AMBI, bedrijfskundige informatica. En op mijn leeftijd krijg je geen stufi meer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook goed kut inderdaad
Maar je krijgt ook geen stufi meer enzo?
Wat voor HBO deed jij dan?
Wat is nou weer een 0-lening?quote:
Oh, dat is misschien ook niet helemaal verkeerd als dat kan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb er al aanspraak op gemaakt en gebruik van gemaakt, maar ik heb dat al terugbetaald (MBO-stufi)
Dus ik heb nu weer recht op de volle 4 jaar.
Het schijnt zo te zijn dat je ook een schakeljaar kan doen, zodat je stufi en OV behoudt, maar geen opleiding doet.
Dan volg je wat losse cursussen en zit je wat in het buitenland enzo.
Dat ga ik nu even uitzoeken.
Denk dat ie daar ook niet voor in aanmerking komt. Hij is ouder dan 35 en dan mag je alles zelf betalen!quote:
Dan leen je 0 euro van de IBG.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is nou weer een 0-lening?![]()
Enrique gaat de HU in de fik stekenquote:
korting?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef MPG het volgende:
Kut geregeld Enrique.
Wellicht kan OA je met korting de nodige chemicaliën leveren om de HU met de grond gelijk te maken![]()
quote:
fristifrustiequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
MPG![]()
![]()
Houniet![]()
![]()
denk dat ik wat gemist heb
Das waar. OA /mad ! Fix voor deze jongen eens wat leuk brandbaar spulquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
korting?
Gewoon gratis
't is voor het goeie doel he
Ohquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Denk dat ie daar ook niet voor in aanmerking komt. Hij is ouder dan 35 en dan mag je alles zelf betalen!![]()
Ja manquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
WTF BEN JE AFGEWEZEN?
Kutschoolquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja man
Ik volgde al colleges enzo.
Maar kreeg van 't weekend een brief dat ik niet toegelaten ben.
Toch stiekem.
wat een klote streek zeg....quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja man
Toch stiekem.
ja, volgend jaar weer proberen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat een klote streek zeg....![]()
![]()
...is er wat aan te doen..???
OA regelt chemicaliën, jij leidt de brandweer af, ik regel de ontsteking welquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Houniet het volgende:
gast ik leid de brandweer af zodat het gebouw helemaal afbrandwat een kutschool
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
OA regelt chemicaliën, jij leidt de brandweer af, ik regel de ontsteking wel
Aan Enrique de eer om de zaak daadwerkelijk aan te steken![]()
Ik weet niet wat ik er verder mee aanmoet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Kutschool
Organisatie van lik-mn-vestje
Je gaat het hier toch niet bij laten he?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er verder mee aanmoet.
Ben nog wel even in gesprek met degene bij wie ik vorig jaar toelatingstest gedaan heb.
Die heeft me verteld dat de regelgeving voor dit jaar anders zou zijn, maar niet wat er dan veranderd zou worden.
Het is nu zo dat mijn certificaten geen waarde hebben, al zou ik een diploma hebben wel.
goedemiddagquote:
Ja, idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Klote dus.
Waarom kunnen ze je niet gewoon toelaten, je volgt al colleges en alles![]()
Ik volgde al collegesquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb ik weer FF wat te volgen met een bak koffie naast me![]()
quote:Ik heb er al aanspraak op gemaakt en gebruik van gemaakt, maar ik heb dat al terugbetaald (MBO-stufi)
Dus ik heb nu weer recht op de volle 4 jaar.
Het schijnt zo te zijn dat je ook een schakeljaar kan doen, zodat je stufi en OV behoudt, maar geen opleiding doet.
Dan volg je wat losse cursussen en zit je wat in het buitenland enzo.
Dat ga ik nu even uitzoeken.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja man
Toch stiekem.
Die administratiemiep al eens over de balie getrokken en snoeihard de waarheid gezegd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Ik vind het ook je reinste onzin.
Ja Houniet, ik heb ook zin om te neuken.quote:
Wat een mooieeeeeh...... teddybeer!quote:
oke maar ik wou haar even met jullie delenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
Houniet, doe dat ff 's avonds ofzo. Ik zit hier NIET thuis
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een mooieeeeeh...... teddybeer!![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef StarGazer het volgende:
Ja Houniet, ik heb ook zin om te neuken.
nu niet meer, is het echt al te laat voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef StarGazer het volgende:
Kan je niet op een andere hogeschool worden toegelaten?
Whehe. Doe anders een linkjequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
oke maar ik wou haar even met jullie delenik zal het niet meer doen ome MPG
/madquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu niet meer, is het echt al te laat voor.
Ik ga wel even kijken welke opleidingen er te doen zijn waar je ook in januari in kan stromen.
dan wordt januari dan ben ik bangquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken welke opleidingen er te doen zijn waar je ook in januari in kan stromen.
Er zijn veel hogescholen kut, maar die van Utrecht spant echt de kroon heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe ze je aankijkt he...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een enge uitstraling heeft.
dat is voor mij de perfecte combo, donker haar met krullenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een enge uitstraling heeft.
Lijkt indd minstens net zo erg, wellicht nog erger dan fontys, en das al een rampquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Er zijn veel hogescholen kut, maar die van Utrecht spant echt de kroon heb ik het idee.
ik heb daar inderdaad ook veel dingen over gehoordquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Er zijn veel hogescholen kut, maar die van Utrecht spant echt de kroon heb ik het idee.
Ik hoorde er altijd wel goeie verhalen over.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is voor mij de perfecte combo, donker haar met krullenen dan heb ik het nog niet eens over die ogen
Ik heb er een jaar gezeten...wat een ellende. Niet dat de hanzehogeschool zo geweldig is, maar wel een stuk beter dan utrecht iigquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb daar inderdaad ook veel dingen over gehoord
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
weet je wat het is, iedereen heeft zijn eigen verhalen over scholen etc
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
OA regelt chemicaliën, jij leidt de brandweer af, ik regel de ontsteking wel
Aan Enrique de eer om de zaak daadwerkelijk aan te steken![]()
Is ook zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
Ik heb helemaal geen smeuiige verhalen over schol, behalve dan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
quote:
Als we dan toch oorlogsgerelateerd bezig zijn:quote:
die ken ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als we dan toch oorlogsgerelateerd bezig zijn:
Iron Maiden - Passchendale
Ja meneer.quote:
enige uitlegquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen smeuiige verhalen over schol, behalve dan...
...
.
.
.
.
.
....
etc
enz....
-- verhaal --
-- knip --
![]()
![]()
![]()
Geef deze de krullen van die ander, en het is topquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:
HOLY
alleen die van mij vind ik mooier, al mag deze er ook wel wezen![]()
MPG is er toch niet
haha, ja, dat is kut.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
Postbank![]()
Zit ik zelf bij, wel goede partij, enkel jammer van de storingen op Mijnpostbank steeds
Ik bedoel maar dat iedereen ws talloze verhalen kan vertellen over school.quote:
Ook hendig jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ja, dat is kut.
Nou heb ik het ook wel kut, ik ben m'n random reader vergeten, die ligt nog bij m'n ouders.
Als het werktquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook hendig ja
Wij hebben enkel een TAN-lijst of per SMS codes. En daarnaast natuurlijk loginnaam/wachtwoord.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |