Truequote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uit hoeveel stukken bestond jouw motor ook alweer?![]()
Krakend blok telt nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah rightStilstaand trekt dat ding nog meer herrie man
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
True
Iemand nog een verzorgpony?![]()
![]()
quote:Wij zijn allebei ongeveer tien en bijna elf.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lotte Baas jewetz ganstah stilo [afbeelding]
Niet fucke met d'r.
Neequote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent wel bekend in omg. H'wijk he![]()
![]()
Beter wil ze niet dood ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu komt zo de geitenschuur vrees ik
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef ikookhier het volgende:
@koffiekoekje Welk excuus heb jij voor zondag![]()
quote:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderwegquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar moet ik nog aan werken
Waarom sta ik niet meer op de lijst?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
hoe groot klein is die lijst voor zondagquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef ikookhier het volgende:
Ik zet u bij de Mee lijst UG2 mail onderweg![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe groot klein is die lijst voor zondag
quote:De inbox "one_punch_mickey" is niet beschikbaar
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer op de lijst?![]()
25km ten noorden = koeienweiland.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pas op he, ik lees deze post op meer dan 25km van je huis af, ik zou em maar terugtrekken
Verklaard een hoopquote:Op woensdag 26 september 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
25km ten noorden = koeienweiland.
25km ten oosten = varkensstal.
25km ten zuiden = baggersloot
25km ten westen = strontopslag plaats.
Kk.waar huis je?
Mijn mail is wiejijben@hotmail.comquote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat was je mail ook al es weerikbenjanboersma@hotmeel.com ofzeauw
![]()
To much creditquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik woon op een gehucht. JAAAAAAAA TOCHHHH![]()
![]()
save adress --> already inquote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
Mijn mail is wiejijben@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden hequote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
To much creditJe woont in een straat
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best veel mis mee volgens de motoport ja. Maarja stug doorrijden he
Proestquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En nog een korte ook, ze woont op het einde van de straat op nummer 7![]()
Complete burnout bij de meetquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
henk bquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
save adress --> already in![]()
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
Whahhaa![]()
Ff rennen en het niveau is op peil gebleven
@ Bastiaan![]()
Is er niet iets goed mis met je thermostaat? Vage boel hoor, hoeveel heeft ie eigenlijk gelopen? Die van mij ging trouwens ook best snel omhoog qua temparatuur, absoluut geen fiets om mee in de file te staan enzoMaar goed hij mag gewoon niet zomaar over koken hee.
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijkenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer met een overhit motortje stil gestaan... Na een halve liter extra koelvloeistof was het probleem verholpen![]()
Nog 10 maanden en dan een nieuwe inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al een nieuwe op t oog dan? Heb zo'n vermoeden dat 't die kant op gaat
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul matequote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, dat ook maar eens een keer nakijken
Was al even aan het zoeken naar de macquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mac Ermelo neem ik aan![]()
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was die van jou net zo`n smoker als die van je soul mate?
Henk bolleman aangenaamquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Henk BNooit geweten dat IOH een Marokkaan was
![]()
![]()
![]()
Stiekem toch een 2 tactquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Henk bolleman aangenaamFake ID
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne laat olie op wonderbaarlijke wijze verdwijnen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een raar vervelend meisje