Niet van alle stoffen (geheim) maar van ' n aantal wel. En de stof hoeft natuurlijk niet per se intact te blijven. misschien heeft het na verbranding wel meer effect.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij dan enig idee wat voorn stof intact door een moderne straalmotor komt?
Ik beweer niet dat er " stoffen gesproeid " worden met als doel ons te beinvloeden. Althans ik vind dat niet erg waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Wat is er apart aan "onschuldig totdat het tegendeel is bewezen"?
Zoals ik al eerder heb gezegd tart het chemtrail verhaal elke logica. Het doel van chemtrails ontgaat mij volledig. Als je perse mensen met een vloeistof wilt beinvloeden zijn er veel betere en effectievere manieren. Dat heb ik dus al diverse malen gezegd.
Als jij dan maar blijft sugereren dat er wel degelijk chemtrails worden gemaakt, dan krijg ik wel het idee dat je wel heilig van chemtrails overtuigd bent.
Zeker als jij niet kritisch durft te kijken naar de uitvoering en effectiviteit van chemtrails.
Dan ben je in mijn ogen heilig overtuigd van chemtrails of loop je gewoon de discussie te verkloten.
Ik zie jou vooral posten "in het voordeel" van het chemtrail verhaal en dat verhaal ook helemaal niet kritisch bekijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er " stoffen gesproeid " worden met als doel ons te beinvloeden. Althans ik vind dat niet erg waarschijnlijk.
En heb je daar ook voorbeelden van?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet van alle stoffen (geheim) maar van ' n aantal wel. En de stof hoeft natuurlijk niet per se intact te blijven. misschien heeft het na verbranding wel meer effect.
Ik denk dat je dan niet al mijn posten hebt gelezen, en dat hoeft ook niet, is al lang geleden.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:22 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ik zie jou vooral posten "in het voordeel" van het chemtrail verhaal en dat verhaal ook helemaal niet kritisch bekijken.
Wat probeer je dan wel te vertellen met al jouw posts in dit topic?
Ik zal inderdaad niet al jouw posts hebben gelezen. Maar ik lees al een tijdje mee en ik heb jou nooit kritisch gezien tegenover het chemtrails verhaal.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet al mijn posten hebt gelezen, en dat hoeft ook niet, is al lang geleden.
Ik probeer vnl inof te verstrekken en trek daar soms zelf conclusies uit.
Zwavel , zoals eerder genoemd.quote:
Ten eerste is JP8 zuiver militair, en niet in gebruik in de burgerluchtvaart (dit om aan te geven dat de combinatie burgerluchtvaart toestellen - chemtrails - JP8 niet kan opgaan). Ten tweede komt onvolledige verbranding een stuk minder voor in vliegtuig motoren dan in die test gesimuleerd wordt. Het moment waarop een vliegtuigmotor de meeste onvolledige verbranding heeft, is op de grond (taxieën en opstarten).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zwavel , zoals eerder genoemd.
En bij onvolledige verbranding kan bijna iedere stof er ongeschonden doorkomen:
PAH and other emissions from burning of JP-8 and diesel fuels in diffusion flames
Niet: Jp8 wel de 100+ versie wordt door de KLM gebruikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste is JP8 zuiver militair, en niet in gebruik in de burgerluchtvaart (dit om aan te geven dat de combinatie burgerluchtvaart toestellen - chemtrails - JP8 niet kan opgaan).
Je hebt gedeeltelijk gelijk, echter het is nog erger dan je denktquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet: Jp8 wel de 100+ versie wordt door de KLM gebruikt.
http://en.wikipedia.org/wiki/JP-8
Thx voor de andere info, paar linkjes kende ik al , de rest ga ik s bekijken.
Echter kan ik niet vinden dat ze op het moment iets anders gebruiken dan jet A-1. Wel waren ze in het begin van de jaren '90 betrokken bij een proef om de JP8+100 te tanken in Amsterdam, Singapore en Bangkok, maar ik niet terug vinden of dat nu nog steeds zo is. Ik weet wel dat 99% van de vliegtuigen op Schiphol jet A1 gebruikt, dus tenzij er nog steeds voor de 747 een aparte brandstofaanvoer is, wat ik niet kan terugvinden, dan is de proef weer over.quote:Fuel types approved for operations are: Jet A, Jet A-1, JP 5, JP 8, TS1
Dat zou best wel kunnen. Heb jij ze ook niet gezien deze week?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:18 schreef Wombcat het volgende:
Je mag rustig aannemen dat dat te maken heeft met de atmosferische condities.
Als je dat niet wilt, waarom zouden ze nu niet sproeien, terwijl ze dat anders wel doen?
hoe moet ik dat weten. ik ken hun sproeischema toch niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:08 schreef SpaceSpiff het volgende:
En waarom waren er de afgelopen week dan geen chemtrails en nu wel?
Jij verzint toch voor alles wat je niet snapt een verklaring?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten. ik ken hun sproeischema toch niet.
ik heb er gister echt op gelet. en elke vliegtuig dat voorbij kwam was 50 meter achter het vliegtuig de trail al foetsie. Als ik nu naar buiten kiijk zie ik weer het overbekende schaakbord. Je kan mijn niet vertellen dat er in dag z'n gigantisch verschil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |