abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:42:22 #51
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53281127
Poephol!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53281193
Wat milagro zegt. 'Uitgewoond' is een verzinsel. Het bestaat niet. De vrouw in kwestie heeft van nature een wat ruimere ingang zeg maar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:45:26 #53
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53281253
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef nozem het volgende:
Wat milagro zegt. 'Uitgewoond' is een verzinsel. Het bestaat niet. De vrouw in kwestie heeft van nature een wat ruimere ingang zeg maar.
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53281290
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:09:51 #55
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_53282348
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.
Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.
Life is what you make it.
pi_53282498
uitgewoond, dat bestaat toch helemaal niet.
pi_53282868
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dit meisje heeft toch helemaal niet veel sex gehad? Dat is al een paar keer gezegd.
nee, er is al een paar keer gezegd dat het er totaal niet toe doet, wb den dooschwijdte dus, een doosch wordt niet wijder van vaak sex, ook niet van veel verschillende partners en dus veel sex, een doosch is wijd omdat de doosch het zo wil, man of geen man = lul of geen lul.

de TS echter en zijn maat willen echter maar geloven dat het wel zo is, een wijde doos = uitgewoond, omdat een mooie meid per definitie ook veel vriendjes heeft gehad volgens hun redenatie.

oftewel een mooie meid is niet kieskeurig, neukt alles wat haar wil neuken, zoveel mooie jongens zijn er immers niet, en dus neukte ze ook de maat vd TS , hell, als de TS een beetje aandringt, neukt ze hem ook nog wel, en dan merkt hij ofwel dat haar doosch helemaal niet zo wijd is, en heeft zijn maat dus blijkbaar maatje pink, of hij ontdekt dat haar doosch wel wijd is en heeft ook hij dus ms ook wel maatje pink... schept ook een band natuurlijk, voel je wat minder alleen in je benadeeldheid, we begrijpen het wel, hoor , geeft niets, hou vol, size does not matter, nu ja, wel eigenlijk, maar hey daar kunnen jullie geen bezwaar tegen hebben, size matters to you too, anders was dit topic er niet immers

HOUSE begint weer !!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53282985
Ik herken het probleem, heb ooit ook bij een bepaald meisje gehad dat er 5 pikken in leken te passen en dat zij geen aktief sexleven had en ik haar 2e was. Vlak nadat het uitging had ik meteen sex met een andere meisje en dat was dan weer heel erg superstrak terwijl ze allebei ongeveer dezelfde bouw en lengte hadden.

Wat het probleem was weet ik niet precies. Ik denk dat ze veel te veel ontspannen was en dan voel je weinig. Bekkenttraining idd, of anale sex overwegen
pi_53285012
Extrapoleer ik nu correct als ik zeg dat volgens TS alle vrouwen met een strak kutje lelijk zijn?
pi_53285296
quote:

[..]

De vaste activa zijn wat minimaal!
pi_53287345
Een voorstel tot anale sex kan je zijn redding zijn!
pi_53287776
hehe dit topic is geniaal, TS spreekt duidelijk voor zichzelf en heeft een te kleine pik
pi_53287980
Ik vind het nu al zielig dat dat meisje via jullie twee (TS en die maat van 'm) nu een reputatie als slet gaat opbouwen.
quote:

[..]

Ik heb 5 minuten zitten lachen hier. Geweldig!
Fuck you Jane Austen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:46:10 #64
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_53288382
Sorry, maar ik ga hier even voor alle mede-vrouwen spreken: wat een ongelooflijke LOSER ben je, als je een meisje niet moet, omdat ze toevallig niet de juiste kut heeft!!! Belachelijk! Wij hebben wel wat meer te bieden dan een doos!
Echt een zeer trieste dude is die "vriend" van jou! Ik hoop dat dat meisje snel een slimmere kerel tegen het lijf loopt! En als ze zo lekker is, hoeft dat niet lang te duren. Voor hem 10.000.000.000 anderen!
Byyyye, losert!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_53289069
Waar een mens zich al niet meer bezighoudt

Als je elkaar graag ziet, dan vinden jullie er wel een manier op zodat beide partijen evenzeer genieten van de seks
pi_53294353
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Dipkip het volgende:
Extrapoleer ik nu correct als ik zeg dat volgens TS alle vrouwen met een strak kutje lelijk zijn?
Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....
Waar vuur is, rookt het
  woensdag 19 september 2007 @ 11:13:08 #67
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53294954
Heb echt nog nooit 'te ruim' gehad... Zoals ts t stelt (er kunnen er wel 5 in) lijkt me
dan ook zeer overdreven... Tuurlijk is t rekbaar, en kan je er grotere dingen instoppen
dan eigenlijk de bedoeling is... En net zoals de huid in t gezicht rimpels krijgt van veel
lachen/fronsen e.d. kan de huid verslappen daar beneden, maar dit zal echt zo ver
niet gaan dat je er ook echt 'in valt'...

Strak is natuurlijk wel t lekkerste, dan voel je t meeste, maar da's meestal gebonden
aan de lengte van de dame (mijn ervaring is dat de kleinere dames meestal strakker
zijn) en hoe ze gebouwd is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 19 september 2007 @ 11:18:02 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53295067
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef Qebbel het volgende:
Sorry, maar ik ga hier even voor alle mede-vrouwen spreken: wat een ongelooflijke LOSER ben je, als je een meisje niet moet, omdat ze toevallig niet de juiste kut heeft!!! Belachelijk! Wij hebben wel wat meer te bieden dan een doos!
Echt een zeer trieste dude is die "vriend" van jou! Ik hoop dat dat meisje snel een slimmere kerel tegen het lijf loopt! En als ze zo lekker is, hoeft dat niet lang te duren. Voor hem 10.000.000.000 anderen!
Byyyye, losert!
Haha, afgezien dat t verhaal van TS waarschijnlijk onzin is, zijn er weldegelijk vrouwen
die een gast niet meer moeten om zijn pik... Te groot doet pijn, te klein voel je niets van etc...

Natuurlijk is een man meer dan een pik, maar als de seks nie fijn is (en je workarounds moet
gaan verzinnen omdat je anders niet aan je trekken komt) gaat dat zeker wel aan je eten...

Ik vind dat wel heel begrijpelijk, hoe plat het misschien ook is...

Maar nogmaals, heb nog nooit een vrouw gehad die te ruim was...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_53295515
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:46 schreef Bins het volgende:

[..]

Ik heb dat ook uit zijn verhaal gedestilleerd.....
ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
en ik kan het weten want ik ben dus zo'n vermeende feitelijke slettebak

sex is belangrijk binnen een relatie en als de sex niet lekker is, om wat voor reden dan ook, dan kan dat de relatie saboteren, en dat is geen bull.
de een maakt het uit dan, de ander berust en neemt genoegen met minder dus of komt elders/anders aan zijn trekken dan wel rukken.

TS kan dus ook gewoon zeggen dat er geen plezier beleefd wordt in bed, maar dat kun je best constateren zonder de dame als een slettebak weg te zetten, want dat is ze ms helemaal niet en als ze dat is , dan is haar ruime doosch niet het bewijs daarvoor.
pi_53300819
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ik niet, wat ik wel destilleer is dat je met een nauwe(re) doos dus niet vaak geneukt zou hebben en dan dus geen slet bent, en vice versa en dat is bull.
en ik kan het weten want ik ben dus zo'n vermeende feitelijke slettebak

sex is belangrijk binnen een relatie en als de sex niet lekker is, om wat voor reden dan ook, dan kan dat de relatie saboteren, en dat is geen bull.
de een maakt het uit dan, de ander berust en neemt genoegen met minder dus of komt elders/anders aan zijn trekken dan wel rukken.

TS kan dus ook gewoon zeggen dat er geen plezier beleefd wordt in bed, maar dat kun je best constateren zonder de dame als een slettebak weg te zetten, want dat is ze ms helemaal niet en als ze dat is , dan is haar ruime doosch niet het bewijs daarvoor.
Onze reacties gingen over uiterlijk versus veel seks hebben (of hebben gehad).
Op zijn minst wordt hier de suggestie gewekt dat dit aan de orde is.

Mijn eigen ervaring is overigens ook een andere, maar dat terzijde.
Waar vuur is, rookt het
pi_53301458
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef milagro het volgende:
Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijk
pi_53301640
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als hij zegt dat mooie meiden veel meer mannen neuken, en je van veel mannen neuken een wijde doos krijgt, dan zijn dus de dames met een krap model lelijk
of hebben een lange relatie, en lusten er wel pap van... veel sex betekent niet veel mannen, maar goed, je hebt gelijk, zo redeneert hij niet.

nu ja, hoe dan ook, zijn redenatie is krom, linksom of rechtsom, puur omdat het enige alternatief is : een dunne pik en dat kan niet, en als het wel kan dan mag size ineens niet matteren natuurlijk
pi_53303273
Gewoon lol hebben. zoals je al hebt gelezen is uitgewoond zijn sowieso een fabeltje..
En als ze dus toch veel mensen blijkt te hebben gehad.. ja, tough luck voor jou, had je maar eerder moeten zijn. O gewoon niet zo jaloers doen, je hebt zelf toch ook wel veel gehad? ena ls dat neit zo is, ja dan heb je pech
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_53303691
TS, probeer het eens met 6 condooms over elkaar
  woensdag 19 september 2007 @ 16:49:10 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53303901
Tuurlijk bestaat uitgewoond wel !

Als jij een groot stuk ontbijtkoek eet heb je daarna toch ook een uitgelubberde mond de rest van je leven ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')