Zijn dat nieuwe flesjes ?quote:
Hihi, je zou maar msn gebruikenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Kloteeeeeee MSN
Allemaal foutmeldingen enzo
quote:
Doet-ie het alweer ?quote:
Hehe, ik blij dat ik Adium gebruikquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeIk kan MSN wel openen... maar dan klik op dat schermpje... Alles wit!!
![]()
Lang leve webmessenger.msn.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, ik blij dat ik Adium gebruikGebruik je toch eBuddy ofso
Kan ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lang leve webmessenger.msn.com![]()
Jawel mevrouw, zoals u wilt mevrouwquote:Op woensdag 26 september 2007 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Dan moet je even in dit topic reageren:
Bijna een duif onder mijn fiets!
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel mevrouw, zoals u wilt mevrouw
quote:
Slaapsequote:
Haha, en terechtquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.. Had opeens zin om te klagen...![]()
Ik las Macquote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, ik zit mn Mac met mn spraak te besturen![]()
![]()
Middag Jojoortje
Haha, daar heb ik ook wel zin inquote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las Mac![]()
Maar niet die ik hoopte te lezen![]()
Met bierbart?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef Bakakame het volgende:
Vroegâh, ging ik nog wel eens, met bierbart.. Lekker een Flurry![]()
Maar dat is ook alweer 'n hele tijd geleden
Joah... wel goedquote:Op woensdag 26 september 2007 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met je vinger Jojoortje ?
Mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah... wel goed![]()
Vind het wel irritant dat ik nu alles met links moet doen![]()
Maar ook dat went wel!![]()
Nog een weekje ongeveer..quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi
Hoe lang moet je nog dat spul er omheen hebben ? En hoe typ je dan nu ?
Okquote:Op woensdag 26 september 2007 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog een weekje ongeveer..![]()
Ik typ met mn linkerhand en rechterwijsvingerDus dat lukt wel!
![]()
Uh-huh!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met bierbart?Dus jullie kennen elkaar! Wissik niet!
![]()
Wel gebroken! Rechter ringvinger bovenste vingerkootjequote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkWas hij nou wel of niet gebroke, of zijn ze daar niet helemaal uit ?
Oooh tof!!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uh-huh!
Al best lang, zo'n 9 jaar
Hoeft dat er maar zo kort om te zitten ?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel gebroken! Rechter ringvinger bovenste vingerkootje![]()
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft dat er maar zo kort om te zitten ?![]()
Ik kan nou een hele schrale vraag gaan stellen maar dat doe ik maar nietquote:Op woensdag 26 september 2007 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
Ze zeiden dat het bot in de vinger wel vrij snel groeit... maaaaar dat het nog wel heel gevoelig is, dus ik mag nog niets actiefs ondernemen![]()
Nee ik mag ook geen seks hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan nou een hele schrale vraag gaan stellen maar dat doe ik maar niet
Je bent dus rechts ?
Dat was de vraag helemaal nietquote:Op woensdag 26 september 2007 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik mag ook geen seks hebben![]()
Maareh jaaa ik ben rechts!![]()
![]()
Ooow woopsquote:Op woensdag 26 september 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was de vraag helemaal niet![]()
OkIk heb een keer mn rechter wijsvinger gebroken en dat is echt kut als je rechts bent
Ik heb er uren over gedaan om uit te vinden hoe ik dan in hemelsnaam moest schirjven/type
Hahaquote:Op woensdag 26 september 2007 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooow woops
Rechter wijsvinger breken is nog kutter!!![]()
(Maareh wat was de vraag dan wel??)
Nee ik snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 26 september 2007 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Haha
Ja, dat vond ik toen ookNaja ringvinger lijkt me niet veel 'beter' hoor
(Nou, als je zegmaar het geen sex mogen hebben in ogenschouw neemt en dan verder denkt, kom je denk ik een heel eind)
Of een blaar op je wijsvinger, dat heb ik ook soms. Ook niet bepaald fijn.. En als die blaar dan weg is, weer anders moeten leren typenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was de vraag helemaal niet![]()
OkIk heb een keer mn rechter wijsvinger gebroken en dat is echt kut als je rechts bent
Ik heb er uren over gedaan om uit te vinden hoe ik dan in hemelsnaam moest schirjven/type
Nee, straks krijg ik een ban voor vulgaire vragen aan jongere meisjesquote:Op woensdag 26 september 2007 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik snap het nog steeds nietVraag het nou maar gewoon
![]()
Hoe kom je daar aanquote:Op woensdag 26 september 2007 18:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Of een blaar op je wijsvinger, dat heb ik ook soms. Ook niet bepaald fijn.. En als die blaar dan weg is, weer anders moeten leren typen
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:31 schreef Bakakame het volgende:
Of een blaar op je wijsvinger, dat heb ik ook soms. Ook niet bepaald fijn.. En als die blaar dan weg is, weer anders moeten leren typen
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
Nee, straks krijg ik een ban voor vulgaire vragen aan jongere meisjes
Nou danquote:
Nee, kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maaaaaaaar... je weet niet hoe oud ik ben!![]()
Hoe oud denk je dat ik ben dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, kloptMaar de rest van fok dus ook niet, dus ik neem de gok niet
Ik denk ongeveer even oud als ikquote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben dan?![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even oud als ik
Weet ikquote:Op woensdag 26 september 2007 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ben een paar maandjes jonger![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe laat gaat je wekker morgen?
Jepquote:
Het is zelfs mij gelukt, als op en top avond/nachtmensquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is zelfs mij gelukt, als op en top avond/nachtmens
Waarom noem je me steeds zoquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, anders word ik morgenvroeg niet wakker om 8 uur
Slaap lekker Bartbrave![]()
Sorry, ben vervelendquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom noem je me steeds zo
Slaap lekker
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, ben vervelend![]()
Doei Bravebart [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:43 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Jojoortje,
je ziet er leuk uit, zullen we een keer afspreken ?
Doei!
Te makkelijk
Als het al geen kloon is (wat me zeeeeer waarschijnlijk lijktquote:Op donderdag 27 september 2007 01:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga hem maar niet toevoegen op MSN
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar woon je in Twente?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ergens in het mooie Hengelo
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:56 schreef Bravebart het volgende:
Onder het motto: " Waaaaaar hebben we dat eerder gezienzienzien ????"
[..]
[..]
...maar verder is hij helemaal niet wanhopigquote:
Ja, al 5637,4 jaarquote:Op donderdag 27 september 2007 10:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
Is hengelo al onder zeeniveau ?
Omdat niet alles op Mac OS draaitquote:
Waar was je dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef tomttt het volgende:
Op naar de trein om terug naar Hengelo te gaan![]()
Ik studeer in Nijmegen, waar ik sinds deze maand (behalve in het weekend) ook woonquote:
Oo leuk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:47 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik studeer in Nijmegen, waar ik sinds deze maand (behalve in het weekend) ook woon![]()
Ik denk ook aan je als ik niet in de trein zitquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Dus denk maar aan mij als je in de trein zit...
Denk dan: 'Jojoortje wordt nu wakker
"
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef Sjakie01 het volgende:
yo later
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je al een date met Jojoortje geregeld knaapje ?
Haha liefffffquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk ook aan je als ik niet in de trein zit
WheheOja, Sjakie dook weer op
[..]
[..]
Jepquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
Dat moeten wij trouwens ook hebben!!
Al die quotes waar iedereen zich even voorsteld!!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
Hoezoquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
Aaah...Je moet wel een ietsss andere hebben!
Ja maar ja maaaaaar..quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HoezoIk ben toch niet veranderd
Ik ben niet geboren en getogen in Hengelo, ik ben een rasechte Delvenaarquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ja maaaaaar..
Iets uitgebreiderBijvoorbeeld: Ik ben Bravebart, geboren en getogen in Hengelo... Heb een hele lieve buurvrouw genaamd Jojoortje etc etc etc
![]()
Op kamers gaan is zeker leukquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oo leuk!
Wat voor studie doe je?
Morgen spelen we uit. Ik doe helaas niet mee, omdat ik me niet helemaal goed voel (erg verkouden, moe en slapquote:
Aaw.. Das klootn!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef tomttt het volgende:
Morgen spelen we uit. Ik doe helaas niet mee, omdat ik me niet helemaal goed voel (erg verkouden, moe en slap) Lijkt me daarom beter om morgen niet mee te doen (eigenlijk had ik beter de training van gisteren over moeten slaan).
Maar morgen gaan we winnen![]()
Jullie gaan neem ik aan ook winnen?![]()
Ach de punten komen vast wel, beetje positief blijvenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weenie... We hebben zo'n slechte start van het seizoen gemaakt.. Ik ben er bang voor![]()
Ja oke...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ach de punten komen vast wel, beetje positief blijven![]()
Och, ik woon er 5 seconde lopen vanafquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:05 schreef Jojoortje het volgende:
Mogguh!!![]()
Moet je niet een keer naar het station??![]()
Oh dacht alquote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef Bravebart het volgende:
Och, ik woon er 5 seconde lopen vanaf![]()
Hahaquote:
Hoeft ook niet eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha
Nee, was mooi op tijdDie dude heeft trouwens nog niet gereageerd, in het Delft topic
Toch niet ?quote:
Ja ik ga ook.. Ben niet zo lekker te pasquote:Op zondag 30 september 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet ?![]()
Mmh, zo maar weer eens slapen
Nee ?quote:Op zondag 30 september 2007 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook.. Ben niet zo lekker te pas![]()
Naja... morgen weer een nieuwe dag![]()
Slaap lekker!![]()
![]()
Aaahw, beetje grieperig misschien ? Beterschap in ieder gevalquote:Op zondag 30 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weenie.. Hele dag al moe en lamlendig in te botten... En ik word verkouden![]()
Hmm, sucks..quote:Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Tering, kwamen mn tegenstanders niet opdagenVoor niks naar Rotterdam afgereisd
Voor niks om half 8 opgestaan
Jammerquote:Op zondag 30 september 2007 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
0-1 verloren hier..
Ja iddquote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, sucks..
Maar wel gewonnen dus
Hmmmf... apart! Lijkt me logischer dat jullie gewoon 3 punten krijgen en hun dus niets!quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd
Nee, niet gewonnenZij krijgen 3 punten in mindering en de wedstrijd moet overgespeeld worden
Jeps, zo was de regel vroeger ook, maar een stelletje ambtenaren hebben dit waarschijnlijk vanachter hun bureau bedachtquote:Op zondag 30 september 2007 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmmf... apart! Lijkt me logischer dat jullie gewoon 3 punten krijgen en hun dus niets!![]()
Zeker geen sportliefhebbersquote:Op zondag 30 september 2007 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, zo was de regel vroeger ook, maar een stelletje ambtenaren hebben dit waarschijnlijk vanachter hun bureau bedacht
Kloptquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptNu had ik verdomme gister al in Hengeleau kunnen zitten ipv vanavond
En had ik me geen uur in de rondte hoeven rennen voor die wedstrijd
Ja, dat jullie hier nou Hengelooooooo zeggen, waar ik vandaan kom is het gewoon Hengeleau hoâhquote:Op zondag 30 september 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hengeleau
![]()
Maaremm.. Ja idd kut man!![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat jullie hier nou Hengelooooooo zeggen, waar ik vandaan kom is het gewoon Hengeleau hoâh
Ja ach, nu ben ik er toch nog ff![]()
Whehequote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat erg was? Heb mezelf pas op de videocamera gezien EN gehoord
Ik wist wel dat ik een accent heb, maar daaaaaaaamn.. Tis echt erg![]()
Voel je vrij om dat filmpje hier een keer te postenquote:Op zondag 30 september 2007 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Ik heb ook een filmpje van toen ik 8 was, dat lijkt wel alsof ik uit een Haagse schilderswijk kom ofso
Beter nietquote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voel je vrij om dat filmpje hier een keer te posten![]()
Okequote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter niet![]()
Je hoort het nog wel eens
quote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke![]()
Hoe laat gaat je wekker morgen?
quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef Bravebart het volgende:
NietIk ben vrij morgen, zoals elke maandag
En jouwe ?
Jeweetquote:
quote:
Ssssstquote:Op zondag 30 september 2007 23:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Om.. Hoe laat? 11 uur 's ochtends als je een keer opstaat?![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij staat hij wel later op
Slaap lekker!
quote:
Jeps, gewoon bij Optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij is inderdaad euh....
Laten we het zo zeggen; Kan ik de oude ook nog?
quote:
Meteen opstaan, kleren aantrekken, tandenpoetsen, brood in je tas duwen en wegfietsen.quote:
Dankjequote:
Ik ben 1 keer met mn pyjamashirt weggefietst, omdat ik ook te laat wasquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:22 schreef Bakakame het volgende:
Meteen opstaan, kleren aantrekken, tandenpoetsen, brood in je tas duwen en wegfietsen.
In 5 minuten. En toen maar heel hard gefietst..
Plus ik had geluk dat die leraar 't niet zo erg vindt als je heel iets te laat bent, aangezien hij zelf vaker te laat is
Oh en mooie schoenen Bart!![]()
Aaahw, meisje tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan niet slapen... Bah!!
Wrom ben jij nog zo laat wakker?
Ik sluit de pc ook maar eens af...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
Aaahw, meisje toch
Gewoon, omdat het kan![]()
Naja ik was pas half 1 thuis en nu nog ff relaxenMaar zo maar eens slapen
Thehequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik sluit de pc ook maar eens af...
Krijg zo bezoek van Paultjuhhh namelijk![]()
![]()
Slaap lekker!!
Aaahw, van paultjuhhh zeker ?quote:
Ja hij heeft mij aangestoken the bastard!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Aaahw, van paultjuhhh zeker ?![]()
Wat heb je ?
Ja, met mij wel puick
Aaahw, beetje grieperig dus ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij heeft mij aangestoken the bastard!![]()
Al mijn spieren zitten vast... Ben onmeunig verkouden... Keelpijn...![]()
Maar maar maar...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw, beetje grieperig dus ?Lekker in je bed bijven liggen met kopjes thee met honing doen wonderen
Honing vies vinden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar maar maar...
Ik vind honing zoooo vies![]()
Wat een aansteller ben ik toch ook he?![]()
Ja ik vond honing vroegah al vies... Toen ik nog een peutertje was trok ik al zo'n gezicht bij honing:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Honing vies vinden ?OMG
Ja, best wel, maar als je ziek bent mag dat
OMG, hoe kan je als kind iets zoets vies vinden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik vond honing vroegah al vies... Toen ik nog een peutertje was trok ik al zo'n gezicht bij honing:![]()
![]()
Ik was een vreemd kindquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef Bravebart het volgende:
OMG, hoe kan je als kind iets zoets vies vinden ?
Ben ?quote:
quote:
Nee nee nee nee dit kun je niet zomaar met eenquote:
Bohquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee nee nee dit kun je niet zomaar met eengoedmaken
![]()
Ik ga zo lekker koffie drinken en dan voetbal kijken
Welk vak ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Bakakame het volgende:
BAH! Ik heb al de hele dag huiswerk gemaakt.. En ik snap er nóg niks van. En dat is niet eens het ergste, ik loop nog stééds achter
Vakken!quote:
Als je hulp nodig hebt, PM of mail maar ofso, ik ben een dubbele natuurstroom nerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vakken!
Wiskunde vér achter en ik snap 't niet![]()
Natuurkunde heel iets, al bijna bijgewerkt![]()
Scheikunde nog helemaal niks gedaan, maar toen ik een som moest maken ging het wel goed, dus dat zit wel snor![]()
quote:
Kan je nu ook wel buiten doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
*weer in Hengelo is
Eerst maar eens douchen van die warme trein
Ja, daar kwam ik net ook achter toen ik naar de huisarts reedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Kan je nu ook wel buiten doenWat een regen
Oh ja, goedemiddag
![]()
Ik zat er middenin!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Kan je nu ook wel buiten doenWat een regen
Oh ja, goedemiddag
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik ook
En nu heb ik mn OMG-I-must-be-emo broek van mn pa aan, omdat ik hier geen droge heb34-36
Nouquote:
Ik ga mee!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou
Ik ben iig van plan mn stage/afstudeerzooi in Barcelona te gaan doen, ben ik tenminste een maand of 6 weg uit dit natte land
quote:
Nu niks meerquote:
Nou ik heb het ook lekker warm hoor! Net gedouchtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Gelukt
Net 5 seconde thuisHier is het veel warmer dan in Hengelo
Hahaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook lekker warm hoor! Net gedoucht![]()
Nice, nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gutgut, ik ga straks uit eten!![]()
Daar?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:39 schreef Bravebart het volgende:
Jep!
Nee, ik heb dus nieuwe schoenen, maar die dingen krijg ik allemaal blaren vanDus nu kan ik amper lopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |