Tja, dat verschilt natuurlijk nogalquote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Om welke temperatuur gaat het? [afbeelding]
Was -XX- d'r taakquote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef BazzieK het volgende:
Vorige topic doorgelezen en wezen douchen en nog geen nieuw topic
Ik was nog ff een vriend aan het helpen om z'n weblog af te maken... gast vertrekt morgen voor bijna een jaar naar Japanquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje naief als je daar op af ging
http://finn.homeip.net/wordpress/?p=850quote:Op maandag 24 september 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
Wat is hij mooi hé.![]()
[afbeelding]
Na een fotoshop is daar een, kwa uiterlijk, lichtere versie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://finn.homeip.net/wordpress/?p=850
Nicequote:
Nopequote:Op maandag 24 september 2007 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
Speciaal voor de MM de lenzen ingezet? [afbeelding]
Toch mooi ploatekequote:
Hej manquote:
Kom ff kijken zaterdag!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej Rib-idit weekend rijden
vroeg.quote:VRO training
Aanvang : 08.30 uur einde 16.30 uur.
Lokatie : Quispel Motoren
Adres : Langstraat 130B / 5754 PB Deurne
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meetquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej mandit weekend rijden
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motorquote:
Jah, geef hem nog een voorzetje ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meet
Vergeet het donkere vizier niet tegen die puistenkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motor [afbeelding]
"Hmm, die voetsteuntjes zien er wel leuk, oh ... ik wil ook een wit achterlicht, irridium vizier pompomp, waveschijfje hier en daar" En vervolgens is je portemonnee leeg. Kutmoters
![]()
Damn, gister al 2 keer in de fout en vandaag weer, waar is de scherpte ook alweer? Slecht voor je imago WBquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet het donkere vizier niet tegen die puistenkop. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef worldpimber het volgende:
Damn, gister al 2 keer in de fout en vandaag weer, waar is de scherpte ook alweer? Slecht voor je imago WB [afbeelding]
Irridium vizier stond er al![]()
Ik doe het omdat ik een wezenlijke positieve bijdrage wil leveren aan de Nederlandsche samenlevingquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig kan ik rentenieren![]()
Niks voor mij, elke dag werken.![]()
![]()
Uwes verstuurt spam voor reclamebureau'squote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Rib-i het volgende:
Ik doe het omdat ik een wezenlijke positieve bijdrage wil leveren aan de Nederlandsche samenleving![]()
Erger nog, ik verschijn regelmatig op de buis, in de brievenbus, op het internetquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uwes verstuurt spam voor reclamebureau's![]()
Maar ik ga me weer nuttig maken![]()
Been there done that. En wel bijna een half jaar zonder uitkering.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig kan ik rentenieren![]()
Niks voor mij, elke dag werken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there done that. En wel bijna een half jaar zonder uitkering.
Dus nu rij ik Triumph.![]()
huisjes kijken.
Als de huisbaar het daar mee eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Die wil er een bruiloft voorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
[/spoiler]
Als de huisbaar het daar mee eens is
![]()
![]()
verhuizing --> geen tijd, anders was ik wel ff gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ff kijken zaterdag!![]()
[..]
vroeg.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou wel willen maar dit weekend ga ik niet redden, volgend weekend, 6 of 7 oktober Gelredome Meet
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verhuizing --> geen tijd, anders was ik wel ff gekomen
[..]The Dome is the plees toe B
Heeft WP nou de Bandit 12 overgenomen of nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelen
ik gok zo dat ie wel iets langer nodig heeftquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
Tof man, heeft WP nog een week extra om te sleutelen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Worldbeater het volgende:MV AgustaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is echt niets bijzonders aan
Beter geef je die 10k aan mij
[ Bericht 2% gewijzigd door worldpimber op 25-09-2007 19:18:11 ]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok zo dat ie wel iets langer nodig heeft![]()
Wat wil je daar dan mee doen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[/spoiler]
MV Agusta
Daar is echt niets bijzonders
Beter geef je die 10k aan mij
D'r is genoeg te doen mee iig ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat wil je daar dan mee doen?(rentenieren telt in deze niet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |