het was geen klacht of vraag het was iemand voor de sportredactiequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lol.. ik behandel de klachten/vragen gewoon zelf
lolquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Shit doesn't happen, shit takes time and effort![]()
En goed bezig![]()
Leg uit wat je precies moest doen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het was geen klacht of vraag het was iemand voor de sportredactie
[..]
lol
ik vond het ook wel knap![]()
gewoon doorschakelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Leg uit wat je precies moest doen dan?
Gewoon doorschakelen of wat?
En je had normaal hulp nodig bij de actie zelf? Of bij het afhandelen van het gesprek?![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon doorschakelenmaar dat had ik nog maar 1x eerder hoeven doen en toen heb ik ff gevraagd hoe dat moest (aangezien er nogal wat knopjes op die telefoon zit
) maar ik had het onthouden
![]()
![]()
Hey Dean,quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
PB
Wilde plannen dit weekend?
Meegenomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja dat hebben ze daar niet echt hé. Geïmporteerd?
Whahahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meegenomen.
Je moest de gezichten van de Engelsen eens zien... Why do you sprinkle chocolade sprinkles on your sandwiches. Toen zei ik "I'm from Holland, where the fuck you from"
Ook hier in de studentenflat is het liedje 'I'm from Holland, where the fuck you from" een hit..![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Je moest de gezichten van de Engelsen eens zien... Why do you sprinkle chocolade sprinkles on your sandwiches. Toen zei ik "I'm from Holland, where the fuck you from"
De Nederlanders hebben hier toch een aantal nieuwe termen in het huis geintroduceerd.quote:
Ik toen in Denemarken ook hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Wat mij nog niet is gevraagd... is of ik aan weed kon komen.. terwijl mijn zusje toen ze in Canada stage liep elke dag die vraag moest aan horen
Geen probleem toch..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Wat mij nog niet is gevraagd... is of ik aan weed kon komen.. terwijl mijn zusje toen ze in Canada stage liep elke dag die vraag moest aan horen
Ga je het gewoon doen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geen probleem toch..
Man wat zou ik veel geven voor een stage in het buitenland..![]()
Wordt dan over een jaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga je het gewoon doen toch?
Dat had ik dus met een stel Pakistanen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik toen in Denemarken ook hoor.
"Your from Holland?? So you smoke a lot right?"![]()
Yeah, I'm from Holland
"So you live in Amsterdam..."
![]()
Nou ja, het is veel geregeld. Ieder geval dat was het wel met mijn uitwisseling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Trigalti het volgende:
Is het moeilijk te vinden?
Mwah, informeer eerst eens bij school. Heb ik ook gedaan, school ff hun contact in Denemarken gebeld en kon in principe de volgende dag wel beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Trigalti het volgende:
Is het moeilijk te vinden?
Relaxtquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mwah, informeer eerst eens bij school. Heb ik ook gedaan, school ff hun contact in Denemarken gebeld en kon in principe de volgende dag wel beginnen![]()
Bijnaaaaaquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
zo... ik ben eigenlijk wel klaar voor vandaag... vind ik...
misschien dat ik nog ff een POP ga schrijven, maar daar voel ik momenteel weinig voor.
Weekend!
Heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, om half 3 al weg wandelen is ook zo matig..
Maar aan de andere kant heb ik totaal geen zin om hier nog een paar uur te blijven hangen.
Heb het wel ooit gedaan.. Maar met hulp..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Nee, sinds 12:30.quote:
Ik ben er een beetje uit de OC scene gestapt... Vroeger heb ik nog een paar pogingen gedaan, maar ik ben een beetje out to date om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, sinds 12:30.
Ik heb overwogen om mijn vrije halve dag naar maandagochtend te verplaatsen, maar eigenlijk vind ik het wel best zo, op vrijdag lekker op tijd naar huis. En de maandagochtend is even vervelend, maar het is maar een paar uurtjes.
Wel weer een leuk weekje gehad.
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcoholquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..
Ik HAAT vrijdagmiddagen..![]()
Nja als de baas der niet is..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcohol![]()
Whehehequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
Verzin leuke dingen voor m'n 3 cores ! :) <<< pwned
wijsneusquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
Verzin leuke dingen voor m'n 3 cores ! :) <<< pwned
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef Houniet het volgende:
ik kan zo weer beginnen met werk
Het is altijd stil in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef jslavenburg het volgende:
Het is stil op mijn fotoboek vandaag
quote:
Idemquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is altijd stil in mijn fotoboek
morgen ookquote:
Morgen werkenquote:
haha.. INHOLLANDquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag zowaar voor het eerst mijn stagebegeleider (die van school, niet die ter plaatse) gesproken. Op zich misschien wat laat, eind van de tweede week. En in de vierde week komt ze ook eens langs. Zo ken ik InHolland (en mezelf trouwens) weer.
Voor straf heb ik.. I'm from Holland where the fuck you from opgezetquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Praise the Lord and pass the ammunition![]()
Komt dat nummer toch van pas..quote:
Hey Missquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Praise the Lord and pass the ammunition![]()
het gaat de laatste paar weken toch lang niet zo hard als vorig jaar, zo te lezen is er ook weinig nieuwe aanwas van stagiairesquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ook alweer bijna vol zie ik [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |