Tja, dat verschilt natuurlijk nogalquote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Om welke temperatuur gaat het? [afbeelding]
Was -XX- d'r taakquote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef BazzieK het volgende:
Vorige topic doorgelezen en wezen douchen en nog geen nieuw topic
Ik was nog ff een vriend aan het helpen om z'n weblog af te maken... gast vertrekt morgen voor bijna een jaar naar Japanquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje naief als je daar op af ging
http://finn.homeip.net/wordpress/?p=850quote:Op maandag 24 september 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
Wat is hij mooi hé.![]()
[afbeelding]
Na een fotoshop is daar een, kwa uiterlijk, lichtere versie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://finn.homeip.net/wordpress/?p=850
Nicequote:
Nopequote:Op maandag 24 september 2007 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
Speciaal voor de MM de lenzen ingezet? [afbeelding]
Toch mooi ploatekequote:
Hej manquote:
Kom ff kijken zaterdag!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej Rib-idit weekend rijden
vroeg.quote:VRO training
Aanvang : 08.30 uur einde 16.30 uur.
Lokatie : Quispel Motoren
Adres : Langstraat 130B / 5754 PB Deurne
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meetquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej mandit weekend rijden
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motorquote:
Jah, geef hem nog een voorzetje ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meet
Vergeet het donkere vizier niet tegen die puistenkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motor [afbeelding]
"Hmm, die voetsteuntjes zien er wel leuk, oh ... ik wil ook een wit achterlicht, irridium vizier pompomp, waveschijfje hier en daar" En vervolgens is je portemonnee leeg. Kutmoters
![]()
Damn, gister al 2 keer in de fout en vandaag weer, waar is de scherpte ook alweer? Slecht voor je imago WBquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet het donkere vizier niet tegen die puistenkop. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef worldpimber het volgende:
Damn, gister al 2 keer in de fout en vandaag weer, waar is de scherpte ook alweer? Slecht voor je imago WB [afbeelding]
Irridium vizier stond er al![]()
Ik doe het omdat ik een wezenlijke positieve bijdrage wil leveren aan de Nederlandsche samenlevingquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig kan ik rentenieren![]()
Niks voor mij, elke dag werken.![]()
![]()
Uwes verstuurt spam voor reclamebureau'squote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Rib-i het volgende:
Ik doe het omdat ik een wezenlijke positieve bijdrage wil leveren aan de Nederlandsche samenleving![]()
Erger nog, ik verschijn regelmatig op de buis, in de brievenbus, op het internetquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uwes verstuurt spam voor reclamebureau's![]()
Maar ik ga me weer nuttig maken![]()
Been there done that. En wel bijna een half jaar zonder uitkering.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig kan ik rentenieren![]()
Niks voor mij, elke dag werken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there done that. En wel bijna een half jaar zonder uitkering.
Dus nu rij ik Triumph.![]()
huisjes kijken.
Als de huisbaar het daar mee eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Die wil er een bruiloft voorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
[/spoiler]
Als de huisbaar het daar mee eens is
![]()
![]()
verhuizing --> geen tijd, anders was ik wel ff gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ff kijken zaterdag!![]()
[..]
vroeg.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meet
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verhuizing --> geen tijd, anders was ik wel ff gekomen
[..]The Dome is the plees toe B
Heeft WP nou de Bandit 12 overgenomen of nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelen
ik gok zo dat ie wel iets langer nodig heeftquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Worldbeater het volgende:MV AgustaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is echt niets bijzonders aan
Beter geef je die 10k aan mij
[ Bericht 2% gewijzigd door worldpimber op 25-09-2007 19:18:11 ]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok zo dat ie wel iets langer nodig heeft![]()
Wat wil je daar dan mee doen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[/spoiler]
MV Agusta
Daar is echt niets bijzonders
Beter geef je die 10k aan mij
D'r is genoeg te doen mee iig ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat wil je daar dan mee doen?(rentenieren telt in deze niet
)
Was gedesinteresseerd naar je motor keuzequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r is genoeg te doen mee iig ...![]()
In het kader van de AIVD leest altijd mee, laten we ons daar maar niet over
Vraag me af wat nr 001 isquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook goed
Heb je ook hamburgers
[afbeelding]
Pfff ik begon me al aangesproken te voelenquote:
quote:
Zo gaat ze alleen maar meer lekkenquote:
Dei voetsteppies zater erop en hij was zo al gespoten...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motor [afbeelding]
"Hmm, die voetsteuntjes zien er wel leuk, oh ... ik wil ook een wit achterlicht, irridium vizier pompomp, waveschijfje hier en daar" En vervolgens is je portemonnee leeg. Kutmoters
![]()
Of had je hem kant en klaar gekocht
quote:
En als je dan bekijkt wat je in totaal hebt uitgegevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef Kevjan het volgende:
[..]
En sjah, beetje bij beetje komt er wat bij.![]()
Daar moet je niet naar kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En als je dan bekijkt wat je in totaal hebt uitgegeven![]()
![]()
Maarja lekker belangrijk, je hebt dr een hoop lol mee![]()
Ben je ook niks mee opgeschoten hèquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken.![]()
Netzo als make-up of voeding of of...noem maar op. ...![]()
![]()
Vorig jaar gaf ik echt teveel uit aan eten op school, nu heb ik gelukkig een eigen kantoor op school. Nou met zn 10'en maar tochquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken.![]()
Netzo als make-up of voeding of of...noem maar op. ...![]()
![]()
What the fuck die jij voor opleiding danquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf ik echt teveel uit aan eten op school, nu heb ik gelukkig een eigen kantoor op school. Nou met zn 10'en maar toch. 2 tosti ijzers, koelkast, senseo (Liever gewoon echte koffie maarja), waterkoker (goed voor de noodles
).
Ik mag elke dag om 5:15 er uit,quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
En godver, 04:00 uur opstaan is NIET de shit kan ik je vertellen![]()
Industrieel product ontwerpenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
What the fuck die jij voor opleiding dan
En godver, 04:00 uur opstaan is NIET de shit kan ik je vertellen![]()
Wat een bende ga eens opruimenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Industrieel product ontwerpen![]()
Kheb maar 1 foto van een gedeelte van ons kantoortje
[afbeelding]
Had je je school maar af moeten maken tering pauberquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag elke dag om 5:15 er uit,![]()
Een bevriend psycholoog vertelde mij vrijdag dat ik dat ook moest gaan doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik gedaan maar heb een ander vak gekozenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Makster het volgende:
Had je je school maar af moeten maken tering pauber![]()
WIj zitten in de kelder van een ROC / inburgeringscentrum en hebben oude opslagruimtes met gigantische betonnen steunpilaren als klaslokaal......quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry my badquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar heb een ander vak gekozenik ben ikookhier he!
![]()
We hebben het hier ook over opleidingen niet over bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
WIj zitten in de kelder van een ROC / inburgeringscentrum en hebben oude opslagruimtes met gigantische betonnen steunpilaren als klaslokaal......![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen meneer "morgen ga ik poepen"quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
We hebben het hier ook over opleidingen niet over bezigheidstherapie![]()
Dat mag je ook pas zeggen als je klaar bent met je opleiding heequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet jij zeggen meneer "morgen ga ik poepen"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat mag je ook pas zeggen als je klaar bent met je opleiding hee![]()
Wats nou trouwens kebeurt met je Kwakquote:
Nou tis wel super relaxd in ieder geval, en IPO zwolle is vorige week uitgekozen tot beste IPO Nederlandquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Een bevriend psycholoog vertelde mij vrijdag dat ik dat ook moest gaan doen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:44 schreef BazzieK het volgende:
WIj zitten in de kelder van een ROC / inburgeringscentrum en hebben oude opslagruimtes met gigantische betonnen steunpilaren als klaslokaal......![]()
![]()
![]()
Chillzzquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overheid wordt standaard afgezet hequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]!! Wat waren die praatjes ook alweer?? Iets met 100.000 per leerling?
Heeft te maken met het niveau en een ingecalculeerd herexamen gemiddelde van 2300 stuks per leerlingquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]!! Wat waren die praatjes ook alweer?? Iets met 100.000 per leerling?
Mja superslim hoef je ook niet te zijn, wel minimaal HAVO met NT of NG. Kheb NT uiteraard, NG dr ook maar bij gehaald. 2 HAVO diploma'squote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chillzz
Maar op welk niveau zit deze studie? Allemaal paupers om je heen of moet je toch wel hersens hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dies weggepest
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:10 schreef Snelwagen het volgende:
Mja superslim hoef je ook niet te zijn, wel minimaal HAVO met NT of NG. Kheb NT uiteraard, NG dr ook maar bij gehaald. 2 HAVO diploma's![]()
. Kon geen keuze maken
![]()
Maaruh neuj niet echt paupers neuj, alleen vorig jaar een vrouw van 47 lGewoon BI1,2 erbij dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dies weggepest![]()
![]()
Goed werk, dat wegpestenZijn sommige MC'ers ook goed in ..
![]()
Maarja als zelf leraren dr aan meewerkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon BI1,2 erbij dus.![]()
![]()
Zo makkelijk gaat dat niet, ook nog natuurkunde 2. Waar we een klas van 5 hadden, nurdsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon BI1,2 erbij dus.![]()
![]()
Het aanrecht is haar plaats.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maarja als zelf leraren dr aan meewerken![]()
Echt zo van: Euh ik hoorde wat piepen, zei je wat?
Hij: Of snap je het nu?
Zei: Euh nou ja redelijk
Hij: Nou hou je mond dan verder![]()
NG=SK WB1 & BIO &Na 1quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het aanrecht is haar plaats.![]()
NT = WiB1,2 - Na1,2 - SK1,2?
NG = Alle vakken hierboven maar in de gayversie + Bi1,2?
Truequote:Maar wel beter NT, alle andere profielen zijn ondergeschikt
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maarja als zelf leraren dr aan meewerken![]()
Echt zo van: Euh ik hoorde wat piepen, zei je wat?
Hij: Of snap je het nu?
Zei: Euh nou ja redelijk
Hij: Nou hou je mond dan verder![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het aanrecht is haar plaats.![]()
NT = WiB1,2 - Na1,2 - SK1,2?
NG = Alle vakken hierboven maar in de gayversie + Bi1,2?
![]()
Maar wel beter NT, alle andere profielen zijn ondergeschikt
Dude ik moet vista ultimate hebbenquote:Windows Vista Ultimate bevat updates voor uw favoriete ingebouwde Windows-games, zoals Patience, Spider Solitaire en FreeCell. Windows Vista Ultimate bevat tevens drie nieuwe games: Mahjongmeesters, Schaakmeesters en InkBall.
oogkleppenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dude ik moet vista ultimate hebben, voor dat soort brute games heb ik wel ¤180,- over
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
oogkleppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
oogkleppenOordoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ey BazzieK watskebeurt met je Kawa![]()
Ik heb er al 'een nieuw leven' lange verplichting aan strax.quote:
Updates die je zo kan downloaden. Of ben je gewoon cynisch.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
Dude ik moet vista ultimate hebben, voor dat soort brute games heb ik wel ¤180,- over
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:00 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb er al 'een nieuw leven' lange verplichting aan strax.![]()
![]()
Trouwen zou eerder iets voor mij zijn.![]()
Mahjongmeesters FTWquote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Ahww...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er al 'een nieuw leven' lange verplichting aan strax.![]()
![]()
Trouwen zou eerder iets voor mij zijn.![]()
The uitgehuwelijkte has spokenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WB's liefdesleven in het kort:
Trouwen ging niet zo goed, vervolgens verschillende sexvriendinnen gehad om aan beide kanten aan bepaalde behoeftes te voorzien. Daarna de juiste vrouw met rammelende eierstokken gevonden, immers... beiden beseffen dat ze ouder worden en het toch maar tijd is om te binden voor ze buiten de boot vallen.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mahjongmeesters FTW [afbeelding]
Heb je de cheats al?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
The uitgehuwelijkte has spoken
Duurt wel lang voor baardmans, maar polygamie zit er helaas niet in, want de voorwaarde is dan dat je iedere vrouw onafhankelijke huisvesting moet kunnen verschaffen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
The uitgehuwelijkte has spoken
Ach, de boom staat niet ver van de appel.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:01 schreef worldpimber het volgende:
Daar zal WB's reactie idd vast op neerkomen.
heH, geintje hequote:Op woensdag 26 september 2007 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
Duurt wel lang voor baardmans, maar polygamie zit er helaas niet in, want de voorwaarde is dan dat je iedere vrouw onafhankelijke huisvesting moet kunnen verschaffen.![]()
Monogamie is al niet aan de orde, laat staan ooit polyamorie.
Maar dat laatste gedeelte ga ik ook onthouden.![]()
[..]
Ach, de boom staat niet ver van de appel.
[afbeelding]
Twee van deze dan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
MV Agusta
Daar is echt niets bijzonders aan
quote:
Aha, nu snap ik ém, voor de eerste aanbetaling polygamie.quote:Beter geef je die 10k aan mij
Meesterlijk Rib-i piccie weer.quote:
Was dat die bestelling van 1 fles olie?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Minuutje later komen ook de Louis spulletjes binnen.![]()
[afbeelding]
Dubbele olie en filter verversing, mooi t-shirt
, CE protektoren voor in Nick zijn jas, en een cheap ass regenpak.
![]()
Nu nog een pakket van Optitune.![]()
Het begon eigenlijk en alleen voor de olie jaoh.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Was dat die bestelling van 1 fles olie?
Bijna dat hele gedeelte van de site is priceless.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij http://www.bike-design.com/![]()
Krijgtíe een toplink, met veul ER6N accquote:Op woensdag 26 september 2007 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
Alleen jammer dat product info ontbreekt+ de 21% BTW
Ja heeeeH, je denkt toch niet dat ik tijdens werktijd filmpje ga kijken......quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef no1uknow het volgende:
http://www.myvideo.de/watch/128593
Dat einde
Deed ik eerst wel, nu niet meerquote:Op woensdag 26 september 2007 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krijgtíe een toplink, met veul ER6N acc, en heeft hij toch weer wat te klagen, Hollander!
![]()
BTW in Belgie. Dat gaan we dan terugvorderen.![]()
[..]
Ja heeeeH, je denkt toch niet dat ik tijdens werktijd filmpje ga kijken......![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krijgtíe een toplink, met veul ER6N acc, en heeft hij toch weer wat te klagen, Hollander!
![]()
BTW in Belgie. Dat gaan we dan terugvorderen.![]()
Rustig de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:
Deed ik eerst wel, nu niet meer
Jouw mailtjes zijn veel te aanstootgevend voor mijn collega's
Welke info eik.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
De info is eik 't grootste gemis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, nu snap ik ém, voor de eerste aanbetaling polygamie.![]()
quote:Jeffs werd sekteleider in 2002, toen zijn 98-jarige vader Rulon Jeffs overleed. Rulon had 65 kinderen. Zijn zoon nam al de weduwen van zijn vader over als zijn eigen vrouwen. Zelf zou Warren bij veertig vrouwen bijna zestig kinderen hebben verwekt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke info eik.![]()
Gewoon mooie spullen, dus denk niet, maar doe, en douw je creditcard in je floppy drive.![]()
Oké oké ik bestel alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestel dan ffquote:Op woensdag 26 september 2007 12:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was dat die bestelling van 1 fles olie?
Niet duur![]()
Hofleverancier van grote tandwielen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
Bestel dan ff
En die gozer van Optitune doet het nu wel fulltime trouwens, maar eeH, 1 en ander schort er wel aan.
Voorbeeldjequote:Op woensdag 26 september 2007 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hofleverancier van grote tandwielen. [afbeelding]
Verder ff geen tijd voor koffiekoekje e.a.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef Rib-i het volgende:
Deed ik eerst wel, nu niet meer
Jouw mailtjes zijn veel te aanstootgevend voor mijn collega's
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Voorbeeldje
Nummerplaat houder bike design.
Zelfde ergens anders.
Bij bike desigs zou je denken dat t inclusief knippers is, maar t gaat dus alleen om een stukkie ijzer![]()
American fitness in de buitenlucht?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! straks training geven. Hopelijk blijft het droog
Spierpomp training?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! straks training geven. Hopelijk blijft het droog
Zo lang er bagger in staat vind ik het niet ergquote:Op woensdag 26 september 2007 19:01 schreef Makster het volgende:
Totaal respectloos hoe er maar te pas en te onpas met die schijt spoilers geworpen word![]()
Dat is nu juist het probleem. Zoals reeds eerder aangegeven komen al die hoeren spoilers de snelheid van het bij lezen niet ten goede.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo lang er bagger in staat vind ik het niet erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hardewijk nog ON ?!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Zoals reeds eerder aangegeven komen al die hoeren spoilers de snelheid van het bij lezen niet ten goede.
Ik wil iedereen daarom vriendelijk verzoeken om alsnog GEEN spoilers te gebruiken. Logischer wijs wordt iedere overtreding bestraft met een weekend tanden rapen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:Poeier de n00b maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb je niet eens vuige poephoerquote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Typ eens niet zo veel.
Dat trekken me hersenen niet.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:Jij werkt het hele weekend ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
It's on, let's fightquote:
Dit weekend misschien!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij werkt het hele weekend ?!
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die heb je niet eens vuige poephoer![]()
Rode hond!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die heb je niet eens vuige poephoer![]()
Geweldquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
It's on, let's fight
Zeg maar van MTV met die kleipoppetjes, geniaal was dat![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
OordoppenKom maar een keer op msn ofzeuw, krijg je een uitgebreid verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ey BazzieK watskebeurt met je Kawa![]()
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar een keer op msn ofzeuw, krijg je een uitgebreid verslag![]()
Troetelbeertjes STRAAAAAALquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geweld![]()
Ik kijk altijd naar de troetel beertjes![]()
Volgens mij ben ik nog ON ,maar zoals altijd ondervoorbehoud![]()
Gast, deel je frustatie manquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En jou bef ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit een spoiler
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Duidelijk een wout in opleiding. Als het leuk en gezellig is meneer haantje de voorste maaar zodra hij het lijdend voorwerp is druipt hij met de staart tussen de benen afquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Makster op dreef![]()
En wat een poeprukker [/makster] die schijtbazzie, beetje halve verhalen vertellen hier. Sterft!!!!!!!!!!![]()
![]()
Owja kut, had nog een mail te beantwoordenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Makster op dreef![]()
En wat een poeprukker [/makster] die schijtbazzie, beetje halve verhalen vertellen hier. Sterft!!!!!!!!!!![]()
![]()
Vooral dat laatste?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Gast, deel je frustatie man
Wie weet kunnen we je nog helpen, of anders heel hard uit lachen![]()
Ik huppel en spartel, vermetel en dartelquote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAAAAAL
Die gasten woonde echt op een A locatie, in een kasteel op een fucking wolk![]()
Gummybeeren waren ook wel plebs![]()
Yepquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik huppel en spartel, vermetel en dartel
Maar nooit heb ik mij aan de mensen vertoond
Helder en luid klinkt mijn lied door de bossen
Eeuwenlang hebben wij daar al gewoond
Gummibeer
Springend red ik mij weer keer op keer
Daarom heet ik ook een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer
Tov'ren en springen dat doe ik heel rap
't Geheim van mijn kracht zit in Gummibessensap
In vrijheid te leven is mijn hele streven
Ik vecht voor het goede, want dat is m'n doel
Gummibeer
Springend red ik mij weer keer op keer
Daarom heet ik ook een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer!![]()
Boohh, rooie nikkertquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
Owja kut, had nog een mail te beantwoorden
Sorry sir![]()
Wellicht na het hard lopen wat over een kleine 10 minuten gepland staat![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Boohh, rooie nikkert![]()
![]()
HardlopenZeker om je zaad op te warmen
Jep kan ik me ook wle herrinderenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep
Dat zijn de gouwe ouwe![]()
![]()
Vroegah![]()
Ken je teddy Ruckspin ook nog wel, alhoewel die al van de nieuwere generatie was![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef ikookhier het volgende:
Hardewijk nog ON ?!
celebrity death matchquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Makster het volgende:
It's on, let's fight
Zeg maar van MTV met die kleipoppetjes, geniaal was dat![]()
Helemaal niet! vuige poepsletquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ey BazzieK watskebeurt met je Kawa
[/spoiler]
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die tijd van de maand alweer? En het is rode poes schat, moet ik nou alles uitleggen
Voor jou hebben ze ook gips he rooie dakduvelquote:Op woensdag 26 september 2007 19:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Duidelijk een wout in opleiding. Als het leuk en gezellig is meneer haantje de voorste maaar zodra hij het lijdend voorwerp is druipt hij met de staart tussen de benen af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jep kan ik me ook wle herrinderen![]()
EUWww..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die tijd van de maand alweer? En het is rode poes schat, moet ik nou alles uitleggen
Gezien het -XX- is, klinkt t wel als incestquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Zie je altijd baas boven baas![]()
En wat is er nu toch gebeurd met je kwak
Vraag maar aan lotte hoe het met mijn kwakkie isquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Zie je altijd baas boven baas![]()
En wat is er nu toch gebeurd met je kwak
Haal eens weg die naam wil je....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien het STRONTTTTTTTTTTTTT is, klinkt t wel als incest
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Helemaal niet! vuige poepsletHier posten die shit [afbeelding]
Jij mag je bakkes open trekken zodra je stofzuiger meer geluid maakt dan Alexxxxx's VisaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want dat is nergens te vinden zegquote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haal eens weg die naam wil je....Je weet wat voor fagotten er op fok rond zwerven.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want dat is nergens te vinden zeg
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haal eens weg die naam wil je....Je weet wat voor fagotten er op fok rond zwerven.
Altijd nog meer geluid, dan dat jouw motor nu kan makenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[/spoiler]
Jij mag je bakkes open trekken zodra je stofzuiger meer geluid maakt dan Alexxxxx's Visa![]()
Fagot zei je tochquote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemd instrument.
Lotte Bquote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Uit hoeveel stukken bestond jouw motor ook alweer?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had niet zo duidelijk gehoeven hoor.![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Altijd nog meer geluid, dan dat jouw motor nu kan maken![]()
Bloed zweet en tranen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had niet zo duidelijk gehoeven hoor.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vraag maar aan lotte hoe het met mijn kwakkie is![]()
Maar idd, das behoorlijk zwaar kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uit hoeveel stukken bestond jouw motor ook alweer?![]()
Krakend blok telt nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah rightStilstaand trekt dat ding nog meer herrie man
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
True
Iemand nog een verzorgpony?![]()
![]()
quote:Wij zijn allebei ongeveer tien en bijna elf.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lotte Baas jewetz ganstah stilo [afbeelding]
Niet fucke met d'r.
Neequote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent wel bekend in omg. H'wijk he![]()
![]()
Beter wil ze niet dood ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu komt zo de geitenschuur vrees ik
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef ikookhier het volgende:
@koffiekoekje Welk excuus heb jij voor zondag![]()
quote:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderwegquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar moet ik nog aan werken
Waarom sta ik niet meer op de lijst?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
hoe groot klein is die lijst voor zondagquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe groot klein is die lijst voor zondag
quote:De inbox "one_punch_mickey" is niet beschikbaar
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
25km ten noorden = koeienweiland.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pas op he, ik lees deze post op meer dan 25km van je huis af, ik zou em maar terugtrekken
Verklaard een hoopquote:Op woensdag 26 september 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
25km ten noorden = koeienweiland.
25km ten oosten = varkensstal.
25km ten zuiden = baggersloot
25km ten westen = strontopslag plaats.
Kk.waar huis je?
Mijn mail is wiejijben@hotmail.comquote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat was je mail ook al es weerikbenjanboersma@hotmeel.com ofzeauw
![]()
To much creditquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik woon op een gehucht. JAAAAAAAA TOCHHHH![]()
![]()
save adress --> already inquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
Mijn mail is wiejijben@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden hequote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden he
Proestquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7![]()
Complete burnout bij de meetquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
henk bquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
save adress --> already in![]()
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijkenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpen![]()
Nog 10 maanden en dan een nieuwe inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul matequote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijken
Was al even aan het zoeken naar de macquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mac Ermelo neem ik aan![]()
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul mate?
Henk bolleman aangenaamquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Henk BNooit geweten dat IOH een Marokkaan was
![]()
![]()
![]()
Stiekem toch een 2 tactquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Henk bolleman aangenaamFake ID
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een raar vervelend meisje
Ik ben ook nog niet zo'n 1337 onderdelen koper als uwesquote:Op woensdag 26 september 2007 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.Zeker is wel dat die stukkies ijzer veel te duur zijn.
![]()
Is die motor uitgerust met een mechanische ventilator?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef BazzieK het volgende:
Ventilator blazen als een gek en electra dood.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, zou er een 'gewone'makelaar op visite komen, is het de (ex)directeur die De Hypotheek shop heeft uitgevonden met meer dan 200 vestigingen, en nu een ander bedrijf heeft met t'ig vestigingen, waaronder ook nog een bedrijf die het concept van De Hypotheekshop beheert.
ff bijkomen![]()
, het verhaal was zo goed doortimmert,
daar kon ik als gewone boerenlul geen spel tussen krijgen.
Dus hij heeft je een veel te hoge hypotheek aan gesmeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben nog steeds bezig met het onderzoeken van het onderliggende verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus hij heeft je een veel te hoge hypotheek aan gesmeerd![]()
Tering, zou er een 'gewone'makelaar op visite komen, is het de (ex)directeur die De Hypotheek shop heeft uitgevonden met meer dan 200 vestigingen, en nu een ander bedrijf heeft met t'ig vestigingen, waaronder ook nog een bedrijf die het concept van De Hypotheekshop beheert.
ff bijkomen![]()
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geinvesteerd kan worden in een nieuwe motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dat noemen we een 2006 FJR bij ons thuisquote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geinvesteerd kan worden in een nieuwe motor![]()
![]()
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat noemen we een 2006 FJR bij ons thuis![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaar![]()
Wij selecteerden speciaal voor u de volgende advertentie:quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo'n 1337 onderdelen koper als uwesEn ja.... voor alleen ijzer is het wel erg duur ....
Zonder foto.quote:
Als ik slechts 90% van de verkoopwaarde overneem bij het aangaan van de nieuwe hypotheek, en het huis wordt later verkocht, houd ik alsnog contant ¤13.450,00 over. Een Sprint ST.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geïnvesteerd kan worden in een nieuwe motor![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaar![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
Fat boy zitzak gekregen van mn broer, had er nog 1 over![]()
Ennuh wordt er nou zondag nog gemeet?
Van de reclame! Een Poeremetator via Overtoom.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:28 schreef Geerd het volgende:
[afbeelding]
Toch niet zoon zitzak mag ik hopen?
![]()
![]()
Alvast oefenen voor -XX-quote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Kut BazzieK maar dat je stug blijft doorduwen snap ik niet
ff bijkomen![]()
Goed man, een hypotheek is als een huwelijk. Ze krijgt altijd haar zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broek + gat + olie + remmenreiniger = geen recht van sprekenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Kut BazzieK maar dat je stug blijft doorduwen snap ik niet
Moet ik em nou echt gaan inkoppen?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In dat licht krijgt mijn opmerking een totaal andere lading
Allochtoon + ingeburgerd + positieve discriminatie = gummibeerquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Broek + gat + olie + remmenreiniger = geen recht van spreken
Jij bent scherp, al lang geen sex meer gehad met je rechterhandquote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik em nou echt gaan inkoppen?
Je weet wat er de vorige keer gebeurde toen je zo loslippig werd. Zodra je niet oplet staat er ineens een auto met bejaarden op je pad....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Allochtoon + ingeburgerd + positieve discriminatie = gummibeer
En die mag alles zeggen
Nee, wil even de armen gelijk trainenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent scherp, al lang geen sex meer gehad met je rechterhand
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
In dat licht krijgt mijn opmerking een totaal andere lading
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, wil even de armen gelijk trainen
Ik ken nog wel een leuk meisje voor Bas, alleen moet hij even wachten tot ze haar Cito toets heeft gedaanquote:Op woensdag 26 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]Jammer van de afstand, want nu pwned ikookhier hem al door d'r in te rijden.
![]()
Nog ff volhouden dus met die rechterhand en afwachten op nieuwe aanmeldingen binnen FokMC![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk meisje voor Bas, alleen moet hij even wachten tot ze haar Cito toets heeft gedaan
Goed manquote:Op woensdag 26 september 2007 23:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://youtube.com/watch?v=tIipASEM1zU
How much for zeh women?![]()
Ik voel veel voor optie 2quote:Op donderdag 27 september 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man
Laat jij je motor maken of blijf je doorrijden
Volgens mij had ik hetzelfde met de ZZR, als het te warm werd moest je hem aanduwen... Volgens mij heb jij me toen nog geholpenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik voel veel voor optie 2Zo slecht is ie nou ook weer niet, hij rijdt nog perfect zodra ie loopt en niet overdreven warm is.
Had ik toen gelijk met jouw ZZR ook en een nieuwe accu verhielp dat idd. Heb nu zoiets van fuck het, aanrennen = minder vetrollen. Ieder nadeel hep zijn voordeelquote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hetzelfde met de ZZR, als het te warm werd moest je hem aanduwen... Volgens mij heb jij me toen nog geholpen
Nieuwe accu en het probleem was verholpen. Er zat een te lichte accu in de ZZR. Even meten of de accu wel goed bijlaad
Gelukkig staat er nog een url bij, waar je dan weer kan gaan zoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij selecteerden speciaal voor u de volgende advertentie:
[..]
Zonder foto.![]()
Nee, hockeytraining. Mag vanavond zelf weer. Gasttraining van een toptrainster uit Duitsland (nationale teams en de meeste topploegen is ze al trainer/coach van geweest). Zal morgen niet meer kunnen lopen vrees ikquote:
Die trainster kan morgen niet meer lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, hockeytraining. Mag vanavond zelf weer. Gasttraining van een toptrainster uit Duitsland (nationale teams en de meeste topploegen is ze al trainer/coach van geweest). Zal morgen niet meer kunnen lopen vrees ik![]()
Hmmm, we zijn met z'n 16 man. Moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die trainster kan morgen niet meer lopen.![]()
(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |