abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 11:02:10 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58623269
Ik heb nog geen chemtrail gezien deze week, hoe meot ik nu aan mijn portie indoctrinatie komen..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58623364
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe moet ik dat weten. ik ken hun sproeischema toch niet.

ik heb er gister echt op gelet. en elke vliegtuig dat voorbij kwam was 50 meter achter het vliegtuig de trail al foetsie. Als ik nu naar buiten kiijk zie ik weer het overbekende schaakbord. Je kan mijn niet vertellen dat er in dag z'n gigantisch verschil is.
Waarom kan dat niet? Het komt ook wel voor dat het de ene dag stralendblauw is, en de andere dag de hele dag regent.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:34:17 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58623806
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:02 schreef fathank het volgende:
Ik heb nog geen chemtrail gezien deze week, hoe meot ik nu aan mijn portie indoctrinatie komen..?
Journaal kijken of de Volkskrant lezen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:35:30 #264
52357 Lambiekje
pi_58623821
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet? Het komt ook wel voor dat het de ene dag stralendblauw is, en de andere dag de hele dag regent.
Niet als het weerschema van het weerbericht laat zien dat he wolkloos wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:37:17 #265
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623861
quote:
ik heb er gister echt op gelet. en elke vliegtuig dat voorbij kwam was 50 meter achter het vliegtuig de trail al foetsie. Als ik nu naar buiten kiijk zie ik weer het overbekende schaakbord. Je kan mijn niet vertellen dat er in dag z'n gigantisch verschil is.
Meteoroloog worden valt bij jou dus ook al af als briljante carrièremove.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:38:00 #266
52357 Lambiekje
pi_58623872
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:58 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Jij verzint toch voor alles wat je niet snapt een verklaring?
Omdat een vliegtuig het ene moment wel een trail heeft en de andere keer niet zijn het chemtrails volgens jou.

Dus waarom kun je dan niet verklaren waarom ze het de ene week wel doen en de andere week niet? Als je kunt bedenken waarom ze uberhaupt chemtrails sproeien, moet het ook niet zo'n probleem zijn om te bedenken waarom ze het de ene week wel doen en de andere niet.
Waarom denk jy steeds dat ik persoonlijk betrokken ben bij activiteiten...
Lijkt wel of ik een hologramprojectorbouwer ben, een NORAD medewerker en nu weer een roosterindeler van de chemtrailers.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:41:18 #267
52357 Lambiekje
pi_58623903
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Meteoroloog worden valt bij jou dus ook al af als briljante carrièremove.
Nee ik zou niet luisteren naar de orthodoxie waanzin. Ik zou termen er uit floepen waarbij de media & overheid een verbod op heeft gelegd.

Ik wens me niet te houden aan opgelegde groepsconfenties.
pi_58623916
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet als het weerschema van het weerbericht laat zien dat he wolkloos wordt.
Kan ook voorkomen (is niet zo waarschijnlijk meer tegenwoordig, maar toch. Andersom komt wel vaak voor: slecht weer voorspeld, maar valt nog alleszins mee).
Het werbericht geeft ook geen contrailvoorspelling natuurlijk, daar zitten mensen ook niet echt op te wachten.
Misschien is het je opgevallen dat sinds gistermiddag er ook meer (schijnbaar) hooghangende sluierbewolking/kleine wolken is/zijn. Als wolken op die hoogte blijven hangen, dan zijn contrails ook meer persistent natuurlijk.
Een belangrijke oorzaak van sluierbewolking zijn de contrails overigens. Waterdamp die op grote hoogte wordt uitgestoten heeft onder bepaalde omstandigheden de neiging wolken te vormen. En er is weinig discussie over dat het vliegverkeer veel waterdamp uitstoot.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:45:02 #269
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623953
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik zou niet luisteren naar de orthodoxie waanzin. Ik zou termen er uit floepen waarbij de media & overheid een verbod op heeft gelegd.

Ik wens me niet te houden aan opgelegde groepsconfenties.
Impliceer je nu dat Erwin Kroll in het chemtrailcomplot zit? .
pi_58624001
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk jy steeds dat ik persoonlijk betrokken ben bij activiteiten...
Lijkt wel of ik een hologramprojectorbouwer ben, een NORAD medewerker en nu weer een roosterindeler van de chemtrailers.
Ik denk niet dat jij er peroonslijk bij betrokken bent. Maar jij bent er telkens zo van overtuigd dat het niet gaat als het officiele verhaal gaat en weet altijd wel een verklaring te vinden hoe het dan wel gaat.
Daarmee wek je bij mij het idee op dat jij overal wel een antwoord en verklaring voor hebt.

Maar blijkbaar is ook dat selectief bij jou.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:50:11 #271
52357 Lambiekje
pi_58624034
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Impliceer je nu dat Erwin Kroll in het chemtrailcomplot zit? .
onbewust

Het zal mij niets verbazen dat weermannen net als huisartsen misleid en gemanipuleerd worden door de industrie.
pi_58624127
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onbewust

Het zal mij niets verbazen dat weermannen net als huisartsen misleid en gemanipuleerd worden door de industrie.
Vertel eens, wat moet ik me precies voorstellen bij de "weer industrie"?
Zijn er mensen die regenbuien per kilo verkopen? Wolken uit een flesje? Speciale regensproeiers?
pi_58624236
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]
Zijn er mensen die regenbuien per kilo verkopen?
[offtopic]

[/offtopic]

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2008 12:03:38 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 12:09:12 #274
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58624338
quote:
Zonder dollen, wie heeft jou zover gemanipuleerd dat je dergelijke dingen denkt?
  maandag 12 mei 2008 @ 14:08:20 #275
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58626359
quote:

Teletekst pagina 704. Zou het weer wellicht één dezer dagen omslaan?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_58627232
Verdomd zeg. Vanmorgen was het bij mij nog een strak blauwe lucht. Nu zijn er ineens wolken overal. Nooit gedacht dat dergelijke veranderingen binnen een paar uur kunnen plaatsvinden.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:57:09 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58629804
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:00 schreef SpaceSpiff het volgende:
Verdomd zeg. Vanmorgen was het bij mij nog een strak blauwe lucht. Nu zijn er ineens wolken overal. Nooit gedacht dat dergelijke veranderingen binnen een paar uur kunnen plaatsvinden.
Idd Prachtig zweefvlieg weer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58637121
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Moondreamer het volgende:
knip

Aluminium wordt genoemd als veroorzaker van de ziekte van Alzheimer.

/knip
Hoe briljant is dit..... Ik zie een link, volgens deze complotdenker veroorzaakt aluminium in chemtrails Alzeimer. Deze complotdenkers staan bekend om het dragen van hoedjes van aluminium folie en hun "uitstekende" redenatie vermogen en hun vermogen om feiten die hun punten weerleggen keer op keer te vergeten.

Ik zie een link, jullie ook?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:49:32 #279
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58637240
quote:

[..]

onbewust

En flink betaald!
Pinksteren is voorbij, evenals de vakantie, en nu gaan we weer af naar eind deze week 17 graden! Perfect toch men kan het weer beinvloeden wat willen ze nu nog meer, God zelf zijn?
Paar dagen geen streepje te zien aan de lucht afgezien van enkele vliegtuigen met een korte streep die oploste eveneens na korte tijd.
En vandaag, plenty van die dingen, streep na streep die uitwaaierde, ik wil niet geloven in chemtrails maar ik zie het gebeuren, wordt er zelfs al laconiek onder.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_58638520
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Druuna het volgende:

[..]

En flink betaald!
Pinksteren is voorbij, evenals de vakantie, en nu gaan we weer af naar eind deze week 17 graden! Perfect toch men kan het weer beinvloeden wat willen ze nu nog meer, God zelf zijn?
Paar dagen geen streepje te zien aan de lucht afgezien van enkele vliegtuigen met een korte streep die oploste eveneens na korte tijd.
En vandaag, plenty van die dingen, streep na streep die uitwaaierde, ik wil niet geloven in chemtrails maar ik zie het gebeuren, wordt er zelfs al laconiek onder.

En waarom was het pasen dan zulk baggerweer, als men het weer kan beïnvloeden?
Waarom juist met pasen sneeuw, en niet met kerst, als iedereen er op zit te wachten?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2008 07:36:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')