Ik ga iig weer kijkenquote:Vanaf zondag 14 oktober is Tussen de Oren te zien bij Net 5 met een serie van acht afleveringen. Joep van Deudekom en Rob Urgert zetten, na hun zeer gewaardeerde ‘Onder de Tram’, met ‘Tussen de Oren’ de volgende stap.
De presentatoren nodigen elke week drie bekende Nederlanders uit die zij confronteren, verrassen en prikkelen met humoristische vragen en gesprekken over verbale en non-verbale communicatie. Via gesprekjes, filmpjes en experimenten worden gasten, publiek en de kijker geconfronteerd met hun eigen gedrag.
De gasten die je dit seizoen bij ons kunt verwachten zijn onder andere: Art Rooijakkers, Toine van Peperstraaten, Victor Brands, Katja Schuurman, Froukje Jansen, Ronald Goedemondt, Waldemar Torenstra & Hans Sibbel.
Zeker, altijd leuke opvulling op HumorTV.quote:
En daarom heb ik het vandaag niet gekeken. Top Gear was wel vet trouwensquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
Oeh, bijna gemist
Waarom is alles tegelijk trouwens. Ik wil Top Gear kijken
quote:Tussen de oren
Humoristische quiz waarin Joep van Deudekom en Rob Urgert drie bekende Nederlanders ontvangen en hun gasten confronteren met humoristische vragen, filmpjes en experimenten. Dit levert verrassende en onthullende reacties op.
Linda de Mol, Viggo Waas en Isolde Hallensleben zijn de eerste gasten van het tweede seizoen van de humoristische NET 5-quiz Tussen de Oren. Elke week ontvangen presentatoren Joep van Deudekom en Rob Urgert drie bekende Nederlanders en confronteren zij hun gasten met humoristische vragen, filmpjes en experimenten. Dit levert verrassende en onthullende reacties op. Cabaretier Erik van Muiswinkel neemt twee keer de plaats van Joep van Deudekom in, wegens afwezigheid van Van Deudekom.
In Tussen de Oren draait het om wetenschappelijk en psychologisch onderzoek. Via vragen, filmpjes en psychologische experimenten worden gasten, publiek en de kijker aan het denken gezet. Dit levert verrassende wetenswaardigheden over psychologie, wetenschap maar ook over de gasten zelf op. Is Linda de Mol bijvoorbeeld gestopt met botox toen ze zag wat dat met Jerney Kaagman deed? Of schminkt Viggo Waas zijn billen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |