Juist. Pics.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Taurus het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat de dame in kwestie er 'piekfijn uitzag'. Volgens mij kun je prima bij mensen inschatten of ze schoon/verzorgd zijn of niet. Als het dáár smerig is, móet de rest er ook niet piekfijn uit hebben gezien![]()
wat dan? de zooi eraf knippenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Shadowlyse het volgende:
OMG het zou je maar gebeuren![]()
Wellicht kun je er met haar over praten. succes![]()
"Hey schat zou je niet eens scheren?" "Tja wellicht kun je je daar ook wassen?" zei:" jamaar dat helpt niet..." "ok gaan we naar de dokter."quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
"Hey schat zou je niet eens scheren?" "Tja wellicht kun je je daar ook wassen?" zei:" jamaar dat helpt niet..." "ok gaan we naar de dokter."
zo iets![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef Noorseviking het volgende:
TS heeft een vriendin met rosbief![]()
Misschien wel, anders had ze er wel wat aan gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sorry hoor maar denk je dat ze daar zelf blij mee is?![]()
Dit topic vraagt idd om een leming("Mijn vriend kreeg ineens migraine lag het aan mij"?)quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef Koenz0r het volgende:
Heerlijk, zo een OP die right to the point is.
Wie weet heeft die chick ook Fok!.
Kon slechterquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om je te troosten
[afbeelding]
zoiets zal het wel geweest zijnquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dit topic vraagt idd om een leming("Mijn vriend kreeg ineens migraine lag het aan mij"?)
Jezus man, zelfs Sunchaser zou dit doorzien!quote:
En dan gaat ie morgen bij d'r langs en staat dit topic open op haar pc !quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef Koenz0r het volgende:
Heerlijk, zo een OP die right to the point is.
Wie weet heeft die chick ook Fok!.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Marc1711 het volgende:
Afijn, ik heb al een paar weken een leuke vriendin.
Ze is lief, spontaan en ziet er piekfijn uit.
Gisteren wilden we voor het eerst gaan vrijen, maar dit is er niet van gekomen![]()
![]()
Nou heb ik mijn leven al aardig wat kutjes gezien, maar deze reuzemossel sloeg echt alles![]()
![]()
Toen ik gisteren voor het eerst haar "kutje" zag kreeg ik letterlijk braakneigingen.
Ter illustratie:
-Het was werkelijk 1 grote vleesbom met aanhangsels
-Er zat allerlei smerige witte derrie tussen die stonk alsof het kaasfondue was
-Daarboven zat een mat van 10 bij 10 cm die een imam aan zijn kin heeft hangen
Tevens vertelde ze me dat ze het liefst gebeft wordt :'( :'( :'(
Ik heb maar gezegd dat ik last kreeg van een migraine aanval want dit werd me echt te gortig![]()
![]()
Conclusie:
Een hele mooie, lieve en leuke meid denken te hebben tot je met de naakte waarheid wordt geconfronteerd![]()
![]()
Ze stonk naar jou man !quote:Op woensdag 26 september 2007 18:30 schreef Roquefort het volgende:
Werk aan de winkel voor de mosselman!
Dat is smegma van jouw voorganger wat er nog tussen zit. Dat spul heeft gewoon onder de rand van een gozer z'n eikel gezeten... en zij heeft d'r kut daarna nooit goed gewassen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Marc1711 het volgende:
...
Ter illustratie:
-Het was werkelijk 1 grote vleesbom met aanhangsels
-Er zat allerlei smerige witte derrie tussen die stonk alsof het kaasfondue was
-Daarboven zat een mat van 10 bij 10 cm die een imam aan zijn kin heeft hangen
...
candida infectie zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een kokosmat en flaporen van onderen..en ik wil niet weten wat die witte derrie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |