uit floepen waarbij de media & overheid een verbod op heeft gelegd.

Ik wens me niet te houden aan opgelegde groepsconfenties.
Impliceer je nu dat Erwin Kroll in het chemtrailcomplot zit? .
pi_58624001
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk jy steeds dat ik persoonlijk betrokken ben bij activiteiten...
Lijkt wel of ik een hologramprojectorbouwer ben, een NORAD medewerker en nu weer een roosterindeler van de chemtrailers.
Ik denk niet dat jij er peroonslijk bij betrokken bent. Maar jij bent er telkens zo van overtuigd dat het niet gaat als het officiele verhaal gaat en weet altijd wel een verklaring te vinden hoe het dan wel gaat.
Daarmee wek je bij mij het idee op dat jij overal wel een antwoord en verklaring voor hebt.

Maar blijkbaar is ook dat selectief bij jou.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:50:11 #271
52357 Lambiekje
pi_58624034
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Impliceer je nu dat Erwin Kroll in het chemtrailcomplot zit? .
onbewust

Het zal mij niets verbazen dat weermannen net als huisartsen misleid en gemanipuleerd worden door de industrie.
pi_58624127
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onbewust

Het zal mij niets verbazen dat weermannen net als huisartsen misleid en gemanipuleerd worden door de industrie.
Vertel eens, wat moet ik me precies voorstellen bij de "weer industrie"?
Zijn er mensen die regenbuien per kilo verkopen? Wolken uit een flesje? Speciale regensproeiers?
pi_58624236
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]
Zijn er mensen die regenbuien per kilo verkopen?
[offtopic]

[/offtopic]

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2008 12:03:38 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 12:09:12 #274
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58624338
quote:
Zonder dollen, wie heeft jou zover gemanipuleerd dat je dergelijke dingen denkt?
  maandag 12 mei 2008 @ 14:08:20 #275
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58626359
quote:

Teletekst pagina 704. Zou het weer wellicht één dezer dagen omslaan?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_58627232
Verdomd zeg. Vanmorgen was het bij mij nog een strak blauwe lucht. Nu zijn er ineens wolken overal. Nooit gedacht dat dergelijke veranderingen binnen een paar uur kunnen plaatsvinden.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:57:09 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58629804
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:00 schreef SpaceSpiff het volgende:
Verdomd zeg. Vanmorgen was het bij mij nog een strak blauwe lucht. Nu zijn er ineens wolken overal. Nooit gedacht dat dergelijke veranderingen binnen een paar uur kunnen plaatsvinden.
Idd Prachtig zweefvlieg weer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58637121
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Moondreamer het volgende:
knip

Aluminium wordt genoemd als veroorzaker van de ziekte van Alzheimer.

/knip
Hoe briljant is dit..... Ik zie een link, volgens deze complotdenker veroorzaakt aluminium in chemtrails Alzeimer. Deze complotdenkers staan bekend om het dragen van hoedjes van aluminium folie en hun "uitstekende" redenatie vermogen en hun vermogen om feiten die hun punten weerleggen keer op keer te vergeten.

Ik zie een link, jullie ook?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:49:32 #279
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58637240
quote:

[..]

onbewust

En flink betaald!
Pinksteren is voorbij, evenals de vakantie, en nu gaan we weer af naar eind deze week 17 graden! Perfect toch men kan het weer beinvloeden wat willen ze nu nog meer, God zelf zijn?
Paar dagen geen streepje te zien aan de lucht afgezien van enkele vliegtuigen met een korte streep die oploste eveneens na korte tijd.
En vandaag, plenty van die dingen, streep na streep die uitwaaierde, ik wil niet geloven in chemtrails maar ik zie het gebeuren, wordt er zelfs al laconiek onder.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_58638520
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Druuna het volgende:

[..]

En flink betaald!
Pinksteren is voorbij, evenals de vakantie, en nu gaan we weer af naar eind deze week 17 graden! Perfect toch men kan het weer beinvloeden wat willen ze nu nog meer, God zelf zijn?
Paar dagen geen streepje te zien aan de lucht afgezien van enkele vliegtuigen met een korte streep die oploste eveneens na korte tijd.
En vandaag, plenty van die dingen, streep na streep die uitwaaierde, ik wil niet geloven in chemtrails maar ik zie het gebeuren, wordt er zelfs al laconiek onder.

En waarom was het pasen dan zulk baggerweer, als men het weer kan beïnvloeden?
Waarom juist met pasen sneeuw, en niet met kerst, als iedereen er op zit te wachten?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2008 07:36:14 ]
  zondag 18 mei 2008 @ 15:50:00 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58743853
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

8 jaar geleden waren er al vragen aan de Canadeesche regering.

Ik snap niet waarom alles zo makkelijk afdoet van het is onzin. Omdat de krant/media overheid het stilzwijgt?

Met het chippen ook het zelfde. Mensen willen gewoon tot slaaf gemaakt worden tot het systeem. Alles uitnaam van veiligheid. Nou die veiligheid kan nog wel eens heel smerig tegen je gebruikt worden.
sorry hoor, maar geloof je hier echt in? dat de overheid je tot slaaf wil maken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_58744344
Wow, even iets uit September vorig jaar aanhalen!
Maar volgens mij krijg je een bevestigend antwoord op die vraag!
  zondag 18 mei 2008 @ 17:59:32 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58746658
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef ToT het volgende:
Wow, even iets uit September vorig jaar aanhalen!
Maar volgens mij krijg je een bevestigend antwoord op die vraag!
ik begon pas net met he ttopic doorlezen, en vind dit allemaal maar belachenlijk.
pi_58747966
omgz de overheid is uit op das totalitaire welt dominatieeeeeeeeeeeee Ik vind dit toch wel een beetje jammer hoor Wakkere mensen, word nou alsjeblieft eens ECHT wakker en ga gewoon verder met je leven in plaats van je hier volledig op te storten. Voor je het weet ben je oud en dan denk je terug: 'ben ik daar nou al die tijd mee bezig geweest? '
Laat de overheid maar lekker sprayen, dan zijn de vrouwtjes tenminste altijd nat

Ik heb nog een tip voor TS: ga bij de overheid werken, pijp jezelf omhoog en kijk of ze hier daadwerkelijk mee bezig zijn. Ga er wat aan doen in plaats van alleen maar wat te roepen
pi_58749357
Onze allereigenste zelfverklaarde vliegtuigen/brandstofexpert/onderwijs/grote torens-expert Lambiekje die zichzelf nu als metereoloog omhoogwerpt om de wereld te redden!

Alleen god weet in wat voor gedaante hij de volgende keer verschijnt! Een koeiemelkexpert? Een bouwkundige? Een viroloog?
  zondag 18 mei 2008 @ 21:54:35 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58750650
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:47 schreef Hendrik_ het volgende:
Onze allereigenste zelfverklaarde vliegtuigen/brandstofexpert/onderwijs/grote torens-expert Lambiekje die zichzelf nu als metereoloog omhoogwerpt om de wereld te redden!

Alleen god weet in wat voor gedaante hij de volgende keer verschijnt! Een koeiemelkexpert? Een bouwkundige? Een viroloog?
Viroloog is al langs gekomen. Kijk maar naar zijn AIDS bestaat niet reeks.
Onikaan ni ov dovah
pi_58751280
Bouwkundig ingenieus, hij weet zeker dat een kantoor gebouw van 100+ verdiepingen niet kan instorten als het geraakt is door een vliegtuig.
Sloop expert. Een gebouw dat recht naar benenden valt kan niks anders zijn dan een gecontroleerde sloop.
Speciale effecten voor TV expert. Het is geen probleem om live op verschillende zenders een vliegtuig in beeld te plaatsen.
Historicus. Hij weet precies welke invloeden het verleden op het heden hebben.

Hij is van alle markten thuis. Denkt die...
pi_58751346
TS Bash
pi_58755270
quote:
Mysterieuze geur in Sittard
In Sittard zijn vanavond vier panden aan de Oude Markt ontruimd nadat mensen klaagden over een penetrante geur die tranende ogen, keelpijn en droge lippen veroorzaakte. De brandweer zoekt nog naar de oorzaak.

Aan de Oude Markt zijn vooral veel horecapanden gevestigd. De brandweer durft het pand van waaruit de geur verspreid niet binnen te gaan. Eerst wordt de komst van een milieudienst uit Heerlen afgewacht.

Ik zat zelf te denken aan chemtrails. Wat jullie?
  maandag 19 mei 2008 @ 14:48:48 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58762022
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vind ik wel een duideijke foto op zich.
wat nog duidenlijker is, dat de "chem" trial onder de contrail door loopt>verschil in hoogte's>verschil in dikte's van de contrail>dus geen chemtrail.
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:17:51 #291
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_58808654
Nog steeds geen chemtrails te zien hier in duitsland, en dat al sinds een paar weken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:27:05 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58812967
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef Aurora025 het volgende:
Nog steeds geen chemtrails te zien hier in duitsland, en dat al sinds een paar weken.
Aan welke eigenschappen herken jij chemtrails?
Onikaan ni ov dovah
pi_58817240
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58849161
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef Aurora025 het volgende:
Daar denken anderen toch iets anders over:

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:59:46 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58864439
Waar worden de chemtrails eigenlijk opgeslagen op Schiphol?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:28:53 #296
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58866480
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:59 schreef Erasmo het volgende:
Waar worden de chemtrails eigenlijk opgeslagen op Schiphol?
Die liggen in de bagagekelders onder Schiphol

Mocht het zo zijn dat je toevallig een keer je koffer kwijt bent, dan is de kans groot dat je koffer in een chemtrail terecht is gekomen, en zodoende op weg is om ergens boven een ver land uitgestrooid te worden.

Maar niet verder vertellen hoor
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:06:06 #297
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_58867362
Wat ik meestal niet begrijp waarom mensen over chemtrail in burgervaart doorgaan terwijl formatie vliegen daarin verboden is !
C135 tankers zijn daarintegen wel in formatie sprayend gezien MAAR het was boven militair testgebied......
  maandag 26 mei 2008 @ 13:50:58 #298
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
  maandag 26 mei 2008 @ 15:05:55 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58920175
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:06 schreef merlin693 het volgende:
Wat ik meestal niet begrijp waarom mensen over chemtrail in burgervaart doorgaan terwijl formatie vliegen daarin verboden is !
C135 tankers zijn daarintegen wel in formatie sprayend gezien MAAR het was boven militair testgebied......
1: Waarom zou er persé in formatie gevlogen moeten worden om te chemtrailen?
2: Misschien waren die C135 wel bezig met noodprocedures trainen. Bijv brandstof lozen? Of wou je dat boven je woonwijkje hebben?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 mei 2008 @ 22:29:30 #300
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58929036
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef dubidub het volgende:
Ah, we zijn erachter.
Of toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo