Truequote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uit hoeveel stukken bestond jouw motor ook alweer?![]()
Krakend blok telt nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah rightStilstaand trekt dat ding nog meer herrie man
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
True
Iemand nog een verzorgpony?![]()
![]()
quote:Wij zijn allebei ongeveer tien en bijna elf.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lotte Baas jewetz ganstah stilo [afbeelding]
Niet fucke met d'r.
Neequote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent wel bekend in omg. H'wijk he![]()
![]()
Beter wil ze niet dood ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu komt zo de geitenschuur vrees ik
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef ikookhier het volgende:
@koffiekoekje Welk excuus heb jij voor zondag![]()
quote:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderwegquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar moet ik nog aan werken
Waarom sta ik niet meer op de lijst?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
hoe groot klein is die lijst voor zondagquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe groot klein is die lijst voor zondag
quote:De inbox "one_punch_mickey" is niet beschikbaar
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
25km ten noorden = koeienweiland.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pas op he, ik lees deze post op meer dan 25km van je huis af, ik zou em maar terugtrekken
Verklaard een hoopquote:Op woensdag 26 september 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
25km ten noorden = koeienweiland.
25km ten oosten = varkensstal.
25km ten zuiden = baggersloot
25km ten westen = strontopslag plaats.
Kk.waar huis je?
Mijn mail is wiejijben@hotmail.comquote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat was je mail ook al es weerikbenjanboersma@hotmeel.com ofzeauw
![]()
To much creditquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik woon op een gehucht. JAAAAAAAA TOCHHHH![]()
![]()
save adress --> already inquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
Mijn mail is wiejijben@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden hequote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden he
Proestquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7![]()
Complete burnout bij de meetquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
henk bquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
save adress --> already in![]()
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijkenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpen![]()
Nog 10 maanden en dan een nieuwe inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul matequote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijken
Was al even aan het zoeken naar de macquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mac Ermelo neem ik aan![]()
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul mate?
Henk bolleman aangenaamquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Henk BNooit geweten dat IOH een Marokkaan was
![]()
![]()
![]()
Stiekem toch een 2 tactquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Henk bolleman aangenaamFake ID
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een raar vervelend meisje
Ik ben ook nog niet zo'n 1337 onderdelen koper als uwesquote:Op woensdag 26 september 2007 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.Zeker is wel dat die stukkies ijzer veel te duur zijn.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die motor uitgerust met een mechanische ventilator?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef BazzieK het volgende:
Ventilator blazen als een gek en electra dood.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, zou er een 'gewone'makelaar op visite komen, is het de (ex)directeur die De Hypotheek shop heeft uitgevonden met meer dan 200 vestigingen, en nu een ander bedrijf heeft met t'ig vestigingen, waaronder ook nog een bedrijf die het concept van De Hypotheekshop beheert.
ff bijkomen![]()
, het verhaal was zo goed doortimmert,
daar kon ik als gewone boerenlul geen spel tussen krijgen.
Dus hij heeft je een veel te hoge hypotheek aan gesmeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben nog steeds bezig met het onderzoeken van het onderliggende verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus hij heeft je een veel te hoge hypotheek aan gesmeerd![]()
Tering, zou er een 'gewone'makelaar op visite komen, is het de (ex)directeur die De Hypotheek shop heeft uitgevonden met meer dan 200 vestigingen, en nu een ander bedrijf heeft met t'ig vestigingen, waaronder ook nog een bedrijf die het concept van De Hypotheekshop beheert.
ff bijkomen![]()
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geinvesteerd kan worden in een nieuwe motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dat noemen we een 2006 FJR bij ons thuisquote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geinvesteerd kan worden in een nieuwe motor![]()
![]()
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat noemen we een 2006 FJR bij ons thuis![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaar![]()
Wij selecteerden speciaal voor u de volgende advertentie:quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo'n 1337 onderdelen koper als uwesEn ja.... voor alleen ijzer is het wel erg duur ....
Zonder foto.quote:
Als ik slechts 90% van de verkoopwaarde overneem bij het aangaan van de nieuwe hypotheek, en het huis wordt later verkocht, houd ik alsnog contant ¤13.450,00 over. Een Sprint ST.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Heb je ook verteld dat de overwaarde alleen geïnvesteerd kan worden in een nieuwe motor![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
Het begint verdacht veel op huize reetsmeerder te lijken aldaar![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
Fat boy zitzak gekregen van mn broer, had er nog 1 over![]()
Ennuh wordt er nou zondag nog gemeet?
Van de reclame! Een Poeremetator via Overtoom.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:28 schreef Geerd het volgende:
[afbeelding]
Toch niet zoon zitzak mag ik hopen?
![]()
![]()
Alvast oefenen voor -XX-quote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Kut BazzieK maar dat je stug blijft doorduwen snap ik niet
ff bijkomen![]()
Goed man, een hypotheek is als een huwelijk. Ze krijgt altijd haar zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broek + gat + olie + remmenreiniger = geen recht van sprekenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Kut BazzieK maar dat je stug blijft doorduwen snap ik niet
Moet ik em nou echt gaan inkoppen?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In dat licht krijgt mijn opmerking een totaal andere lading
Allochtoon + ingeburgerd + positieve discriminatie = gummibeerquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Broek + gat + olie + remmenreiniger = geen recht van spreken
Jij bent scherp, al lang geen sex meer gehad met je rechterhandquote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik em nou echt gaan inkoppen?
Je weet wat er de vorige keer gebeurde toen je zo loslippig werd. Zodra je niet oplet staat er ineens een auto met bejaarden op je pad....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Allochtoon + ingeburgerd + positieve discriminatie = gummibeer
En die mag alles zeggen
Nee, wil even de armen gelijk trainenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent scherp, al lang geen sex meer gehad met je rechterhand
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
In dat licht krijgt mijn opmerking een totaal andere lading
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, wil even de armen gelijk trainen
Ik ken nog wel een leuk meisje voor Bas, alleen moet hij even wachten tot ze haar Cito toets heeft gedaanquote:Op woensdag 26 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]Jammer van de afstand, want nu pwned ikookhier hem al door d'r in te rijden.
![]()
Nog ff volhouden dus met die rechterhand en afwachten op nieuwe aanmeldingen binnen FokMC![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk meisje voor Bas, alleen moet hij even wachten tot ze haar Cito toets heeft gedaan
Goed manquote:Op woensdag 26 september 2007 23:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://youtube.com/watch?v=tIipASEM1zU
How much for zeh women?![]()
Ik voel veel voor optie 2quote:Op donderdag 27 september 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man
Laat jij je motor maken of blijf je doorrijden
Volgens mij had ik hetzelfde met de ZZR, als het te warm werd moest je hem aanduwen... Volgens mij heb jij me toen nog geholpenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik voel veel voor optie 2Zo slecht is ie nou ook weer niet, hij rijdt nog perfect zodra ie loopt en niet overdreven warm is.
Had ik toen gelijk met jouw ZZR ook en een nieuwe accu verhielp dat idd. Heb nu zoiets van fuck het, aanrennen = minder vetrollen. Ieder nadeel hep zijn voordeelquote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hetzelfde met de ZZR, als het te warm werd moest je hem aanduwen... Volgens mij heb jij me toen nog geholpen
Nieuwe accu en het probleem was verholpen. Er zat een te lichte accu in de ZZR. Even meten of de accu wel goed bijlaad
Gelukkig staat er nog een url bij, waar je dan weer kan gaan zoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij selecteerden speciaal voor u de volgende advertentie:
[..]
Zonder foto.![]()
Nee, hockeytraining. Mag vanavond zelf weer. Gasttraining van een toptrainster uit Duitsland (nationale teams en de meeste topploegen is ze al trainer/coach van geweest). Zal morgen niet meer kunnen lopen vrees ikquote:
Die trainster kan morgen niet meer lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, hockeytraining. Mag vanavond zelf weer. Gasttraining van een toptrainster uit Duitsland (nationale teams en de meeste topploegen is ze al trainer/coach van geweest). Zal morgen niet meer kunnen lopen vrees ik![]()
Hmmm, we zijn met z'n 16 man. Moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die trainster kan morgen niet meer lopen.![]()
(
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |