ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelfquote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?
Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...
Wat zou je hier mee moeten?
Elke keer?quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef MikeyMo het volgende:
gewoon een maagdenvlieshersteloperatie
he vriend, als ik het zelf was dan had ik dat gezegd.quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
ten eerste toegeven dat het geen maat van je is, maar jijzelf
ten tweede: zij is niet te wijd, jij bent te smal
ten derde: dan moet ze maar zuigen
het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef OldJeller het volgende:
Als het écht leuk is met haar kan je nog wel vrienden blijven. Ik zou in elk geval geen afgeneukte vrouw als vriendin/scharrel willen hebben, alsjeblieft zeg.
Hij moet het haar gewoon op de vrouw af vragen...quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef GambinoT het volgende:
[..]
het probleem dat zij ook een relatie wil, maar hij wil dus ook niet zon uitgewoond iemand..
quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.
en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehadquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef milagro het volgende:
als je uitgewoond zou raken van sex, dan was jouw eigen vriendin ook uitgewoond, of hebben jullie zo weinig sex samen?
zou het wel kloppen, dan zegt de wijdte van den doosch zegt niets over de hoeveelheid partners, maar over de hoeveelheid sex dus, en dat kan ook met 1 man zijn, in een lange relatie.
en dat een vrouw een ruime tunnel lijkt te hebben , ligt ms wel aan de trein die erin rijdt, hè...
als je na het baren van kids niet of nauwelijks ruimer wordt, dan zal de pielemoos van 1 of legio echt geen verschil maken, hoor.
een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef milagro het volgende:
[..]
een mooie vent ook niet, je maat en jij zijn lelijk dus?
ja, een pik wordt niet kleiner van veel sex, maar een doosch ook niet groter, hoor.
ze is dan of altijd al 'groot geschapen' geweest, of jullie nooit
een vent die ieder wijf geneukt heeft is ook niet alles en zegt ook niets over zijn kwaliteiten in bed, dus wees er niet al te trots o.
vijf kleine pikken dan zekerquote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?
Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
Grote of kleine pikken daar heb ik het toch niet overquote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
vijf kleine pikken dan zeker
maar een meisje dat wat wijder is van onder, is dat van NATURE, simpleton, en niet omdat ze uitgewoond is, dan zou jouw moeder dat ook zijn, of ze moet weinig sex met je pa gehad hebben, zoals jij dan weinig sex met jouw vriendin gehad moet hebben
je bent dus niet uitgewoond dan, de schepper heeft je een wijde doosch gegeven, zoals hij ook kleine piemels uitdeelt, en aan wie hij dat gedaan heeft, laat ik in het midden, ik denk niet aan jou, want je pik hangt op de grond zo te zien, ik sta er flink op blijkbaar
gefeli, jij een grote lul, je maats vriendin een grote doos, ms is een partnerruil een idee?
Ze is toch misschien helemaal niet uitgewoond? maar gewoon groot geboren?quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Grote of kleine pikken daar heb ik het toch niet over
Maar je noemt dingen die ik niet heb gezegd vandaar mijn reactie.
Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
Dan kijkt-ie toch verder, wat is het probleem? En met wat meer respect over haar praten mag ook wel hoor. Het is gewoon haar bouw en heef niks met haar seksverleden te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?
Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
Zoals reeds eerder gezegd, hoe weet je dat ze heel veel seks gehad heeft?quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
Dan zie ik het probleem niet zo. Tenzij ze half Lutjebroek heeft gehad....quote:Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef GambinoT het volgende:
Tja ik weet zelf niet of het fijn is of niet, hij zegt in ieder geval van niet, wat het probleem is, dat ze nu al een hele tijd met elkaar om gaan en een hechte band met elkaar hebben..
ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik (quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.quote:en op naar de volgende
zoals partner ruil.....schat?quote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik () jij dus niet op.
je conclusies zijn verkeerd dus, ze IS NIET uitgewoond, ze is zo van nature, en als dat jou of jouw vriend niet bevalt, en dusdanig belangrijk is, en dat kan sex idd zijn, dan is het gewoon pech en op naar de volgende....
of je neemt dat voor lief en je wordt wat vindingrijker en creatiever in de bedstede....
hard en droog nemen of zogeeft de illusie van strak
dat noemen we dat niet UITgewoond, maar INgeredenquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Bins het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.![]()
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd isquote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
Uitgewoond in de zin zoals jij het gebruikt is uitgelebberd door teveel neuken. En dat is zeker niet het geval.quote:Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is
Dat dus!quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
super mooie jongen, maar oerdom....
Precies, en deze reaktie komt van een dame, die weten wel hoe het zit.quote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
Als de ligging goed is, knap je het gewoon weer op.....quote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
als een woning uitgewoond is neem je een ander huis..
oooh joh, ik ben zo'n schat, echtquote:
en het voordeel daarvan is, als ze dat onder de knie heeft, dan kan ze je leeg 'melken' zonder dat jullie bewegen, toch gestimuleerd worden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
oooh joh, ik ben zo'n schat, echt
laat haar 'stippeltjes plassen' , oftewel de bekkenbodemspier trainen, scheelt ook weer, geen knijpkat maar een knijppoes dus zeg maar ....
Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef nozem het volgende:
Wat milagro zegt. 'Uitgewoond' is een verzinsel. Het bestaat niet. De vrouw in kwestie heeft van nature een wat ruimere ingang zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.![]()
nee, er is al een paar keer gezegd dat het er totaal niet toe doet, wb den dooschwijdte dus, een doosch wordt niet wijder van vaak sex, ook niet van veel verschillende partners en dus veel sex, een doosch is wijd omdat de doosch het zo wil, man of geen man = lul of geen lul.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.
De vaste activa zijn wat minimaal!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 5 minuten zitten lachen hier. Geweldig!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Extrapoleer ik nu correct als ik zeg dat volgens TS alle vrouwen met een strak kutje lelijk zijn?![]()
Haha, afgezien dat t verhaal van TS waarschijnlijk onzin is, zijn er weldegelijk vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef Qebbel het volgende:
Sorry, maar ik ga hier even voor alle mede-vrouwen spreken: wat een ongelooflijke LOSER ben je, als je een meisje niet moet, omdat ze toevallig niet de juiste kut heeft!!!Belachelijk! Wij hebben wel wat meer te bieden dan een doos!
Echt een zeer trieste dude is die "vriend" van jou! Ik hoop dat dat meisje snel een slimmere kerel tegen het lijf loopt! En als ze zo lekker is, hoeft dat niet lang te duren. Voor hem 10.000.000.000 anderen!
Byyyye, losert!![]()
![]()
ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:46 schreef Bins het volgende:
[..]
Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....![]()
Onze reacties gingen over uiterlijk versus veel seks hebben (of hebben gehad).quote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
en ik kan het weten want ik ben dus zo'n vermeende feitelijke slettebak
sex is belangrijk binnen een relatie en als de sex niet lekker is, om wat voor reden dan ook, dan kan dat de relatie saboteren, en dat is geen bull.
de een maakt het uit dan, de ander berust en neemt genoegen met minder dus of komt elders/anders aan zijn trekken dan wel rukken.
TS kan dus ook gewoon zeggen dat er geen plezier beleefd wordt in bed, maar dat kun je best constateren zonder de dame als een slettebak weg te zetten, want dat is ze ms helemaal niet en als ze dat is , dan is haar ruime doosch niet het bewijs daarvoor.
Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:
ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
of hebben een lange relatie, en lusten er wel pap van... veel sex betekent niet veel mannen, maar goed, je hebt gelijk, zo redeneert hij niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijk![]()
preciesquote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef L.Denninger het volgende:
Tuurlijk bestaat uitgewoond wel !
Als jij een groot stuk ontbijtkoek eet heb je daarna toch ook een uitgelubberde mond de rest van je leven ?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..
Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.
De vrouwen (sorrie milagro) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
ik ga maar proberen een wending aan dit topic te geven want dit wordt niks meer zo..
Stel, je hebt een leuk meisje ontmoet en na heel veel geduld en leuke tijd te hebben gehad ben je van bil gegaan met haar. Echter is haar doos nogal groot, wat je nooit eerder hebt meegemaakt. Wat doen de mannen dan? Ik wil het niet hebben over wel of niet sletterig gedrag, of dat ze uitgerekt is door fistfucking.
De vrouwen (sorrie milagro) hoeven niet te reageren. Natuurlijk zijn jullie verontwaardigd. Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet. Nee nee, het gaat allemaal om de innerlijk, ja toch?
Ok, daar wil ik ook over discussierenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef GambinoT het volgende:
[..]
![]()
Maar goed wat je zegt klopt, ze heeft een grote dooschen hoe ze daar aan komt of als ze dan al van haar geboorte heeft oke dat doet er momenteel niet even om.
Het gaan er om dat ze een goeie band hebben, wat voor elkaar voelen, maar dat hij de sex gewoon niet goed/lekker vind en dat is een belangrijke schakel
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets andersquote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, daar wil ik ook over discussieren
Jongens, wat doen jullie als de sex niet goed is omdat de doos nogal ruim is? Gaan jullie echt over bekkentraining hebben of dumpen jullie haar met een smoes? En de vriendschap dan? Je hebt een band opgebouwd in de tussentijd met haar en alles is goed behalve de sex. Wat dan?
Ja, omdat jij het hebt over 'uitgewoond' zijn. Daarmee strijk je iedereen wel even lekker tegen de haren in. Bovendien vind ik het niet van veel respect getuigen. Wat voor basis heeft die relatie dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders![]()
Jij blijft janken over uitgewoond zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar goed iedereen praat hier maar over iets anders![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tussentijds even afdrogen met een doekje?
Tja er valt verder niet zoveel aan te doen. Een boemeltje wordt nooit een Intercity, een Eurotunnel wordt nooit een Coentunnel. Dus als je dan als vrouw echt gevuld wilt worden en iets voelen moet je je heil zoeken in hulpstukken zoals dildo's. Of gaan fisten. Of een andere partner zoeken.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.
Wel geven de dames als advies bepaalde standjes te proberen en zelfs een super vochtabsorberend doekjes om een te natte kut wat droger te krijgen.
Ik wil nog steeds weten wat de dames doen...
Been there, done that, kept his t-shirt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie dumpen een man met een veel te kleine pik waar jullie niets van voelen niet.
dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, voorlopige conclusie: De dames gaan er nog niet op in wat te doen als de o zo leuke vriendje een kleine pik heeft en je er niks van voelt in bed.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dan is sexen dus niet prettig ,, dan wordt de relatie minder, sterker nog, zo ver komt het nooit, dat het een echte relatie wordt.... dus het kontakt verwatert binnen no time, of je bent wat resoluter, en je zegt iets als "het ligt echt niet aan jouw kleine pik specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere grote lul"
ja als je mijn post doodserieus neemt wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Maar andersom kan het dus ook? TS of zijn neef of wie het ook was kan dus ook naar dat meisje stappen en zeggen:"het ligt echt niet aan jouw te ruime kut specifiek, of zo, maar ik zit op dit moment in een periode in mijn leven, dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een lekkere strakke kut"
Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ja als je mijn post doodserieus neemt wel.
doe je dat niet, dan kan het nog steeds een deal breaker zijn, maar breng je het wat taktischer, oftewel, je zegt dat je weer terug wil/bent met je ex/je niet toe bent aan een relatie/je overgeplaatst bent naar het buitenland...... kortom je liegt dat het gedrukt staat.
maar als de sex, om wat voor reden dan ook, niet lekker loopt, van meet af aan niet, dan komt het niet eens tot een relatie, dan blijft het bij een paar dates,..... tenzij je bent van eerst maaaaaaaaaaaaaaandenlang hand in hand lopen... dan wordt het ws lastiger want al een echte band opgebouwd... maar voor mij zelf sprekend, ik ga niet wekenlang wachten tot het volgens de nette meisjesnorm mág, en weet dus al snel wat voor vlees ik in de kuip heb, en hij bij mij, dus mocht hij tegenvallen op dat vlak, of ik, dan is het over voor dat het begon.
je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
Hoor wie het zegt lieve milagroquote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
Waarom liegen?? Wees gewoon een lul en zeg het recht in d'r gezicht (en dan rennenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
Doet me denken aan Seinfeld aflevering The Hamptons over de baby...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:40 schreef Dipkip het volgende:
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.![]()
quote:"Yeah, he really is breathtaking."
The K-man is altijd eerlijk. Hilarisch!quote:Carol: (Entering with baby) Here he is.
Kramer: Ahhh! (Falls to floor as he sees the baby)
Nou... wat te denken je als een nieuwe "dakbedekker" op te stellen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?
Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...
Wat zou je hier mee moeten?
Misschien lukt het wel als hij veel roerende voorheffing betaaldquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De ex van mijn vriendin had dan echt een klein piepke.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:20 schreef exup het volgende:
Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.![]()
Precies. Sorry maar ik weet niet wat de mannen denken dat er anders van hun andere vriendinnen/vrouwen overblijft na de eerste baby? Als er ingeknipt is?quote:
Gewoon eerlijk vragen aan de gynaecoloog of ie een extra hechting plaatst.quote:Als er ingeknipt is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |