Heb het wel ooit gedaan.. Maar met hulp..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Nee, sinds 12:30.quote:
Ik ben er een beetje uit de OC scene gestapt... Vroeger heb ik nog een paar pogingen gedaan, maar ik ben een beetje out to date om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, sinds 12:30.
Ik heb overwogen om mijn vrije halve dag naar maandagochtend te verplaatsen, maar eigenlijk vind ik het wel best zo, op vrijdag lekker op tijd naar huis. En de maandagochtend is even vervelend, maar het is maar een paar uurtjes.
Wel weer een leuk weekje gehad.
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcoholquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..
Ik HAAT vrijdagmiddagen..![]()
Nja als de baas der niet is..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcohol![]()
Whehehequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
Verzin leuke dingen voor m'n 3 cores ! :) <<< pwned
wijsneusquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
Verzin leuke dingen voor m'n 3 cores ! :) <<< pwned
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef Houniet het volgende:
ik kan zo weer beginnen met werk
Het is altijd stil in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef jslavenburg het volgende:
Het is stil op mijn fotoboek vandaag
quote:
Idemquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is altijd stil in mijn fotoboek
morgen ookquote:
Morgen werkenquote:
haha.. INHOLLANDquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag zowaar voor het eerst mijn stagebegeleider (die van school, niet die ter plaatse) gesproken. Op zich misschien wat laat, eind van de tweede week. En in de vierde week komt ze ook eens langs. Zo ken ik InHolland (en mezelf trouwens) weer.
Voor straf heb ik.. I'm from Holland where the fuck you from opgezetquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Praise the Lord and pass the ammunition![]()
Komt dat nummer toch van pas..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |