Dat dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:!
Daarom altijd seks voordat je verder gaat met andere bende.
De worst kroop van mijn brood toen ik het las.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef BlackStar2k het volgende:
hmm k kan nu mn brood wegflikkeren
It's............Mayonaise!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een kokosmat en flaporen van onderen..en ik wil niet weten wat die witte derrie is
Goed advies!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
It's............Mayonaise!
On-topic: Ga eerst samen douchen, pak daarna de tondeuse en misschien is het dan nog te doen.![]()
Ik dacht eerder aan iemand die em toevallig net die avond voor was geweest..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
It's............Mayonaise!
On-topic: Ga eerst samen douchen, pak daarna de tondeuse en misschien is het dan nog te doen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef JoaC het volgende:
wie de kut niet scheert is het beffen niet weerd
*preost*quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef JoaC het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heeft er vantevoren een tosti in gezeten
Of een schuimbekkende kabouter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heeft er vantevoren een tosti in gezeten
quote:Jarenlang is het vrouwen met een vaginale infectie aangeraden een tampon met yoghurt in te brengen.
punt 1: ok, lelijk maar is mee te leven toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Marc1711 het volgende:
Ter illustratie:
-Het was werkelijk 1 grote vleesbom met aanhangsels
-Er zat allerlei smerige witte derrie tussen die stonk alsof het kaasfondue was
-Daarboven zat een mat van 10 bij 10 cm die een imam aan zijn kin heeft hangen
Zou hij niet gewoon een nachtmerrie hebben gehad?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:07 schreef DarkManta het volgende:
Als je mans genoeg was geweest, had je haar gezegd dat ze zich eerst maar eens moest gaan douche of effe een lactacidje gebruiken.
Nu zet je je zelf voor lul, bravo.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef JoaC het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |