quote:
Meteen opstaan, kleren aantrekken, tandenpoetsen, brood in je tas duwen en wegfietsen.quote:
Dankjequote:
Ik ben 1 keer met mn pyjamashirt weggefietst, omdat ik ook te laat wasquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:22 schreef Bakakame het volgende:
Meteen opstaan, kleren aantrekken, tandenpoetsen, brood in je tas duwen en wegfietsen.
In 5 minuten. En toen maar heel hard gefietst..
Plus ik had geluk dat die leraar 't niet zo erg vindt als je heel iets te laat bent, aangezien hij zelf vaker te laat is
Oh en mooie schoenen Bart!![]()
Aaahw, meisje tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan niet slapen... Bah!!
Wrom ben jij nog zo laat wakker?
Ik sluit de pc ook maar eens af...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
Aaahw, meisje toch
Gewoon, omdat het kan![]()
Naja ik was pas half 1 thuis en nu nog ff relaxenMaar zo maar eens slapen
Thehequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik sluit de pc ook maar eens af...
Krijg zo bezoek van Paultjuhhh namelijk![]()
![]()
Slaap lekker!!
Aaahw, van paultjuhhh zeker ?quote:
Ja hij heeft mij aangestoken the bastard!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Aaahw, van paultjuhhh zeker ?![]()
Wat heb je ?
Ja, met mij wel puick
Aaahw, beetje grieperig dus ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij heeft mij aangestoken the bastard!![]()
Al mijn spieren zitten vast... Ben onmeunig verkouden... Keelpijn...![]()
Maar maar maar...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw, beetje grieperig dus ?Lekker in je bed bijven liggen met kopjes thee met honing doen wonderen
Honing vies vinden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar maar maar...
Ik vind honing zoooo vies![]()
Wat een aansteller ben ik toch ook he?![]()
Ja ik vond honing vroegah al vies... Toen ik nog een peutertje was trok ik al zo'n gezicht bij honing:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Honing vies vinden ?OMG
Ja, best wel, maar als je ziek bent mag dat
OMG, hoe kan je als kind iets zoets vies vinden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik vond honing vroegah al vies... Toen ik nog een peutertje was trok ik al zo'n gezicht bij honing:![]()
![]()
Ik was een vreemd kindquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef Bravebart het volgende:
OMG, hoe kan je als kind iets zoets vies vinden ?
Ben ?quote:
quote:
Nee nee nee nee dit kun je niet zomaar met eenquote:
Bohquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee nee nee dit kun je niet zomaar met eengoedmaken
![]()
Ik ga zo lekker koffie drinken en dan voetbal kijken
Welk vak ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Bakakame het volgende:
BAH! Ik heb al de hele dag huiswerk gemaakt.. En ik snap er nóg niks van. En dat is niet eens het ergste, ik loop nog stééds achter
Vakken!quote:
Als je hulp nodig hebt, PM of mail maar ofso, ik ben een dubbele natuurstroom nerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vakken!
Wiskunde vér achter en ik snap 't niet![]()
Natuurkunde heel iets, al bijna bijgewerkt![]()
Scheikunde nog helemaal niks gedaan, maar toen ik een som moest maken ging het wel goed, dus dat zit wel snor![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |