Dat dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:!
Daarom altijd seks voordat je verder gaat met andere bende.
De worst kroop van mijn brood toen ik het las.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef BlackStar2k het volgende:
hmm k kan nu mn brood wegflikkeren
It's............Mayonaise!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een kokosmat en flaporen van onderen..en ik wil niet weten wat die witte derrie is
Goed advies!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
It's............Mayonaise!
On-topic: Ga eerst samen douchen, pak daarna de tondeuse en misschien is het dan nog te doen.![]()
Ik dacht eerder aan iemand die em toevallig net die avond voor was geweest..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
It's............Mayonaise!
On-topic: Ga eerst samen douchen, pak daarna de tondeuse en misschien is het dan nog te doen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef JoaC het volgende:
wie de kut niet scheert is het beffen niet weerd
*preost*quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef JoaC het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heeft er vantevoren een tosti in gezeten
Of een schuimbekkende kabouter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heeft er vantevoren een tosti in gezeten
quote:Jarenlang is het vrouwen met een vaginale infectie aangeraden een tampon met yoghurt in te brengen.
punt 1: ok, lelijk maar is mee te leven toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Marc1711 het volgende:
Ter illustratie:
-Het was werkelijk 1 grote vleesbom met aanhangsels
-Er zat allerlei smerige witte derrie tussen die stonk alsof het kaasfondue was
-Daarboven zat een mat van 10 bij 10 cm die een imam aan zijn kin heeft hangen
Zou hij niet gewoon een nachtmerrie hebben gehad?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:07 schreef DarkManta het volgende:
Als je mans genoeg was geweest, had je haar gezegd dat ze zich eerst maar eens moest gaan douche of effe een lactacidje gebruiken.
Nu zet je je zelf voor lul, bravo.
Zou dan wel een hele slechte lemming zijn ....quote:
Hoezo die smiliequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef linkeloutje het volgende:
HAHAHA en zij nu tegen haar vriendinnen zeggen dat je ineens spontaan hoofdpijn kreeg omdat je waarschijnlijk niet durfde omdat je eigenlijk nog maagd bent![]()
vond ik leukquote:
En bedankt mijn lunch over mijn toetsenbord heen!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Dungeonmaster het volgende:
Zo'n ontstoken, zwerende mossel heeft ook zijn voordelen. Het is lekker warm, zacht en als hij goed opgezwollen is ook lekker strak. Echter, als je te hard stoot en hij spat open, waarna die geelwitte pus, het bloed en het zilte nat zich mengen, moet je daarna wel goed onder de voorhuid wassen. Veel plezier ermee dus!
goede vraagquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Kogando het volgende:
En nu? Maak je het uit of ga je de strijd aan?
En je hebt al een paar weken met haar??quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Marc1711 het volgende:
-Er zat allerlei smerige witte derrie tussen die stonk alsof het kaasfondue was
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Kogando het volgende:
En nu? Maak je het uit of ga je de strijd aan?
Meteen maar even onopvallend tussen de benen ruikenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef FredvZ het volgende:
Ja... fijn, heb net een nieuwe meid leren kennen
Heel gemakkelijk, als ze tegenover je zit, heel erg gespannen met de benen over elkaar zit en ze kijkt alsof ze "ergens" ontzettend jeuk heeftquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef FredvZ het volgende:
Ja... fijn, heb net een nieuwe meid leren kennen
Als je iedere keer het gevoel hebt jezelf een weg te moeten banen door een berg slachtafval dan gaat het niet werken denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Marc1711 het volgende:
Deze strijd valt volgens mij niet te winnen...![]()
![]()
Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen![]()
![]()
Zal wel iets worden in de trent van: Ik vind je leuk en lief maar ik mis toch een bepaalde aantrekkingskracht bij je..![]()
![]()
die laatste zinquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:16 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je iedere keer het gevoel hebt jezelf een weg te moeten banen door een berg slachtafval dan gaat het niet werken denk ik.
Maargoed, wel zielig voor het meisje in kwestie. Zo te horen komt het misschien wel van een ongeluk, dat ze een keer met haar muts op een grasmaaier is gevallen bijvoorbeeld.
Jij heb duidelijk een gat in de markt gevondenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Een vies poesje dat ruikt naar vis? Was 'm met nieuwe kuttenfris® !
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Dungeonmaster het volgende:
Zo'n ontstoken, zwerende mossel heeft ook zijn voordelen. Het is lekker warm, zacht en als hij goed opgezwollen is ook lekker strak. Echter, als je te hard stoot en hij spat open, waarna die geelwitte pus, het bloed en het zilte nat zich mengen, moet je daarna wel goed onder de voorhuid wassen. Veel plezier ermee dus!
Ik heb m'n vriendin na een zware dag werken eens een keer geswaffeld. Vond ze ook niet zo heul leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd als je het bijhoudt met lactacyd dan scheelt dat al een hoop.
Btw mannen die m na een dag werken in je mond hangen daar pas ik ook voor
googled op swaffelen....quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriendin na een zware dag werken eens een keer geswaffeld. Vond ze ook niet zo heul leuk.![]()
Waarschijnlijk om dezelfde reden(en) waarom mensen kicken van SM, plas/poepsex en animalisme.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:06 schreef michiel5 het volgende:
[..]
googled op swaffelen....
En vraagt zich af waar daar het genot in zit voor zowel de gever als ontvanger? Vorm van lichte sm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |