Dat zou dan tijd worden, ze lopen een beetje achter de feiten aan tot nu toe.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:42 schreef funrider het volgende:
later dit jaar (najaar) zou eindelijk ook de uitzending gemist versie van SBS/Veronica/Net5 er moeten komen genaamd Maxdome. Als ik naar de Duitse tegenhanger kijken.
Ik wilde net het topic gaan zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Omhoog. Zometeen weer 14.gif
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Volgens mij klopt de uitzendvolgorde niet helemaal
Eigenlijk zouden ze die moeten bundelen op een site ofzo, of via YoupTjoep!..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
Ik blijf de 2 lange filmpjes tussendoor echt geweldig vinden
Vorige week was toch geen herhaling, alleen de volgorde klopte niet. Hij kwam mij niet bekend voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet weer een herhaling he[ afbeelding ].
Nog raarder vind ik dat ze de herhalingen zo snel na de originele uitzending uitzenden.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef funrider het volgende:
Wel gek dat ze herhaling op prime time uitzenden.
Thanks for the info, dat ik me straks niet loop te verheugen op niksquote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef funrider het volgende:
Op Net5 site staat overigens dat volgende week laatste aflevering komt met compilatie leukste stukjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |