abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53253225
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?

Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...

Wat zou je hier mee moeten?
pi_53253341
Als het écht leuk is met haar kan je nog wel vrienden blijven. Ik zou in elk geval geen afgeneukte vrouw als vriendin/scharrel willen hebben, alsjeblieft zeg.
pi_53253464
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?

Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...

Wat zou je hier mee moeten?
ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelf
ten tweede: zij is niet te wijd, jij bent te smal
ten derde: dan moet ze maar zuigen
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  maandag 17 september 2007 @ 20:33:53 #4
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53253524
kut laten versmallen bij plastisch chirurg..
  maandag 17 september 2007 @ 20:34:01 #5
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53253527
dude
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53253590
hoax
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  maandag 17 september 2007 @ 20:40:22 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_53253752
Beetje spierkrachttraining?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 17 september 2007 @ 20:40:35 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_53253764

Ik zou die vriend uitlachen, zeggen dat die sneller moet zijn
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 17 september 2007 @ 20:48:37 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_53254086
gewoon een maagdenvlieshersteloperatie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_53254131
  maandag 17 september 2007 @ 20:50:46 #11
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_53254161
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef MikeyMo het volgende:
gewoon een maagdenvlieshersteloperatie
Elke keer?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_53254265
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelf
ten tweede: zij is niet te wijd, jij bent te smal
ten derde: dan moet ze maar zuigen
he vriend, als ik het zelf was dan had ik dat gezegd.
Als je niet normaal kan reageren , reageer dan niet
pi_53254683
Nog meer uitwonen ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53254963
Ik dacht zelf dat zoiets niet echt bestaat in de zin van ruimer geworden zijn door seks.
De meningen hierover zijn verdeel zie: Uitgewoond bestaat dat echt ?
Vaak is zoiets ook psychologisch, mannen vinden seksueel aktieve vrouwen al snel uitgewoond....
Waarom weet ik ook niet.

O ja, het is een lekker wijf en die heb je vaak niet alleen (gehad)!
Waar vuur is, rookt het
pi_53254977
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef OldJeller het volgende:
Als het écht leuk is met haar kan je nog wel vrienden blijven. Ik zou in elk geval geen afgeneukte vrouw als vriendin/scharrel willen hebben, alsjeblieft zeg.
het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..
pi_53255187
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..
Hij moet het haar gewoon op de vrouw af vragen...
Misschien is ze wat ruimer geschapen en valt het allemaal erg mee.
Waar vuur is, rookt het
pi_53255205
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.

en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53255299
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.

en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
Waar vuur is, rookt het
pi_53255396
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:

Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
pi_53255464
Gewoon lekker vuistneuken.
pi_53255632
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?

ja, een pik wordt niet kleiner van veel sex, maar een doosch ook niet groter, hoor.

ze is dan of altijd al 'groot geschapen' geweest, of jullie nooit

een vent die ieder wijf geneukt heeft is ook niet alles en zegt ook niets over zijn kwaliteiten in bed, dus wees er niet al te trots o.
pi_53255755
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef milagro het volgende:

[..]

een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?

ja, een pik wordt niet kleiner van veel sex, maar een doosch ook niet groter, hoor.

ze is dan of altijd al 'groot geschapen' geweest, of jullie nooit

een vent die ieder wijf geneukt heeft is ook niet alles en zegt ook niets over zijn kwaliteiten in bed, dus wees er niet al te trots o.
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?

Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
pi_53256029
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?

Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
vijf kleine pikken dan zeker

maar een meisje dat wat wijder is van onder, is dat van NATURE, simpleton, en niet omdat ze uitgewoond is, dan zou jouw moeder dat ook zijn, of ze moet weinig sex met je pa gehad hebben, zoals jij dan weinig sex met jouw vriendin gehad moet hebben

je bent dus niet uitgewoond dan, de schepper heeft je een wijde doosch gegeven, zoals hij ook kleine piemels uitdeelt, en aan wie hij dat gedaan heeft, laat ik in het midden, ik denk niet aan jou, want je pik hangt op de grond zo te zien, ik sta er flink op blijkbaar

gefeli, jij een grote lul, je maats vriendin een grote doos, ms is een partnerruil een idee?
pi_53256719
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef milagro het volgende:

[..]

vijf kleine pikken dan zeker

maar een meisje dat wat wijder is van onder, is dat van NATURE, simpleton, en niet omdat ze uitgewoond is, dan zou jouw moeder dat ook zijn, of ze moet weinig sex met je pa gehad hebben, zoals jij dan weinig sex met jouw vriendin gehad moet hebben

je bent dus niet uitgewoond dan, de schepper heeft je een wijde doosch gegeven, zoals hij ook kleine piemels uitdeelt, en aan wie hij dat gedaan heeft, laat ik in het midden, ik denk niet aan jou, want je pik hangt op de grond zo te zien, ik sta er flink op blijkbaar

gefeli, jij een grote lul, je maats vriendin een grote doos, ms is een partnerruil een idee?
Grote of kleine pikken daar heb ik het toch niet over
Maar je noemt dingen die ik niet heb gezegd vandaar mijn reactie.

Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')