Ik ga iig weer kijkenquote:Vanaf zondag 14 oktober is Tussen de Oren te zien bij Net 5 met een serie van acht afleveringen. Joep van Deudekom en Rob Urgert zetten, na hun zeer gewaardeerde ‘Onder de Tram’, met ‘Tussen de Oren’ de volgende stap.
De presentatoren nodigen elke week drie bekende Nederlanders uit die zij confronteren, verrassen en prikkelen met humoristische vragen en gesprekken over verbale en non-verbale communicatie. Via gesprekjes, filmpjes en experimenten worden gasten, publiek en de kijker geconfronteerd met hun eigen gedrag.
De gasten die je dit seizoen bij ons kunt verwachten zijn onder andere: Art Rooijakkers, Toine van Peperstraaten, Victor Brands, Katja Schuurman, Froukje Jansen, Ronald Goedemondt, Waldemar Torenstra & Hans Sibbel.
Zeker, altijd leuke opvulling op HumorTV.quote:
En daarom heb ik het vandaag niet gekeken. Top Gear was wel vet trouwensquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
Oeh, bijna gemist
Waarom is alles tegelijk trouwens. Ik wil Top Gear kijken
quote:Tussen de oren
Humoristische quiz waarin Joep van Deudekom en Rob Urgert drie bekende Nederlanders ontvangen en hun gasten confronteren met humoristische vragen, filmpjes en experimenten. Dit levert verrassende en onthullende reacties op.
Linda de Mol, Viggo Waas en Isolde Hallensleben zijn de eerste gasten van het tweede seizoen van de humoristische NET 5-quiz Tussen de Oren. Elke week ontvangen presentatoren Joep van Deudekom en Rob Urgert drie bekende Nederlanders en confronteren zij hun gasten met humoristische vragen, filmpjes en experimenten. Dit levert verrassende en onthullende reacties op. Cabaretier Erik van Muiswinkel neemt twee keer de plaats van Joep van Deudekom in, wegens afwezigheid van Van Deudekom.
In Tussen de Oren draait het om wetenschappelijk en psychologisch onderzoek. Via vragen, filmpjes en psychologische experimenten worden gasten, publiek en de kijker aan het denken gezet. Dit levert verrassende wetenswaardigheden over psychologie, wetenschap maar ook over de gasten zelf op. Is Linda de Mol bijvoorbeeld gestopt met botox toen ze zag wat dat met Jerney Kaagman deed? Of schminkt Viggo Waas zijn billen?
Dennis gaat meestal nog wel. Die hoer zegt niets idd, en die 2 ken ik nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
Alleen nietszeggende gasten vandaag.
Ja!..quote:
ben je mij aan het volgen tegan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tegan het volgende:
Trouwens echt leuk programma, kijk het al sinds het op Net5 komt.
Iedereen klikt gewoon op mijn linkjesquote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ben je mij aan het volgen tegan?
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ben je mij aan het volgen tegan?
..quote:“Ik heb een ezel eens een beenworp gegeven. Dat was wel mooi. Die verdiende het, want die zat me al de hele tijd te treiteren. En in Nepal ben ik eens bij een yak op z’n rug gesprongen. Maar die wilde niet neer, die was toch iets sterker dan ik dacht.”
Bron.
Hoelang geleden zou het programma opgenomen zijn denk jequote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
Heeft ie het meteen al aangepast
Oh nee zowel ezel als yak.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
Alleen nietszeggende gasten vandaag.
Samen met Bor Rooyackers van het trio Rooyackers, Kamps en Kamps. Hebben toch al aardig wat shows gemaakt (volgens mij vijf inmiddels). Echt leuk om te zien, en ze zijn uitgezonden op de publieke omroep, dus wellicht ook te vinden op uitzending gemist. Ik vind het erg vermakelijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:48 schreef Piej het volgende:
Tim en Wart Kamps zijn caberatiers... Althans, dat zei het balkje met hun namen.... Zeker nieuwe talenten.
Zo ben ik ook blijven hangen... Toch vreemd.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
Dit is toch een geweldig programma?
Maar de kijkcijfers vallen toch tegen
PEKING EXPRESS DE REVOLUTIEROUTE
295.000
TUSSEN DE OREN
274.000
Terwijl dat na elkaar komt.
dat was inderdaad meesterlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Tism het volgende:
Lol!..
Dat met die "helden" fragmentjes/clip!..![]()
Hahaha ik ook....quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik waande me in rusland man bij die gijzeling. Leek wel op een paar Tsjetsjenen.
Maarre ik was bij die vraag zeker voor Peter gegaan hoor. Die kwam gewoon zo binne lopen:
"Vind je dat normaal? Vind je dit nou normaal?"![]()
![]()
Ja nouja, ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat het publiek voor Willempie zou kiezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:15 schreef Piej het volgende:
[..]
Hahaha ik ook....
En daarna had ik Holleder...
Mja het is al 6 weken lang dat tussen 20:30 en 22:30 voetbal op tv is. Hele "belangrijke" wedstrijden ook nog als ik studiosport mag gelovenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef Piej het volgende:
[..]
Zo ben ik ook blijven hangen... Toch vreemd.
Wat is "ernaast" op de TV dan? Toevallig voetbal erop?
Volgens mij is dat zo, omdat dit een algemene kennis/feitjes programma is.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
Dit is toch een geweldig programma?
Maar de kijkcijfers vallen toch tegen
PEKING EXPRESS DE REVOLUTIEROUTE
295.000
TUSSEN DE OREN
274.000
Terwijl dat na elkaar komt.
Dat zou dan tijd worden, ze lopen een beetje achter de feiten aan tot nu toe.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:42 schreef funrider het volgende:
later dit jaar (najaar) zou eindelijk ook de uitzending gemist versie van SBS/Veronica/Net5 er moeten komen genaamd Maxdome. Als ik naar de Duitse tegenhanger kijken.
Ik wilde net het topic gaan zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Omhoog. Zometeen weer 14.gif
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Volgens mij klopt de uitzendvolgorde niet helemaal
Eigenlijk zouden ze die moeten bundelen op een site ofzo, of via YoupTjoep!..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
Ik blijf de 2 lange filmpjes tussendoor echt geweldig vinden
Vorige week was toch geen herhaling, alleen de volgorde klopte niet. Hij kwam mij niet bekend voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet weer een herhaling he[ afbeelding ].
Nog raarder vind ik dat ze de herhalingen zo snel na de originele uitzending uitzenden.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef funrider het volgende:
Wel gek dat ze herhaling op prime time uitzenden.
Thanks for the info, dat ik me straks niet loop te verheugen op niksquote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef funrider het volgende:
Op Net5 site staat overigens dat volgende week laatste aflevering komt met compilatie leukste stukjes.
Leuk, kan ik de gemiste afleveringen terug kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef funrider het volgende:
Het heeft even geduurd maar voor de liefhebber is het eerste seizoen (13 afleveringen) terug te kijken op de Net5 site.
yeeeehaw
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef funrider het volgende:
Het heeft even geduurd maar voor de liefhebber is het eerste seizoen (13 afleveringen) terug te kijken op de Net5 site.
yeeeehaw
Leuk duo hopelijk!quote:Katja en Jeroen van Koningsbrugge zitten Tussen de Oren
Net 5 gaat het wetenschappelijke en humoristische quizje Tussen de Oren nieuw leven in blazen. Dat gebeurt met team captains Katja Römer-Schuurman en Jeroen van Koningsbrugge, meldt RTL Boulevard zojuist.
quote:Nieuwe afleveringen
De humoristische quiz Tussen de Oren is vanaf woensdag 1 april in vernieuwde vorm te zien bij NET 5. Het programma heeft niet alleen een volledig nieuw decor, in dit derde seizoen draait het vooral om de wekelijkse strijd tussen Jeroen van Koningsbrugge en Katja Schuurman. Zij nemen het elke aflevering, samen met een andere bekende Nederlander, tegen elkaar op. Joep van Deudekom en Rob Urgert presenteren het programma als vanouds en zijn bovendien verantwoordelijk voor de verrassende vragen, verwarrende filmpjes en vreemde experimenten die aan de orde komen.
Ja, daar had hij laatst in Draadstaal ook nog een grap over (weet niet meer precies hoe hij het zei). Ik vind het wel wat hebben eerlijk gezegd. Waarom zou je alleen maar bij een omroep zitten? Gewoon lekker de programma's doen die je leuk vindt, ongeacht waar ze uitgezonden worden!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef 00paul het volgende:
Leuk!![]()
Alleen snap ik niet wat Jeroen van Koningsbrugge nu bij NET 5 te zoeken heeft.. hij zit al bij de VPRO (Draadstaal) èn bij RTL 4 (Ik Hou Van Holland), met nu NET 5 erbij zit hij bij alle drie de televisiebedrijven!
Iddquote:Op woensdag 1 april 2009 20:35 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig zijn ze er nog. Katja en Jeroen zijn goed als captains, maar niet als presentatoren van dit programma
Of Wim Helsen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
IddAl hoop ik dat Diederik ook nog wel eens langskomt
Aflevering van vorige week, stond zo te zien om 21.30 online. Dus ik denk zo meteen direct alquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
ik ben het op dit moment ook aan het vergeten, is het op internet terug te kijken later deze week ?
nice!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Aflevering van vorige week, stond zo te zien om 21.30 online. Dus ik denk zo meteen direct al
Dat hier ookquote:Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens![]()
Vanavond weerAl let ik nooit echt op, hij staat aan
Deja vuquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Bravebart het volgende:
"Help de slachtoffers van Feyenoord"
Giro 777!
B, dat was iets in de richting van "Elke cent helpt"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Wat was de oplossing van die geld-ophaal-bussen?
A was dat dacht ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kijk weer vanaf het begin hoor, leuke aflevering.
[..]
B, dat was iets in de richting van "Elke cent helpt"
Beetje jammer dat ze nu inderdaad op primetime aan het herhalen zijn.quote:
Net5, 20.30 uurquote:Vrijdag 19 november 2010: Aflevering 1
In deze aflevering van Tussen de Oren komen natuurlijk ook weer verrassende vragen, verwarrende filmpjes en vreemde experimenten aan de orde. De gasten van deze eerste aflevering zijn: Hanna Verboom en Waldemar Torenstra
Is dit een herhaling, of hebben ze gewoon oude vragen gerecycled? Die vraag met de Kerstman hebben ze 100% zeker eerder gebruikt, en dat filmpje met die tandarts die zichzelf moed inspreekt komt me ook wel erg bekend voor!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Piles het volgende:
M-m-m-egakick![]()
Volgende week vrijdag eindelijk weer
[..]
Net5, 20.30 uur
En de filmpjes van seizoen 3 staan online: http://www.net5.nl/web/show/id=403361/langid=43
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |