abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53253225
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?

Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...

Wat zou je hier mee moeten?
pi_53253341
Als het écht leuk is met haar kan je nog wel vrienden blijven. Ik zou in elk geval geen afgeneukte vrouw als vriendin/scharrel willen hebben, alsjeblieft zeg.
pi_53253464
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?

Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.

ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelf
ten tweede: zij is niet te wijd, jij bent te smal
ten derde: dan moet ze maar zuigen
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  maandag 17 september 2007 @ 20:33:53 #4
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53253524
kut laten versmallen bij plastisch chirurg..
  maandag 17 september 2007 @ 20:34:01 #5
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53253527
dude
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53253590
hoax
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  maandag 17 september 2007 @ 20:40:22 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_53253752
Beetje spierkrachttraining?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 17 september 2007 @ 20:40:35 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_53253764

Ik zou die vriend uitlachen, zeggen dat die sneller moet zijn
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 17 september 2007 @ 20:48:37 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_53254086
gewoon een maagdenvlieshersteloperatie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_53254131
  maandag 17 september 2007 @ 20:50:46 #11
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_53254161
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef MikeyMo het volgende:
gewoon een maagdenvlieshersteloperatie
Elke keer?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_53254265
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelf
ten tweede: zij is niet te wijd, jij bent te smal
ten derde: dan moet ze maar zuigen
he vriend, als ik het zelf was dan had ik dat gezegd.
Als je niet normaal kan reageren , reageer dan niet
pi_53254683
Nog meer uitwonen ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53254963
Ik dacht zelf dat zoiets niet echt bestaat in de zin van ruimer geworden zijn door seks.
De meningen hierover zijn verdeel zie: Uitgewoond bestaat dat echt ?
Vaak is zoiets ook psychologisch, mannen vinden seksueel aktieve vrouwen al snel uitgewoond....
Waarom weet ik ook niet.

O ja, het is een lekker wijf en die heb je vaak niet alleen (gehad)!
Waar vuur is, rookt het
pi_53254977
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef OldJeller het volgende:
Als het écht leuk is met haar kan je nog wel vrienden blijven. Ik zou in elk geval geen afgeneukte vrouw als vriendin/scharrel willen hebben, alsjeblieft zeg.
het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..
pi_53255187
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..
Hij moet het haar gewoon op de vrouw af vragen...
Misschien is ze wat ruimer geschapen en valt het allemaal erg mee.
Waar vuur is, rookt het
pi_53255205
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.

en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53255299
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.

en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
Waar vuur is, rookt het
pi_53255396
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:

Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
pi_53255464
Gewoon lekker vuistneuken.
pi_53255632
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?

ja, een pik wordt niet kleiner van veel sex, maar een doosch ook niet groter, hoor.

ze is dan of altijd al 'groot geschapen' geweest, of jullie nooit

een vent die ieder wijf geneukt heeft is ook niet alles en zegt ook niets over zijn kwaliteiten in bed, dus wees er niet al te trots o.
pi_53255755
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef milagro het volgende:

[..]

een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?

ja, een pik wordt niet kleiner van veel sex, maar een doosch ook niet groter, hoor.

ze is dan of altijd al 'groot geschapen' geweest, of jullie nooit

een vent die ieder wijf geneukt heeft is ook niet alles en zegt ook niets over zijn kwaliteiten in bed, dus wees er niet al te trots o.
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?

Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
pi_53256029
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?

Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
vijf kleine pikken dan zeker

maar een meisje dat wat wijder is van onder, is dat van NATURE, simpleton, en niet omdat ze uitgewoond is, dan zou jouw moeder dat ook zijn, of ze moet weinig sex met je pa gehad hebben, zoals jij dan weinig sex met jouw vriendin gehad moet hebben

je bent dus niet uitgewoond dan, de schepper heeft je een wijde doosch gegeven, zoals hij ook kleine piemels uitdeelt, en aan wie hij dat gedaan heeft, laat ik in het midden, ik denk niet aan jou, want je pik hangt op de grond zo te zien, ik sta er flink op blijkbaar

gefeli, jij een grote lul, je maats vriendin een grote doos, ms is een partnerruil een idee?
pi_53256719
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef milagro het volgende:

[..]

vijf kleine pikken dan zeker

maar een meisje dat wat wijder is van onder, is dat van NATURE, simpleton, en niet omdat ze uitgewoond is, dan zou jouw moeder dat ook zijn, of ze moet weinig sex met je pa gehad hebben, zoals jij dan weinig sex met jouw vriendin gehad moet hebben

je bent dus niet uitgewoond dan, de schepper heeft je een wijde doosch gegeven, zoals hij ook kleine piemels uitdeelt, en aan wie hij dat gedaan heeft, laat ik in het midden, ik denk niet aan jou, want je pik hangt op de grond zo te zien, ik sta er flink op blijkbaar

gefeli, jij een grote lul, je maats vriendin een grote doos, ms is een partnerruil een idee?
Grote of kleine pikken daar heb ik het toch niet over
Maar je noemt dingen die ik niet heb gezegd vandaar mijn reactie.

Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
pi_53256839
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
Ze is toch misschien helemaal niet uitgewoond? maar gewoon groot geboren?
Geen fijna sex.. tsja is dat zo?
  maandag 17 september 2007 @ 22:12:24 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53257067
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Dan kijkt-ie toch verder, wat is het probleem? En met wat meer respect over haar praten mag ook wel hoor. Het is gewoon haar bouw en heef niks met haar seksverleden te maken.
Ik hoop voor die meid dat ze snel een echte vent tegenkomt.
pi_53257076
quote:

[..]

Zoals reeds eerder gezegd, hoe weet je dat ze heel veel seks gehad heeft?
Een "ruimer inkomen" zegt daar m.i. niet veel over.
En ja, daar komt ie weer, daar heb ik ervaring mee.
Waar vuur is, rookt het
pi_53257110
Tja ik weet zelf niet of het fijn is of niet, hij zegt in ieder geval van niet, wat het probleem is, dat ze nu al een hele tijd met elkaar om gaan en een hechte band met elkaar hebben..
pi_53257222
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef GambinoT het volgende:
Tja ik weet zelf niet of het fijn is of niet, hij zegt in ieder geval van niet, wat het probleem is, dat ze nu al een hele tijd met elkaar om gaan en een hechte band met elkaar hebben..
Dan zie ik het probleem niet zo. Tenzij ze half Lutjebroek heeft gehad....
Maar ja, dan nog, als ze het goed samen hebben....
Zou als ik je vriend was, er maar niet teveel over vragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bins op 17-09-2007 22:23:24 ]
Waar vuur is, rookt het
pi_53257297
Wat je niet weet, deert je ook niet.
Waar vuur is, rookt het
  maandag 17 september 2007 @ 22:24:45 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53257442
Maareh ja wat moet je ermee.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet compatibel op lichamelijk vlak. Dat het niet helemaal past ligt niet alleen aan haar, maar ook aan je vriend. Wat is er aan te doen? Die vriend kan zijn pik niet groter maken. Maar ze kunnen standjes uitproberen waarbij het allemaal wat strakker aanvoelt. Zoals doggy style met haar knieen gekruist. Ook zou ze haar bekkenbodemspieren kunnen trainen.
pi_53257661
quote:

[..]

ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik ( ) jij dus niet op.
je conclusies zijn verkeerd dus, ze IS NIET uitgewoond, ze is zo van nature, en als dat jou of jouw vriend niet bevalt, en dusdanig belangrijk is, en dat kan sex idd zijn, dan is het gewoon pech en op naar de volgende....

of je neemt dat voor lief en je wordt wat vindingrijker en creatiever in de bedstede....
hard en droog nemen of zo geeft de illusie van strak
pi_53257774
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
pi_53257810
quote:
en op naar de volgende
Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.
Waar vuur is, rookt het
pi_53257840
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik ( ) jij dus niet op.
je conclusies zijn verkeerd dus, ze IS NIET uitgewoond, ze is zo van nature, en als dat jou of jouw vriend niet bevalt, en dusdanig belangrijk is, en dat kan sex idd zijn, dan is het gewoon pech en op naar de volgende....

of je neemt dat voor lief en je wordt wat vindingrijker en creatiever in de bedstede....
hard en droog nemen of zo geeft de illusie van strak
zoals partner ruil.....schat?
pi_53257857
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Bins het volgende:

[..]

Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.
dat noemen we dat niet UITgewoond, maar INgereden
pi_53257880
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is
pi_53257916
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is
Uitgewoond in de zin zoals jij het gebruikt is uitgelebberd door teveel neuken. En dat is zeker niet het geval.
pi_53257923
super mooie jongen, maar oerdom....
pi_53257965
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
super mooie jongen, maar oerdom....
Dat dus!
pi_53258446
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Precies, en deze reaktie komt van een dame, die weten wel hoe het zit.
Waar vuur is, rookt het
pi_53258830
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
als een woning uitgewoond is neem je een ander huis..
Als de ligging goed is, knap je het gewoon weer op.....
Waar vuur is, rookt het
pi_53258970
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:59 schreef GambinoT het volgende:

[..]

jij bent echt een lieverd
oooh joh, ik ben zo'n schat, echt

laat haar 'stippeltjes plassen' , oftewel de bekkenbodemspier trainen, scheelt ook weer, geen knijpkat maar een knijppoes dus zeg maar ....
pi_53260276
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:11 schreef milagro het volgende:

[..]

oooh joh, ik ben zo'n schat, echt

laat haar 'stippeltjes plassen' , oftewel de bekkenbodemspier trainen, scheelt ook weer, geen knijpkat maar een knijppoes dus zeg maar ....
en het voordeel daarvan is, als ze dat onder de knie heeft, dan kan ze je leeg 'melken' zonder dat jullie bewegen, toch gestimuleerd worden.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 18 september 2007 @ 01:30:49 #46
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_53261758
Tja dat heb je nu eenmaal met veel sex, net als dat je piemel ook kleiner wordt van veel sex.
Er rest maar 1 oplossing: anaal. Succes met je kleine vriend he!
If you can't beat them, join them.
pi_53261819
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:42:45 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53278844
Gebagger verwijderd.
pi_53279153
Een beetje ingereden kan geen kwaad lijkt me.
Maar goed als je het er een tijdje op kan doen, dan lijkt me het goed. Desnoods ruil je het in voor een nieuwe en betere.
pi_53279282
Gaan reageren op de penisvergroting spam mail.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:42:22 #51
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53281127
Poephol!
pi_53281193
Wat milagro zegt. 'Uitgewoond' is een verzinsel. Het bestaat niet. De vrouw in kwestie heeft van nature een wat ruimere ingang zeg maar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:45:26 #53
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53281253
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef nozem het volgende:
Wat milagro zegt. 'Uitgewoond' is een verzinsel. Het bestaat niet. De vrouw in kwestie heeft van nature een wat ruimere ingang zeg maar.
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"

pi_53281290
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:09:51 #55
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_53282348
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.
Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.
Life is what you make it.
pi_53282498
uitgewoond, dat bestaat toch helemaal niet.
pi_53282868
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.
nee, er is al een paar keer gezegd dat het er totaal niet toe doet, wb den dooschwijdte dus, een doosch wordt niet wijder van vaak sex, ook niet van veel verschillende partners en dus veel sex, een doosch is wijd omdat de doosch het zo wil, man of geen man = lul of geen lul.

de TS echter en zijn maat willen echter maar geloven dat het wel zo is, een wijde doos = uitgewoond, omdat een mooie meid per definitie ook veel vriendjes heeft gehad volgens hun redenatie.

oftewel een mooie meid is niet kieskeurig, neukt alles wat haar wil neuken, zoveel mooie jongens zijn er immers niet, en dus neukte ze ook de maat vd TS , hell, als de TS een beetje aandringt, neukt ze hem ook nog wel, en dan merkt hij ofwel dat haar doosch helemaal niet zo wijd is, en heeft zijn maat dus blijkbaar maatje pink, of hij ontdekt dat haar doosch wel wijd is en heeft ook hij dus ms ook wel maatje pink... schept ook een band natuurlijk, voel je wat minder alleen in je benadeeldheid, we begrijpen het wel, hoor , geeft niets, hou vol, size does not matter, nu ja, wel eigenlijk, maar hey daar kunnen jullie geen bezwaar tegen hebben, size matters to you too, anders was dit topic er niet immers

HOUSE begint weer !!!
pi_53282985
Ik herken het probleem, heb ooit ook bij een bepaald meisje gehad dat er 5 pikken in leken te passen en dat zij geen aktief sexleven had en ik haar 2e was. Vlak nadat het uitging had ik meteen sex met een andere meisje en dat was dan weer heel erg superstrak terwijl ze allebei ongeveer dezelfde bouw en lengte hadden.

Wat het probleem was weet ik niet precies. Ik denk dat ze veel te veel ontspannen was en dan voel je weinig. Bekkenttraining idd, of anale sex overwegen
pi_53285012
Extrapoleer ik nu correct als ik zeg dat volgens TS alle vrouwen met een strak kutje lelijk zijn?
pi_53285296
quote:

[..]

De vaste activa zijn wat minimaal!
pi_53287345
Een voorstel tot anale sex kan je zijn redding zijn!
pi_53287776
hehe dit topic is geniaal, TS spreekt duidelijk voor zichzelf en heeft een te kleine pik
pi_53287980
Ik vind het nu al zielig dat dat meisje via jullie twee (TS en die maat van 'm) nu een reputatie als slet gaat opbouwen.
quote:

[..]

Ik heb 5 minuten zitten lachen hier. Geweldig!
Fuck you Jane Austen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:46:10 #64
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_53288382
Sorry, maar ik ga hier even voor alle mede-vrouwen spreken: wat een ongelooflijke LOSER ben je, als je een meisje niet moet, omdat ze toevallig niet de juiste kut heeft!!! Belachelijk! Wij hebben wel wat meer te bieden dan een doos!
Echt een zeer trieste dude is die "vriend" van jou! Ik hoop dat dat meisje snel een slimmere kerel tegen het lijf loopt! En als ze zo lekker is, hoeft dat niet lang te duren. Voor hem 10.000.000.000 anderen!
Byyyye, losert!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_53289069
Waar een mens zich al niet meer bezighoudt

Als je elkaar graag ziet, dan vinden jullie er wel een manier op zodat beide partijen evenzeer genieten van de seks
pi_53294353
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Extrapoleer ik nu correct als ik zeg dat volgens TS alle vrouwen met een strak kutje lelijk zijn?
Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....
Waar vuur is, rookt het
  woensdag 19 september 2007 @ 11:13:08 #67
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53294954
Heb echt nog nooit 'te ruim' gehad... Zoals ts t stelt (er kunnen er wel 5 in) lijkt me
dan ook zeer overdreven... Tuurlijk is t rekbaar, en kan je er grotere dingen instoppen
dan eigenlijk de bedoeling is... En net zoals de huid in t gezicht rimpels krijgt van veel
lachen/fronsen e.d. kan de huid verslappen daar beneden, maar dit zal echt zo ver
niet gaan dat je er ook echt 'in valt'...

Strak is natuurlijk wel t lekkerste, dan voel je t meeste, maar da's meestal gebonden
aan de lengte van de dame (mijn ervaring is dat de kleinere dames meestal strakker
zijn) en hoe ze gebouwd is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 19 september 2007 @ 11:18:02 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53295067
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef Qebbel het volgende:
Sorry, maar ik ga hier even voor alle mede-vrouwen spreken: wat een ongelooflijke LOSER ben je, als je een meisje niet moet, omdat ze toevallig niet de juiste kut heeft!!! Belachelijk! Wij hebben wel wat meer te bieden dan een doos!
Echt een zeer trieste dude is die "vriend" van jou! Ik hoop dat dat meisje snel een slimmere kerel tegen het lijf loopt! En als ze zo lekker is, hoeft dat niet lang te duren. Voor hem 10.000.000.000 anderen!
Byyyye, losert!
Haha, afgezien dat t verhaal van TS waarschijnlijk onzin is, zijn er weldegelijk vrouwen
die een gast niet meer moeten om zijn pik... Te groot doet pijn, te klein voel je niets van etc...

Natuurlijk is een man meer dan een pik, maar als de seks nie fijn is (en je workarounds moet
gaan verzinnen omdat je anders niet aan je trekken komt) gaat dat zeker wel aan je eten...

Ik vind dat wel heel begrijpelijk, hoe plat het misschien ook is...

Maar nogmaals, heb nog nooit een vrouw gehad die te ruim was...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_53295515
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:46 schreef Bins het volgende:

[..]

Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....
ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
en ik kan het weten want ik ben dus zo'n vermeende feitelijke slettebak

sex is belangrijk binnen een relatie en als de sex niet lekker is, om wat voor reden dan ook, dan kan dat de relatie saboteren, en dat is geen bull.
de een maakt het uit dan, de ander berust en neemt genoegen met minder dus of komt elders/anders aan zijn trekken dan wel rukken.

TS kan dus ook gewoon zeggen dat er geen plezier beleefd wordt in bed, maar dat kun je best constateren zonder de dame als een slettebak weg te zetten, want dat is ze ms helemaal niet en als ze dat is , dan is haar ruime doosch niet het bewijs daarvoor.
pi_53300819
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
en ik kan het weten want ik ben dus zo'n vermeende feitelijke slettebak

sex is belangrijk binnen een relatie en als de sex niet lekker is, om wat voor reden dan ook, dan kan dat de relatie saboteren, en dat is geen bull.
de een maakt het uit dan, de ander berust en neemt genoegen met minder dus of komt elders/anders aan zijn trekken dan wel rukken.

TS kan dus ook gewoon zeggen dat er geen plezier beleefd wordt in bed, maar dat kun je best constateren zonder de dame als een slettebak weg te zetten, want dat is ze ms helemaal niet en als ze dat is , dan is haar ruime doosch niet het bewijs daarvoor.
Onze reacties gingen over uiterlijk versus veel seks hebben (of hebben gehad).
Op zijn minst wordt hier de suggestie gewekt dat dit aan de orde is.

Mijn eigen ervaring is overigens ook een andere, maar dat terzijde.
Waar vuur is, rookt het
pi_53301458
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:
Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijk
pi_53301640
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijk
of hebben een lange relatie, en lusten er wel pap van... veel sex betekent niet veel mannen, maar goed, je hebt gelijk, zo redeneert hij niet.

nu ja, hoe dan ook, zijn redenatie is krom, linksom of rechtsom, puur omdat het enige alternatief is : een dunne pik en dat kan niet, en als het wel kan dan mag size ineens niet matteren natuurlijk
pi_53303273
Gewoon lol hebben. zoals je al hebt gelezen is uitgewoond zijn sowieso een fabeltje..
En als ze dus toch veel mensen blijkt te hebben gehad.. ja, tough luck voor jou, had je maar eerder moeten zijn. O gewoon niet zo jaloers doen, je hebt zelf toch ook wel veel gehad? ena ls dat neit zo is, ja dan heb je pech
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_53303691
TS, probeer het eens met 6 condooms over elkaar
  woensdag 19 september 2007 @ 16:49:10 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53303901
Tuurlijk bestaat uitgewoond wel !

Als jij een groot stuk ontbijtkoek eet heb je daarna toch ook een uitgelubberde mond de rest van je leven ?
zzz
pi_53312612
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef L.Denninger het volgende:
Tuurlijk bestaat uitgewoond wel !

Als jij een groot stuk ontbijtkoek eet heb je daarna toch ook een uitgelubberde mond de rest van je leven ?
precies
pi_53312639
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..

Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.

De vrouwen (sorrie milagro ) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
pi_53312676
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..

Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.

De vrouwen (sorrie milagro ) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
pi_53312813
quote:

Maar goed wat je zegt klopt, ze heeft een grote doosch en hoe ze daar aan komt of als ze dan al van haar geboorte heeft oke dat doet er momenteel niet even om.

Het gaan er om dat ze een goeie band hebben, wat voor elkaar voelen, maar dat hij de sex gewoon niet goed/lekker vind en dat is een belangrijke schakel
pi_53312938
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Maar goed wat je zegt klopt, ze heeft een grote doosch en hoe ze daar aan komt of als ze dan al van haar geboorte heeft oke dat doet er momenteel niet even om.

Het gaan er om dat ze een goeie band hebben, wat voor elkaar voelen, maar dat hij de sex gewoon niet goed/lekker vind en dat is een belangrijke schakel
Ok, daar wil ik ook over discussieren

Jongens, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de doos nogal ruim is? Gaan jullie echt over bekkentraining hebben of dumpen jullie haar met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met haar en alles is goed behalve de sex. Wat dan?

Dames, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de lul nogal klein is? Gaan jullie echt over een voorbinddildo hebben of dumpen jullie hem met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met hem en alles is goed behalve de sex. Wat dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:11:02 ]
pi_53313017
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok, daar wil ik ook over discussieren

Jongens, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de doos nogal ruim is? Gaan jullie echt over bekkentraining hebben of dumpen jullie haar met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met haar en alles is goed behalve de sex. Wat dan?
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders
pi_53313064
ik heb de discussiepunt in 2en gedeeld, ik hoop nu op een vruchtbaardere discussie

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:15:50 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 22:12:30 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53313144
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders
Ja, omdat jij het hebt over 'uitgewoond' zijn. Daarmee strijk je iedereen wel even lekker tegen de haren in. Bovendien vind ik het niet van veel respect getuigen. Wat voor basis heeft die relatie dan?
Maar goed, nu we hebben bepaald dat het niet door veel seks komt maar dat het een gebrek aan compabiliteit is tussen de twee (dame ruim geschapen, jouw vriend ws. kleiner geschapen) kunnen we ons op oplossingen richten. Ik gaf al eerder aan dat er standjes zijn die het e.e.a. wat strakker kunnen laten aanvoelen. En misschien is ze ook te nat? Tussentijds even afdrogen met een doekje?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:14:22 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313216
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Jij blijft janken over uitgewoond zijn .

Maar goed, als je iemand hebt waar het echt mee klikt zou ik eerst nog andere standjes proberen en oefeningen. Je komt niet zomaar iemand tegen waar het zo geweldig mee klikt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:19:42 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313405
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Tussentijds even afdrogen met een doekje?
pi_53313538
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.

Wel geven de dames als advies bepaalde standjes te proberen en zelfs een super vochtabsorberend doekjes om een te natte kut wat droger te krijgen.

Ik wil nog steeds weten wat de dames doen...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:23:46 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 22:28:33 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53313758
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.

Wel geven de dames als advies bepaalde standjes te proberen en zelfs een super vochtabsorberend doekjes om een te natte kut wat droger te krijgen.

Ik wil nog steeds weten wat de dames doen...
Tja er valt verder niet zoveel aan te doen. Een boemeltje wordt nooit een Intercity, een Eurotunnel wordt nooit een Coentunnel. Dus als je dan als vrouw echt gevuld wilt worden en iets voelen moet je je heil zoeken in hulpstukken zoals dildo's. Of gaan fisten. Of een andere partner zoeken.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:30:07 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53313809
In mijn post staat toch ík en ík ben heus een vrouw. .
pi_53313839
nou er zijn ook andere dingen waardoor een sex leven goed kan zijn.

ik kom tijdens de penetratie zelf toch al bijna niet klaar dus dat zou me niet veel boeien
als hij daar dan voor zorgte op een andere manier ben ik tevreden
pi_53313970
Alles hangt af van hoe belangrijk je het vindt.

Als je als man een kleintje hebt, en je ziet er een levensdoel in om je meisje de seksuele hemel op aarde te geven, moet je inventief zijn. En bij de meeste mensen is alles binnen proportie, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Als je als vrouw breedgeschapen bent en je vind lekkere seks met alles erop en eraan essentieel voor een 'normale' relatie... Tsja, zoek dan een andere partner he. Maar ga er geen doekjes om winden.
pi_53315628
quote:
Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet.
Been there, done that, kept his t-shirt.
pi_53324712
Als ze mooi is en nog niet uitgewoond, dan, als het goed is, woon jij haar uit binnen een paar dagen
-- Bietjes, bietjes pepernoten, in je keel wordt sate gegoten
  donderdag 20 september 2007 @ 13:02:22 #93
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_53325215
Jezus Christus! Kunnen we TS uit de genenpoel verwijderen alstublieft?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_53326021
hhhhnm, er is ook zoiets als iets teveel ervaring lijkt me :S
ik denk ook niet dat het echt fijn is voor haar...
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53327346
Een vriendin van mijn nichtje en daar de zus weer van heeft een vriendin die vertelde dat haar ex-vriendje ook een keer zoiets tegen haar verteld over een vriend van hem en daar weer de neef van
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53331369
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"
pi_53332902
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"

Maar andersom kan het dus ook? TS of zijn neef of wie het ook was kan dus ook naar dat meisje stappen en zeggen:"het ligt echt niet aan jouw te ruime kut specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere strakke kut"
pi_53333416
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Maar andersom kan het dus ook? TS of zijn neef of wie het ook was kan dus ook naar dat meisje stappen en zeggen:"het ligt echt niet aan jouw te ruime kut specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere strakke kut"
ja als je mijn post doodserieus neemt wel.

doe je dat niet, dan kan het nog steeds een deal breaker zijn, maar breng je het wat taktischer, oftewel, je zegt dat je weer terug wil/bent met je ex/je niet toe bent aan een relatie/je overgeplaatst bent naar het buitenland...... kortom je liegt dat het gedrukt staat.

maar als de sex, om wat voor reden dan ook, niet lekker loopt, van meet af aan niet, dan komt het niet eens tot een relatie, dan blijft het bij een paar dates,..... tenzij je bent van eerst maaaaaaaaaaaaaaandenlang hand in hand lopen... dan wordt het ws lastiger want al een echte band opgebouwd... maar voor mij zelf sprekend, ik ga niet wekenlang wachten tot het volgens de nette meisjesnorm mág, en weet dus al snel wat voor vlees ik in de kuip heb, en hij bij mij, dus mocht hij tegenvallen op dat vlak, of ik, dan is het over voor dat het begon.
pi_53335007
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

ja als je mijn post doodserieus neemt wel.

doe je dat niet, dan kan het nog steeds een deal breaker zijn, maar breng je het wat taktischer, oftewel, je zegt dat je weer terug wil/bent met je ex/je niet toe bent aan een relatie/je overgeplaatst bent naar het buitenland...... kortom je liegt dat het gedrukt staat.

maar als de sex, om wat voor reden dan ook, niet lekker loopt, van meet af aan niet, dan komt het niet eens tot een relatie, dan blijft het bij een paar dates,..... tenzij je bent van eerst maaaaaaaaaaaaaaandenlang hand in hand lopen... dan wordt het ws lastiger want al een echte band opgebouwd... maar voor mij zelf sprekend, ik ga niet wekenlang wachten tot het volgens de nette meisjesnorm mág, en weet dus al snel wat voor vlees ik in de kuip heb, en hij bij mij, dus mocht hij tegenvallen op dat vlak, of ik, dan is het over voor dat het begon.
Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
pi_53335351
Dat wordt een bak ijsklontjes naast het bed
pi_53335707
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
pi_53337842
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef milagro het volgende:

[..]

je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
Hoor wie het zegt lieve milagro (nee je hebt geen lul, maar voor de rest klopt het)
pi_53343886
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
pi_53344306
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
Waarom liegen?? Wees gewoon een lul en zeg het recht in d'r gezicht (en dan rennen ) of wees een lul en zeg niets. Kan ook...
Vrouwen en hun smoesjes
Gone.... :')
pi_53346416
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.
pi_53347343
Heb eens een relatie gehad met een vrouw met een 'grote doosch' vond dat in het begin nog niet zo storend, was nog opwinding genoeg. Maar moest er later steeds harder bij gaan fantaseren om de eindstreep te halen, vooral als zij was klaargekomen, dan 'verzoop' ik er helemaal in. Toen ze later een kind heeft gehad was het helemaal 'drama' en dus nog ruimer dan voorheen. Heb toendertijd anaal geprobeerd voor te stellen, maar dat werd een no go.

Toen de dame in kwestie mijn ex was geworden heb ik nog eens een gesprek gehad met haar toenmalige partner, die gaf aan dat de sex in hun relatie daardoor nagenoeg was gereduceerd tot 0. Het kan/is bepalend zijn voor de verdere relatie, want je moet wel om kunnen gaan met de frustatie, vooral als je andere ervaringen hebt opgedaan met andere vrouwen.

Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.
pi_53347358
Een olifant doet het toch ook niet met een hert? ; - )

[ Bericht 4% gewijzigd door StallionJack op 21-09-2007 06:54:26 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:24:04 #108
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_53348818
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:40 schreef Dipkip het volgende:
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.
Doet me denken aan Seinfeld aflevering The Hamptons over de baby...
quote:
"Yeah, he really is breathtaking."
quote:
Carol: (Entering with baby) Here he is.

Kramer: Ahhh! (Falls to floor as he sees the baby)
The K-man is altijd eerlijk. Hilarisch!
Anyway, totaal niet leuk als je die aflevering niet kent...
Gone.... :')
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:14:32 #109
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53388319
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:

Nou... wat te denken je als een nieuwe "dakbedekker" op te stellen? Nog ff en je denkt dat alle mooie meiden anno 2007 nog maagd blijven totdat jij een keer langskomt. Gewoon denken: " Deze tunnel is al ingereden dus mijn rit wordt nog makkelijker "
verpachten & verpachten
pi_53409659
quote:

[..]

Misschien lukt het wel als hij veel roerende voorheffing betaald
pi_53453789
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:20 schreef exup het volgende:
Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.
De ex van mijn vriendin had dan echt een klein piepke.
Verbaal terrorist
pi_53461825
je hebt dus gewoon een kleine lul
Ja doei.
pi_53468504
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje spierkrachttraining?
Precies. Sorry maar ik weet niet wat de mannen denken dat er anders van hun andere vriendinnen/vrouwen overblijft na de eerste baby? Als er ingeknipt is?

En inderdaad, waarschijnlijk is zij redelijk teleurgesteld in jouw formaat na haar ex...
pi_53473343
quote:
Als er ingeknipt is?
Gewoon eerlijk vragen aan de gynaecoloog of ie een extra hechting plaatst.
Is dat ook weer opgelost....
Waar vuur is, rookt het
pi_53476120
hahahhaa dat doen ze niet hoor !!!
pi_53481731
Aluin doet wonderen in dit geval
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: