quote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:Poeier de n00b maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb je niet eens vuige poephoerquote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Typ eens niet zo veel.
Dat trekken me hersenen niet.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:Jij werkt het hele weekend ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
It's on, let's fightquote:
Dit weekend misschien!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij werkt het hele weekend ?!
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die heb je niet eens vuige poephoer![]()
Rode hond!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die heb je niet eens vuige poephoer![]()
Geweldquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
It's on, let's fight
Zeg maar van MTV met die kleipoppetjes, geniaal was dat![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
OordoppenKom maar een keer op msn ofzeuw, krijg je een uitgebreid verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ey BazzieK watskebeurt met je Kawa![]()
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar een keer op msn ofzeuw, krijg je een uitgebreid verslag![]()
Troetelbeertjes STRAAAAAALquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geweld![]()
Ik kijk altijd naar de troetel beertjes![]()
Volgens mij ben ik nog ON ,maar zoals altijd ondervoorbehoud![]()
Gast, deel je frustatie manquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar een keer op msn ofzeuw, krijg je een uitgebreid verslag![]()
En jou bef ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit een spoiler
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Duidelijk een wout in opleiding. Als het leuk en gezellig is meneer haantje de voorste maaar zodra hij het lijdend voorwerp is druipt hij met de staart tussen de benen afquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Makster op dreef![]()
En wat een poeprukker [/makster] die schijtbazzie, beetje halve verhalen vertellen hier. Sterft!!!!!!!!!!![]()
![]()
Owja kut, had nog een mail te beantwoordenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Makster op dreef![]()
En wat een poeprukker [/makster] die schijtbazzie, beetje halve verhalen vertellen hier. Sterft!!!!!!!!!!![]()
![]()
Vooral dat laatste?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Gast, deel je frustatie man
Wie weet kunnen we je nog helpen, of anders heel hard uit lachen![]()
Ik huppel en spartel, vermetel en dartelquote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAAAAAL
Die gasten woonde echt op een A locatie, in een kasteel op een fucking wolk![]()
Gummybeeren waren ook wel plebs![]()
Yepquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik huppel en spartel, vermetel en dartel
Maar nooit heb ik mij aan de mensen vertoond
Helder en luid klinkt mijn lied door de bossen
Eeuwenlang hebben wij daar al gewoond
Gummibeer
Springend red ik mij weer keer op keer
Daarom heet ik ook een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer
Tov'ren en springen dat doe ik heel rap
't Geheim van mijn kracht zit in Gummibessensap
In vrijheid te leven is mijn hele streven
Ik vecht voor het goede, want dat is m'n doel
Gummibeer
Springend red ik mij weer keer op keer
Daarom heet ik ook een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer
Ik ben een Gummibeer!![]()
Boohh, rooie nikkertquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Makster het volgende:
Owja kut, had nog een mail te beantwoorden
Sorry sir![]()
Wellicht na het hard lopen wat over een kleine 10 minuten gepland staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |