Ik had vandaag bijna een platgereden katje onder de voorwiel van mijn fiets.quote:
als het al platgereden is mag het onder je voorwiel komen, dan stoort dat nietquote:Op woensdag 26 september 2007 00:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een platgereden katje onder de voorwiel van mijn fiets.
Maar het was enorm ranzig om te zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als het al platgereden is mag het onder je voorwiel komen, dan stoort dat niet
whehe owned!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:22 schreef Athmozz het volgende:
Halve voorruit onder de duiveschijt![]()
![]()
![]()
Dat zijn zéér slechte momenten.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:22 schreef Athmozz het volgende:
Halve voorruit onder de duiveschijt![]()
![]()
![]()
er in rijden is nog ranziger, als je er te hard door rijdt spatten er misschien stukjes darm van dat beest op & krijg je die op jou...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar het was enorm ranzig om te zien.![]()
bwah.quote:
Of op je vehikel tot achteraan.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef Athmozz het volgende:
krijg je die op jou...
Waarom fiets je dan ook over de stoeprandquote:Op woensdag 26 september 2007 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaaaaa...
Die stomme stadsduiven![]()
Fiets je een beetje door de stad, moet je plotseling op de rem, omdat die verdomde duif niet aan de kant gaat!![]()
Waarom vliegen ze niet weg? Waarom blijven ze stug daar staan?![]()
En ook... loop je een beetje langs de winkels.. Vliegen die duiven zowat tegen je kop aan!![]()
Zo hups.. van het dak.. bijna op je hoofd!![]()
Klacht: Stadsduiven
En vooral niet weg vliegen he!
Loop voor de gein eens langs de Trekturkquote:Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
Die 5 duiven die je in Hengelo hebt ?Moet je eens naar Amsterdam ofso
als je in een stad woont moet je dat vaak doen hoor, als de auto's stil staan & te weinig plaats gelaten hebben is dat de enige mogelijkheid, als je door een voetgangerszone wil rijden ook, als je wil afsnijden door een park... stoepranden zijn een beetje irritant, maar zeker niet onoverkomelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan ook over de stoeprand![]()
Ja ok, daar is het ergquote:Op woensdag 26 september 2007 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Loop voor de gein eens langs de Trekturk![]()
Dat bedoel ik dus en daar blijven ze tegenwoordig op je fuckin' ruitenwisser zitten als je de motor start. Het doet ze geen reet.quote:
Was gewoon een plaatje ter illustratie he!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan ook over de stoeprand![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |