Leuk, kan ik de gemiste afleveringen terug kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef funrider het volgende:
Het heeft even geduurd maar voor de liefhebber is het eerste seizoen (13 afleveringen) terug te kijken op de Net5 site.
yeeeehaw
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef funrider het volgende:
Het heeft even geduurd maar voor de liefhebber is het eerste seizoen (13 afleveringen) terug te kijken op de Net5 site.
yeeeehaw
Leuk duo hopelijk!quote:Katja en Jeroen van Koningsbrugge zitten Tussen de Oren
Net 5 gaat het wetenschappelijke en humoristische quizje Tussen de Oren nieuw leven in blazen. Dat gebeurt met team captains Katja Römer-Schuurman en Jeroen van Koningsbrugge, meldt RTL Boulevard zojuist.
quote:Nieuwe afleveringen
De humoristische quiz Tussen de Oren is vanaf woensdag 1 april in vernieuwde vorm te zien bij NET 5. Het programma heeft niet alleen een volledig nieuw decor, in dit derde seizoen draait het vooral om de wekelijkse strijd tussen Jeroen van Koningsbrugge en Katja Schuurman. Zij nemen het elke aflevering, samen met een andere bekende Nederlander, tegen elkaar op. Joep van Deudekom en Rob Urgert presenteren het programma als vanouds en zijn bovendien verantwoordelijk voor de verrassende vragen, verwarrende filmpjes en vreemde experimenten die aan de orde komen.
Ja, daar had hij laatst in Draadstaal ook nog een grap over (weet niet meer precies hoe hij het zei). Ik vind het wel wat hebben eerlijk gezegd. Waarom zou je alleen maar bij een omroep zitten? Gewoon lekker de programma's doen die je leuk vindt, ongeacht waar ze uitgezonden worden!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef 00paul het volgende:
Leuk!![]()
Alleen snap ik niet wat Jeroen van Koningsbrugge nu bij NET 5 te zoeken heeft.. hij zit al bij de VPRO (Draadstaal) èn bij RTL 4 (Ik Hou Van Holland), met nu NET 5 erbij zit hij bij alle drie de televisiebedrijven!
Iddquote:Op woensdag 1 april 2009 20:35 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig zijn ze er nog. Katja en Jeroen zijn goed als captains, maar niet als presentatoren van dit programma
Of Wim Helsen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
IddAl hoop ik dat Diederik ook nog wel eens langskomt
Aflevering van vorige week, stond zo te zien om 21.30 online. Dus ik denk zo meteen direct alquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
ik ben het op dit moment ook aan het vergeten, is het op internet terug te kijken later deze week ?
nice!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Aflevering van vorige week, stond zo te zien om 21.30 online. Dus ik denk zo meteen direct al
Dat hier ookquote:Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens![]()
Vanavond weerAl let ik nooit echt op, hij staat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |