quote:Op woensdag 26 september 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
oh, kut, ik ben vergeten om m'n eigen UI in de nieuwe OP te zetten zie ik
Verzaker!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
oh, kut, ik ben vergeten om m'n eigen UI in de nieuwe OP te zetten zie ik
Ja, op hetzelfde valk als jijquote:
Mooi, zet ons maar naast elkaar in de OP of zoquote:
mijn smilies zijn ook weg trouwensquote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik zet 'm er zelf effe in ja.
Ik heb een reorganisatie gehouden op m'n server, het was echt een puinhoop namelijk.
In de oude topics is tot 479 geen OP meer te zien.
Dit dus vanwege de reorganisatie.
Maar goed, dat doet er ook niet echt toe.
welterustenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, zet ons maar naast elkaar in de OP of zo
Ik ga slapen!
Bis morgen.
Snelste Windows Vista notebook 2007quote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik zet 'm er zelf effe in ja.
Ik heb een reorganisatie gehouden op m'n server, het was echt een puinhoop namelijk.
In de oude topics is tot 479 geen OP meer te zien.
Dit dus vanwege de reorganisatie.
Maar goed, dat doet er ook niet echt toe.
weltrusten papiertjequote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, zet ons maar naast elkaar in de OP of zo
Ik ga slapen!
Bis morgen.
Geen zin om te klikken, maar is dat de Apple Macbook Pro?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Snelste Windows Vista notebook 2007
Truste Eer!
Blijft mooi!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Snelste Windows Vista notebook 2007
Truste Eer!
ik krijg een 403 /madquote:Op woensdag 26 september 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja.
Dat kan kloppen
Staan nu in de dir: http://tebruut.nl/erik/fok/smilies
M, donder ze weer ff in een bestandje bij elkaar, ik krijg steeds geen nieuwe meer in FQRquote:Op woensdag 26 september 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja.
Dat kan kloppen
Staan nu in de dir: http://tebruut.nl/erik/fok/smilies
xavier rudd al gekeken?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blijft mooi!Trusten Papier!
wat?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
M, donder ze weer ff in een bestandje bij elkaar, ik krijg steeds geen nieuwe meer in FQR
Een CSV?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
M, donder ze weer ff in een bestandje bij elkaar, ik krijg steeds geen nieuwe meer in FQR
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat?
hoe bedoel je?
ram alles gewoon uit je FQR.
Ik gebruik het toch niet meer
Ik zal binnenkort (morgen denk) effe een pagina maken op m'n server waar alle smilies gewoon als images opstaan.
Misschien dat iemand daar iets aan heeft
Dat bedoelde ik, ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een CSV?
Als ik toegang krijg fix ik het wel
Kutquote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef eer-ik het volgende:
Bier op
Ik moet echt wat aan m'n dagelijkse gang van zaken doen.
Ik ga vanaf morgen hardlopen 's ochtends een half uur, en niet meer zo laat naar bed.
Elke dag weer slaap ik uit en doe niks
Weet ook echt niet wat ik moet doen nu.
je kunt niet dir browsen op mijn server.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een CSV?
Als ik toegang krijg fix ik het wel
Ik weet het niet meer joh.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut
Goed plan. Regelmaat in je leven.
Fix zo snel mogelijk iets van school![]()
hoe dan?quote:
Neem heel ff rust, en kijk wat er nog mogelijk is, wellicht kan die intermediair iets fixen, of vind je iets anders.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer joh.
Ben de draad kwijt.
precies, kan je in Januari weer instromenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem heel ff rust, en kijk wat er nog mogelijk is, wellicht kan die intermediair iets fixen, of vind je iets anders.
Niet voor deze opleiding.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, kan je in Januari weer instromen
dus dan zou je weer een jaar moeten wachten?quote:
Hehe, moge dat dan maar gebeurenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef eer-ik het volgende:
die intermediair heb ik geen goed woord voor over.
Ik hoop dat ie een ernstig ongeluk krijgt morgen.
Totaal onredelijk is ie.
Ja, en daar pas ik voor.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
dus dan zou je weer een jaar moeten wachten?
Fucking bureaucratiequote:Op woensdag 26 september 2007 01:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en daar pas ik voor.
Ik vind mezelf nu eigenlijk al oud om te beginnen.
Laat staan dat ik wéér een jaar ga werken.
En wat dan.
Ik kan niet de rest van de vakken halen om een diploma op havo niveau te krijgen, of ik moet zelfstudie doen.
Maar dan is de vraag maar of het wel geldig is.
Dat betekent dat ik niet zeker ben dat ik het toelatingsexamen van hun haal, ook al verwacht ik totaaaaaaal niet dat ik daar voor zak.
Ik zou er geld op durven zetten, dat als ik nu alle toelatingstesten zou doen, ik zou slagen met allemaal achten.
Maar die testen 'mag ik nu niet doen, want dat zijn de regels'.
deze shit zorgt er wel voor dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om te gaan studeren.quote:
Inderdaad! Ik leef met je mee vriend!quote:Op woensdag 26 september 2007 01:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deze shit zorgt er wel voor dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om te gaan studeren.
Ben je verdomme zulks een lange tijd bezig om voor elkaar te krijgen dat je die studie kan gaan doen, heb er zelfs een jaar langer les voor gevolgd, krijg je dit.
Well, fuck you very much HU
cheers.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik leef met je mee vriend!
Ik haat het intens.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:23 schreef Houniet het volgende:
wat een teringsituatie
Goed plan. *Op klok kijkt*quote:Op woensdag 26 september 2007 01:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bijna bedtijd voor frits
Om maar een andere teneur te brengen in dezetijden
ik ga zo ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bijna bedtijd voor frits
Om maar een andere teneur te brengen in dezetijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |