Aaw.. Das klootn!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:47 schreef tomttt het volgende:
Morgen spelen we uit. Ik doe helaas niet mee, omdat ik me niet helemaal goed voel (erg verkouden, moe en slap) Lijkt me daarom beter om morgen niet mee te doen (eigenlijk had ik beter de training van gisteren over moeten slaan).
Maar morgen gaan we winnen![]()
Jullie gaan neem ik aan ook winnen?![]()
Ach de punten komen vast wel, beetje positief blijvenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weenie... We hebben zo'n slechte start van het seizoen gemaakt.. Ik ben er bang voor![]()
Ja oke...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ach de punten komen vast wel, beetje positief blijven![]()
Och, ik woon er 5 seconde lopen vanafquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:05 schreef Jojoortje het volgende:
Mogguh!!![]()
Moet je niet een keer naar het station??![]()
Oh dacht alquote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef Bravebart het volgende:
Och, ik woon er 5 seconde lopen vanaf![]()
Hahaquote:
Hoeft ook niet eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha
Nee, was mooi op tijdDie dude heeft trouwens nog niet gereageerd, in het Delft topic
Toch niet ?quote:
Ja ik ga ook.. Ben niet zo lekker te pasquote:Op zondag 30 september 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet ?![]()
Mmh, zo maar weer eens slapen
Nee ?quote:Op zondag 30 september 2007 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook.. Ben niet zo lekker te pas![]()
Naja... morgen weer een nieuwe dag![]()
Slaap lekker!![]()
![]()
Aaahw, beetje grieperig misschien ? Beterschap in ieder gevalquote:Op zondag 30 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weenie.. Hele dag al moe en lamlendig in te botten... En ik word verkouden![]()
Hmm, sucks..quote:Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Tering, kwamen mn tegenstanders niet opdagenVoor niks naar Rotterdam afgereisd
Voor niks om half 8 opgestaan
Jammerquote:Op zondag 30 september 2007 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
0-1 verloren hier..
Ja iddquote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, sucks..
Maar wel gewonnen dus
Hmmmf... apart! Lijkt me logischer dat jullie gewoon 3 punten krijgen en hun dus niets!quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd
Nee, niet gewonnenZij krijgen 3 punten in mindering en de wedstrijd moet overgespeeld worden
Jeps, zo was de regel vroeger ook, maar een stelletje ambtenaren hebben dit waarschijnlijk vanachter hun bureau bedachtquote:Op zondag 30 september 2007 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmmf... apart! Lijkt me logischer dat jullie gewoon 3 punten krijgen en hun dus niets!![]()
Zeker geen sportliefhebbersquote:Op zondag 30 september 2007 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, zo was de regel vroeger ook, maar een stelletje ambtenaren hebben dit waarschijnlijk vanachter hun bureau bedacht
Kloptquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptNu had ik verdomme gister al in Hengeleau kunnen zitten ipv vanavond
En had ik me geen uur in de rondte hoeven rennen voor die wedstrijd
Ja, dat jullie hier nou Hengelooooooo zeggen, waar ik vandaan kom is het gewoon Hengeleau hoâhquote:Op zondag 30 september 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hengeleau
![]()
Maaremm.. Ja idd kut man!![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat jullie hier nou Hengelooooooo zeggen, waar ik vandaan kom is het gewoon Hengeleau hoâh
Ja ach, nu ben ik er toch nog ff![]()
Whehequote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat erg was? Heb mezelf pas op de videocamera gezien EN gehoord
Ik wist wel dat ik een accent heb, maar daaaaaaaamn.. Tis echt erg![]()
Voel je vrij om dat filmpje hier een keer te postenquote:Op zondag 30 september 2007 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Ik heb ook een filmpje van toen ik 8 was, dat lijkt wel alsof ik uit een Haagse schilderswijk kom ofso
Beter nietquote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voel je vrij om dat filmpje hier een keer te posten![]()
Okequote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter niet![]()
Je hoort het nog wel eens
quote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke![]()
Hoe laat gaat je wekker morgen?
quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef Bravebart het volgende:
NietIk ben vrij morgen, zoals elke maandag
En jouwe ?
Jeweetquote:
quote:
Ssssstquote:Op zondag 30 september 2007 23:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Om.. Hoe laat? 11 uur 's ochtends als je een keer opstaat?![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij staat hij wel later op
Slaap lekker!
quote:
Jeps, gewoon bij Optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij is inderdaad euh....
Laten we het zo zeggen; Kan ik de oude ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |