Was gedesinteresseerd naar je motor keuzequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r is genoeg te doen mee iig ...![]()
In het kader van de AIVD leest altijd mee, laten we ons daar maar niet over
Vraag me af wat nr 001 isquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook goed
Heb je ook hamburgers
[afbeelding]
Pfff ik begon me al aangesproken te voelenquote:
quote:
Zo gaat ze alleen maar meer lekkenquote:
Dei voetsteppies zater erop en hij was zo al gespoten...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij geef je ook best veel geld uit aan je motor [afbeelding]
"Hmm, die voetsteuntjes zien er wel leuk, oh ... ik wil ook een wit achterlicht, irridium vizier pompomp, waveschijfje hier en daar" En vervolgens is je portemonnee leeg. Kutmoters
![]()
Of had je hem kant en klaar gekocht
quote:

En als je dan bekijkt wat je in totaal hebt uitgegevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef Kevjan het volgende:
[..]
En sjah, beetje bij beetje komt er wat bij.![]()
Daar moet je niet naar kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En als je dan bekijkt wat je in totaal hebt uitgegeven![]()
![]()
Maarja lekker belangrijk, je hebt dr een hoop lol mee![]()
Ben je ook niks mee opgeschoten hèquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken.![]()
Netzo als make-up of voeding of of...noem maar op. ...![]()
![]()
Vorig jaar gaf ik echt teveel uit aan eten op school, nu heb ik gelukkig een eigen kantoor op school. Nou met zn 10'en maar tochquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken.![]()
Netzo als make-up of voeding of of...noem maar op. ...![]()
![]()
What the fuck die jij voor opleiding danquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf ik echt teveel uit aan eten op school, nu heb ik gelukkig een eigen kantoor op school. Nou met zn 10'en maar toch. 2 tosti ijzers, koelkast, senseo (Liever gewoon echte koffie maarja), waterkoker (goed voor de noodles
).
Ik mag elke dag om 5:15 er uit,quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
En godver, 04:00 uur opstaan is NIET de shit kan ik je vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |