quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remixquote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
quote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
Stond ook in de comments.quote:
Er mankeert iets aan je oren en je ogen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0
Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
@Nymphalidae, was dit niet toevallig "No Rain" van Blind Melon?quote:Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .quote:Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef BabblingBrook het volgende:
Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.
Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.
Wie o wie?
Ja! Die bedoel ik helemaalquote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07
Jep, heeft Fedde speciaal voor Live Earth gemaakt...quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?![]()
Cassius - Sound of Violencequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van![]()
Cassius - Sound Of Violencequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van![]()
OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef n0r het volgende:
[..]
Cassius - Sound of Violence
http://www.youtube.com/watch?v=mX2ortWiFFw
RICKY L FT MICK - BORN AGAINquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ok supervage omschrijving, maar wie weet is er iemand die het herkent.
't Is een beetje een danceachtig liedje. Vocals door een man en ik versta iets van Babylonia of Baylonian in de tekst. En verder weet ik 't niet![]()
Je bent best briljant. Dankjewelquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:40 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
RICKY L FT MICK - BORN AGAIN
groetjes![]()
Leaf - Wonderwomanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik zag gister koefnoen en daar speelde ze dit nr (fragmentje) op de achetrgrond.
Weet iemand van wie dit is... als ik naar de lyrics zoek vind ik niks...
Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Songquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef apekop109 het volgende:
help aub, hoe heet het nummer dat hier wordt gedraaid
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=873
alvast superbedankt
Cave - Street Carnivalquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
Stel dat Donroyco het fout heeft (quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
The Fix - Medication Timequote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef Twest1 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet, hij komt uit een set van Benny Rodriguez.
Het fragment van 30 sec. ofzo: http://www.sendmefile.com/00584092
Dat is 'm, thx!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef MarBu het volgende:
Stel dat Donroyco het fout heeft ():
The Good Men - Give It Up misschien?
Echt overal te vinden in Youtube comments en zo maar hier wordt ie ook genoemd:quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:
Ik weet dat het een long shot is, maarja, toch maar een poging
Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...
Meer info heb ik helaasch niet....
Ja maar dat zijn een heleboel nummers hehe...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?
The Opposites - Dom, Lomp & Famous?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef ThijsThijs het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet wat de laatste dagen veel op de radio is, zo'n rap liedje waar ik alleen de woorden "bitches aan m'n" van kan herinneren omdat ik de rest domweg niet verstahet lijkt nederlandstalig en hoorde het vandaag een paar keer op 3FM!
Nelly Furtado & Juanes - Te Busquequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
Die zin wordt dan heel vaak herhaald..
Iemand een idee, ondanks dat ie vrij moeilijk is?
Roger Glover - Love is all?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik zoek een song dat waarschijnlijk All you need is love heet.
Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
"All you need is love" door de Beatles.
De achternaam van de zanger was Damast of Hamast of zoiets dergelijks.
Weet iemand wie of wat ik bedoel?
Barclay James Harvest - Titlesquote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik zoek een song dat waarschijnlijk All you need is love heet.
Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
"All you need is love" door de Beatles.
De achternaam van de zanger was Damast of Hamast of zoiets dergelijks.
Weet iemand wie of wat ik bedoel?
Lees de reacties eens....quote:Op woensdag 26 september 2007 08:08 schreef Stienn het volgende:
Hoi,
als iemand me kan vertellen hoe dit liedje heet ben je m'n held!
http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
Helaas die is het niet. Het Spaanse stukje is echt dance achtig!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nelly Furtado & Juanes - Te Busque
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef Saak het volgende:
[..]
OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van je![]()
![]()
Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:
Ik weet dat het een long shot is, maarja, toch maar een poging
Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...
Meer info heb ik helaasch niet....
Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef n0r het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
[..]
Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.
Niemand?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef MouzurX het volgende:
http://www.savefile.com/files/1079697
welk lied is dit?
Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[afbeelding]
http://www.gamekings.tv/index.php?p=779
Bij dat shot, hoe heet dat nummer? Het nummer komt steeds nadat iemand een partij heeft gewonnen
Bitte sehr![]()
Hihiquote:Op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...
Fatboy slim - praise youquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef N.icka het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale nummer heet waarbij in de clip voor een bioscoop ofzo gedanst werd. Later in de clip wordt het groepje weggestuurd
Nog niet zo heel oud
Klinkt als iets van Kassav'...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
die is !!
Wie o wie , helpt mij... eeuwige roem , echt waar !!
Het gaat om dit nummer :
Http://www.kennski.nl/hoeheetditnummer.mp3
Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)
THNX !!
Volgens mijn marrokaanse huisgenoot is het de Bachata stijl verder kunnen we je ook niet helpen succes!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
die is !!
Het gaat om dit nummer :
Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)
THNX !!
Bedanktquote:Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Barclay James Harvest - Titles
Je omschrijving is niet zo raar: de hele tekst van het nummer is opgebouwd uit titels van Beatles-nummers.
Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
die is !!
Het gaat om dit nummer :
THNX !!
Hmm, Kaoma dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef kenniiy het volgende:
[..]
Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...![]()
Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasersquote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef Lucc het volgende:
Mensen,
Het is een oud nummer, beetje R'nB achtig en dit is een klein stukje.
Volgens mij franstalig
Hier een stukje: http://www.l-spot.nl/RGB200%20laser.AVI
Ik kan niet meer op de naam komen, iemand enig idee?
http://www.raphaelibanez.com/quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
The Muppets - Mahna Mahna?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
ik zoek zo'n liedje met ramadan erin.
het is iig een super grappig liedje, nanana ramadan song ofzo hoor je dan
nee het gaat echt over de ramedamquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Muppets - Mahna Mahna?
Olav Basoski - Watermanquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zoek een nummer dat een paar jaar geleden gereleased werd. Ik heb geen idee wie de artiest(en) zijn, of hoe het nummer heet, dus ik zal even een zo vaag mogelijke beschrijving geven: Het is een nummer van een DJ. Ik dacht zelf altijd dat het Junkie XL was, maar via hem heb ik helemaal niks kunnen vinden. De DJ wordt bij gestaan door 1 of 2 (ik denk) carribische dames die in de clip voornamelijk in witte pakjes staan te dansen. Het nummer begint dan ook met iets dat een van die dames met een zwaar carribisch acent zegt (wat precies mag joost weten). Het enige wat ik qua namen weet, is dat de dames een groepje vormen waarin het woord mishi/mushi/mashi (ofzo) in voorkomt. De clip zelf heeft nogal een beetje een psychedelisch uiterlijk. Veel felle kleuren e.d., het deed me altijd een beetje denken aan de clip van "Groove is in the heart".
Lekker vage beschrijving, I know. Waarschijnlijk ook de reden dat ik hem nog steeds niet heb gevonden
Gevonden met dank aan het origineel:quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasers.
Groningen - Het Gras Van Het Noorderplantsoenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef friemel het volgende:
Hoe heet dat vrij nieuwe nederlandstalige nummer over Frankrijk, en het noorderplantsoen etc?
Hee, 't Noorderplantsoen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen - Het Gras Van Het Noorderplantsoen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
ik zoek zo'n liedje met ramadan erin.
het is iig een super grappig liedje, nanana ramadan song ofzo hoor je dan
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
Dat is hem! Heel erg bedankt. Heb me de afgelopen 24 uur helemaal rot lopen zoeken (letterlijk de hele Top 40 historie na zitten spitten, zonder geluk). Weet je toevallig ook hoe dat 'meidengroepje' heet wat er in featured?quote:
http://www.last.fm/music/Tiesquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand waar ik het liedje denk aan mij van Daan schuurmans kan vinden uit volle maan ?
You tube heeft hem niet !!
Michie One.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dat is hem! Heel erg bedankt. Heb me de afgelopen 24 uur helemaal rot lopen zoeken (letterlijk de hele Top 40 historie na zitten spitten, zonder geluk). Weet je toevallig ook hoe dat 'meidengroepje' heet wat er in featured?
Het klinkt als een nummer van Roy Ayers, maar dan weet ik weer niet de naam van het nummerquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:42 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me af wat voor sampletje er gebruikt is in 'Description of a fool' van A Tribe Called Quest. Hetzelfde sampletje is ook al ooit gebruikt door Armand Van Helden in 'Alright'.
De plaat waar het uit komt - en die ik dus zoek - heb ik weleens gehoord (is een oude discoplaat), maar ik weet de titel niet.
Wie weet hem wel?
Henry Cosby? Leef je uitquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Echt een heel stomme vraag.
My Cheri Amour, maar dan niet de Stevie Wonder versie maar een Jazzig donkere stem die het zingt.
Fatboy Slim - Love Islandquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef Laevid het volgende:
Zoek een (alternatief?) dancenummer. Er komt de "tekst": "House" in voor, dit wordt een hele tijd herhaald. Het heeft ergens wat weg van de samenwerkingsverbanden tussen Freestylers en Pendulum.
Samim - Heaterquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een recent nummer, volgens mij kan die best in de top 40 staan, aangezien die weleens voorbij komt op Radio 538 en Slam FM. Het is een instrumentaal dance nummer, met zo'n Oost-Europees klinkend arcodeon-deuntje. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, want ik bedoel
Dat is 'em inderdaad, ik had niet echt verwacht dat Fatboy Slim er achter zat, en al zo oud was. Bedankt!quote:
Rinocerose - Cubiclequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TLcsDCRpuZ4
Van wie is het nummer op de achtergrond in deze clip?
Mee laaiikieee![]()
Thanksquote:
Sigur Ros - Saeglopurquote:Op zondag 30 september 2007 01:49 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=l7G0ENIwIpg
Iemand die toevallig weet waar het muziekje van deze reclame vandaan komt? Liedje komt mij wel een heel klein beetje bekend voor maar verder heb ik geen idee.
De eerste is Fish Go Deep - The Cure & The Cause (Dennis Ferrer Remix)quote:Op zondag 30 september 2007 12:06 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar 2 nummers:
Van de eerste heb ik een kleine SAMPLE
De tweede wordt veel in diskotheken gedraait en is een remix, van snoopdog of Dr dre, en dan op; gegeven moment de tekst erdoor: Get Your Ass Up And Lets Get ill.
Iemand??? Thanks!!
Merci! Hoop dat je nog op die andere komtquote:Op zondag 30 september 2007 12:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
De eerste is Fish Go Deep - The Cure & The Cause (Dennis Ferrer Remix)
Die tweede zou ik moeten weten maar ik kom er ff niet op...
Paul Elstak - Love U Morequote:Op zondag 30 september 2007 14:13 schreef leichje het volgende:
Hoi Hoi ik ben op zoek naar 2 dingen van DJ Paul Elstak,hij is de ex-man van m'n nicht(heb met beide geen contact meer) en samen hebben ze 2 dochters en ik nu ook maar omdat ik van m'n achternichtjes geen foto's heb ben ik voor m'n dochters op zoek naar de clip waar de oudste dochter van Paul inzat je ziet haar het nummer playbacken en op het einde roept ze "klaar".
Ik ben de titel vergeten van dat nummer ik dacht love u more maar die clip kan ik nergens vinden.
En juist omdat m'n achternichtje in dat clipje zit (ze was toen een jaar of 3/4) zou iki het erg leuk vinden om die clip aan m'n kinderen te laten zien.
Van Paul kennen ze de muziek wel en hebben ze foto's gezien en van m'n nicht natuurlijk ook wel ,maar van die kleine hebben ze nog nooit wat gezien dus wie weet welk nummer dat was en
waar ik die clip kan vinden(ongeveer 14/15 jaar oud)
Wat voor soort muziek? Zelfde genre als R. Miles (dreamdance) ?quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tja, waar moet ik beginnen..
Ik zoek voor een vriend van mij een bepaald nummer!
Het enige, wat hij ongeveer weet is het volgende:
Het nummer scheen ongeveer tegelijk binnen te zijn gekomen in de top 40 met Robert Miles zijn nummer Children!
Dit nummer verscheen in 1995 (geen id welke maand).. De clip schijnt nogal chaotisch druk te zijn en er is een vrouw in te zien .. Er wordt niet in gezongen..
Nu is mijn kennis van muziek vrij goed, maar dit weet ik niet.. Omdat ik toen zelf nog maar 7 jaar was !![]()
Wie maakt me blij ?!
Waar ik aan denk is Gigi D'Agostino - Sweetly. Dat kwam in dezelfde week (was wel in februari 1996) binnen als Children en was instrumentaal. Kan alleen herinneren dat er een doorzichtige gitaar in die clip was te zien. Maar dat is me wel altijd bijgebleven dat die twee instrumentale nummers opeens tegelijkertijd binnenkwamen (was voor die tijd redelijk uniek denk ik).quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tja, waar moet ik beginnen..
Ik zoek voor een vriend van mij een bepaald nummer!
Het enige, wat hij ongeveer weet is het volgende:
Het nummer scheen ongeveer tegelijk binnen te zijn gekomen in de top 40 met Robert Miles zijn nummer Children!
Dit nummer verscheen in 1995 (geen id welke maand).. De clip schijnt nogal chaotisch druk te zijn en er is een vrouw in te zien .. Er wordt niet in gezongen..
Nu is mijn kennis van muziek vrij goed, maar dit weet ik niet.. Omdat ik toen zelf nog maar 7 jaar was !![]()
Wie maakt me blij ?!
The Freaks - The Creeps was hetquote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat net, om tien over half één op Slam!fm werd gedraaid. Het is een housenummer met een vrouw die als refrein iets zingt met op het eind "Get on the daaaancefloor". Ik weet dat 'ie vaag is, maar hij heeft een heel karakteristiek bassdeuntje...
Anyone?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Stefkuh het volgende:
Voor het eerst in mn leven weet ik EN de bandnaam EN de titel, maar valt r niets over te vinden... wie oh wie helpt me verder? Was vorige week op 3FM
Band: De Liefde
Titel: Lopen op de maan (Cover van The Police, Walking on the moon)
Googlen op liefde, maan etc brengt me nergens...
Het nummer begint rond 1minuut15quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef Eastman het volgende:
hoe heet het 2de nummer in dit filmpje over brazilie..
dus niet de eerste, dat is mas que nada
http://www.rtl.nl/reizen/(...)brazilie/Tambaba.xml
Snowpatrol - Chasing Carsquote:Op zondag 30 september 2007 18:54 schreef jeoren het volgende:
.........if I lay here............... if I just lay here..........
Hoe heet dat nummer, en evt. : hoe heet de danceversie ervan?
Maar.....dat heeft nooit in de top 40 gestaan (niet eens in de top 100)quote:Op zondag 30 september 2007 16:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het was dus : Orbital - The Box
Maar wel heavy airplay op MTV en TMF.quote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef Laevid het volgende:
[..]
Maar.....dat heeft nooit in de top 40 gestaan (niet eens in de top 100)![]()
Ja dat kan, maar de vraag was o.a.:quote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar wel heavy airplay op MTV en TMF.
Zelf gevonden per toevalquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
is that niet The Freak - Creeps(get on the Dancefloor)quote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat net, om tien over half één op Slam!fm werd gedraaid. Het is een housenummer met een vrouw die als refrein iets zingt met op het eind "Get on the daaaancefloor". Ik weet dat 'ie vaag is, maar hij heeft een heel karakteristiek bassdeuntje...
quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
The Freaks - The Creeps was het.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:12 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
is that niet The Freak - Creeps(get on the Dancefloor)
Freemasons Feat. Amanda Wilson - Watchin'quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:55 schreef Blik het volgende:
Ik zoek een club-nummer. Is volgens mij een vrij bekend nummer, maar kan de goede remix nergens vinden.
het gebruikt de lyrics van Niche - You've been cheating and telling me lies. Maar het is volgens mij niet de originele versie. Het is een hele lekkere club/dance versie.
Hoe heet dit nummer?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons Feat. Amanda Wilson - Watchin'
Niemand het tweede nummer?quote:Op zondag 30 september 2007 12:06 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar 2 nummers:
Van de eerste heb ik een kleine SAMPLE
De tweede wordt veel in diskotheken gedraait en is een remix, van snoopdog of Dr dre, en dan op; gegeven moment de tekst erdoor: Get Your Ass Up And Lets Get ill.
Iemand??? Thanks!!
P. diddy ft. Kelis - Let's get illquote:
Nope.. Helaas, tis echt met sample van Dr. Dre & Snoop - the next episodequote:
Krijgen we nog aanwijzingen, of hoe zit dat? Volgende gok: Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Subtiele schopquote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk heet wat in deze uitzending op 30:00 gedraaid wordt?
quote:Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Dreaming with a broken heartquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:41 schreef Pro_Shifty het volgende:
hey nieuwste liedje van john mayor??
bvd
Ida Cor vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
Alvast bedankt
And I say what about breakfast at Tiffany's?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
2. Populair electronic house nummer met zo'n hindi deuntje op de achtergrond wat volgens mij al vaker in dit forum voorbij is gekomen en je ook vaak op de radio hoort.
Alvast bedankt
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef DABAMaster het volgende:
hier
Je moet het voorstellen als saxofoon solo... iemand?
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Fok-R het volgende:
hey, ik zat laatst in de sportschool en ik hoorde een nummer. hij staat op sneakers 4 gemixt hoorde ik. Het is een house nummer en er zit wel tekst doorheen. Dit ongeveer .. I was born in my ??sissy?? zo klinkt het ongeveer...
alvast bedankt
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's
Moet jij nog kolen in je zoekmachine doen?
Samim - Heater?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..
Nog een keer:
Vrolijk bekend electonichouse/dance achtig nummer met van die hindimuziek op de achergrond..
Nee dat is hem niet.. Er is van die hindi-achtige zang tussendoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Samim - Heater?
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord en dat wil ik graag zo houden.
danku that's itquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)
Misschien een tip voor de volgende OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Ofwel alsnog een warez-request... daaaaaaaaaagggquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
Nipeng welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Toch niet Slimme Schemer ft. Tido - Jellequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen
Ik denk dat het liedje 2 à 3 jaar geleden werd gedraaid.
Het was een liedje over een jongen (hij zong het ook) die een meisje had aangereden, en zij overleed. Je ziet dan in de clip hoeveel verdriet dat gezin heeft en hij vertelt in zijn liedje dat hij spijt heeft enzo bla bla. Best een heftige clip, kippenvelmomentjes.
Maar wie was de zanger/band en hoe heette dat liedje?
Hopelijk weet iemand het
Neehoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Toch niet Slimme Schemer ft. Tido - Jelle
Klinkt als Jacques Herb - Manuela maar dan anders...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Het was een liedje over een jongen (hij zong het ook) die een meisje had aangereden, en zij overleed. Je ziet dan in de clip hoeveel verdriet dat gezin heeft en hij vertelt in zijn liedje dat hij spijt heeft enzo bla bla. Best een heftige clip, kippenvelmomentjes.
Hopelijk weet iemand het
Ik denk Hoobastank - The Reason.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Hopelijk weet iemand het
mario piu - communication ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoorde vandaag tijdens de DDD bij de Bijenkorf een soort dance achter nummer, met zo'n strorings geluidje van een telefoon op een pc (dat geluidje wat je dan hoort) erdoorheen zeg maar/
Weet iemand misschien hoe dit nummer heet?
Deze bedoel ik idd niet, maar is wel een geweldig nummer idd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:52 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik denk Hoobastank - The Reason.
Vind het zelf ook nog steeds een geweldig nummer.
Edit: oh, je hebt het over een gezin. Dan zal mijn guess wel niet kloppen.
quote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk heet wat in deze uitzending op 30:00 gedraaid wordt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net bij Jensen was Valerio te gast, en tijdens het stukje dat hij in de Fata Morgana was hoorde je een deuntje uit een hiphop/r&b nummer. Ik dacht dat het van Timbaland was (want hij draaide het ook in zn set tijdens het Justin-concert), maar weet het niet zeker. Iemand die het wel weet?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:32 schreef VandenBerg het volgende:
Een clip van een aantal jaren terug, een man ( ook de zanger ) fietst met een rare muts op door een erg grote stad. De naam van de zanger is geloof ik .......boy.
Een zielig en toch ook vrolijk nummer. Ik kan me alleen de videoclip nog in mn hoofd halen. Het is geen erg grote hit geweest.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:32 schreef VandenBerg het volgende:
Een clip van een aantal jaren terug, een man ( ook de zanger ) fietst met een rare muts op door een erg grote stad. De naam van de zanger is geloof ik .......boy.
Een zielig en toch ook vrolijk nummer. Ik kan me alleen de videoclip nog in mn hoofd halen. Het is geen erg grote hit geweest.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ida Cor vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:20 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien, maar deze misschien?
Timbaland - The Way I Are
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, die is het niet, die ken ik wel. Het is echt al een ouder nummer, uit de jaren negentig denk ik. Het klinkt een beetje oosters dat deuntje (ik bedoel niet Bombay of Indian flute). Het kan ook iets van een andere artiest zijn, maar wel geproduceerd door Timbaland.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien One Minute Man of Get Ur Freak On van Missy Elliot?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:31 schreef Aryon het volgende:
Linkje
Weet iemand bij aflevering 7 vanaf minuut 22.57 hoe dat nummer heet? Ben er al heel lang naar op zoek, maar kan niet vinden hoe dat nummer heet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:53 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
4Hero - Les Fleur, ontzettend tof nummer, blijft mooi!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:03 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Eric Sermon & Redman - React? (oosters deuntje, wel n wilde gok)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:04 schreef Maartel het volgende:
Aaliyah - We Need A Resolution?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het deuntje gevonden! http://www.youtube.com/watch?v=Jwu99n6rNlo&mode=related&search=Timbaland%20Justin%20Timberlake%20Nelly%20Furtado%20Paul%20Coy%20Allen%20Onetimebandit%20Future%20Sex%20love%20Sound
en dan vanaf 2:10. Ik wil het zoo graag weten, zoek dit al sinds het JT concert.
Alhoewel Deep Purple's When A Blind Man Cries ook niet uit te sluiten valt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:39 schreef RobDrop het volgende:
Ik denk aan Intwine met Cruel Man, Emerson Lake and Palmer met Lucky Man of Aerosmith met Blind Man.
Heb je hier iets aan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:17 schreef pleeborstel het volgende:
Bij het programma Tequila is vaak hetzelfde nummer te horen. Iets met "blind man".
Wie is dat die dat zingt en hoe heet het nummer?
![]()
Spankox - To The Club?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:23 schreef Burning_RefleX het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, heb is zover ik weet niet zo heel erg oud, was bij een redelijk recente film (naam ben ik kwijt) onderdeel van de soundtrack. In het nummer hoor je een vrouw zingen over de dagen van de week, het klinkt alsof het over de radio wordt gespeeld.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:31 schreef MarBu het volgende:
[..]
Spankox - To The Club?
Komt volgens discogs uit de soundtrack van "Hey DJ"
Justice - D.A.N.C.Equote:Op zondag 7 oktober 2007 00:14 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat ze in dit filmpje gebruiken, ze gebruiken het de 1e 10 seconden van het filmpje , en in de laatste 10 seconden hoor je nog een stukje
Iemand enig idee welk liedje dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=8mqJQc_lDnE
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:52 schreef N.i.c.k het volgende:
In de categorie nooit geschoten is altijd mis;
Het is een hiphop / alternatief nummer. Eigelijk meer een alternatief nummer waarin de couplette gerapt worden op een old school manier. Beetje run dmc stijl. Het refrein is gewoon gezongen. (het is iig niet de gebruikelijke fuck my bitch, take the ho of my bro)
Het eerste couplet heeft een tekst die enkele malen eindrijmt op owww, (zoiets als, we don't know, make a shoow). en die syllabe word dan ook wat langer uitgerekt.
Nummer is al wat ouder, precieze datering zou ik niet kunnen geven. Denk ergens in de jaren 90 begin 2000.
Ik kon de tekst niet verstaan, maar het schijnt allemaal te slaan op sex.
Ieder hulp wordt dankbaar ontvangen.
(er is misschien ook een kansje, valt me net te binnen, dat het nummer misschien de samples gebruikt van een ouder hiphop nummer. Maar dat is slechts een vaag vermoeden.)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:52 schreef N.i.c.k het volgende:
In de categorie nooit geschoten is altijd mis;
Het is een hiphop / alternatief nummer. Eigelijk meer een alternatief nummer waarin de couplette gerapt worden op een old school manier. Beetje run dmc stijl. Het refrein is gewoon gezongen. (het is iig niet de gebruikelijke fuck my bitch, take the ho of my bro)
Het eerste couplet heeft een tekst die enkele malen eindrijmt op owww, (zoiets als, we don't know, make a shoow). en die syllabe word dan ook wat langer uitgerekt.
Nummer is al wat ouder, precieze datering zou ik niet kunnen geven. Denk ergens in de jaren 90 begin 2000.
Ik kon de tekst niet verstaan, maar het schijnt allemaal te slaan op sex.
Ieder hulp wordt dankbaar ontvangen.
(er is misschien ook een kansje, valt me net te binnen, dat het nummer misschien de samples gebruikt van een ouder hiphop nummer. Maar dat is slechts een vaag vermoeden.)
Debonair Samir / King Amir - Samir's Themequote:Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef Exterminator het volgende:
Ben op zoek naar 'n nummer wat je de laatste tijd veel tijdens uit gaan hoort.
Het is 'n nummer met saxofoons of in ieder geval n blaas instrument.
En het is 'n beetje groove achtig.
Iemand enig idee?
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination unknown?quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:45 schreef Exterminator het volgende:
Ben op zoek naar 'n nummer wat je de laatste tijd veel tijdens uit gaan hoort.
Het is 'n nummer met saxofoons of in ieder geval n blaas instrument.
En het is 'n beetje groove achtig.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Misschien The Roots met The Seed?
MYPD - You're not alone (Laidback Luke Remix)quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
ik zoek een soort dance nummer met de tekst erin: "you're not alone" en "Wait till the end of time for you"
Ik googelde het en kwam uit op een liedje van ATB... echter dit is niet het liedje wat ik bedoelde.. de tekst komt misschien overeen.. maar de stem niet... het is echt zo'n mooie meidenstem die dat zingt.
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet? en wie het zingt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummere, beetje fedde le grand achtig/ king samir achtig. Je hoort in ieder geval steeds een soort bliepje/tuutje als "tuut .. tuut tuut tuut .. tut" en dat herhaald zich steeds. Geen tekst voor zover ik weet..
Heb hem ook even geupload, het is een AMR bestandje.
Olive - You're not alone.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
ik zoek een soort dance nummer met de tekst erin: "you're not alone" en "Wait till the end of time for you"
Ik googelde het en kwam uit op een liedje van ATB... echter dit is niet het liedje wat ik bedoelde.. de tekst komt misschien overeen.. maar de stem niet... het is echt zo'n mooie meidenstem die dat zingt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gregor Salto feat. Dj Chuckie - Toys are Nuts
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef shoefetishist het volgende:
Hi,
ik zoek al lang naar een nummer. Ik heb eigenlijk geen duidelijke omschrijving van het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw, met een zachte stem. Het meest herkenbare van het nummer is het refrein. Dit wordt namelijk gefloten. Het nummer is lekker up-tempo. Wie herkent dit nummer, anders ga ik het refrein zelf influiten voor meer duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:32 schreef Aaad het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit (met telefoon opgenomen) nummer heet?
http://195.121.9.150/~schie458/nummer.mp3
Het is erg onduidelijk te horen..
Het werd gedraaid op een of ander festival, ik vragen aan die kerel die erbij stond maar die zei alleen dat de cd door 'een collega' gebrand was, balen!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, ik zoek een liedje van ergens rond het begin van de zomer. Het was erg aanstekelijk, er zat een soort van orgelgeluid in en werd veel gedraaid door Gerard Ekdom op 3FM. Volgens mij was het van een band met een naam die heel erg leek op The Kooks, maar die waren het niet. Wie o wie weet hoe het heet en van wie het is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
hmm, er zit dan geen orgel in, en de band naam lijkt ook totaal niet op The Kooks![]()
Maar het werd wel ontzettend veel gedraaid bij Gerard Ekdom aan het begin van de zomer, dus wie weet was het Fiction Plane - Two sisters?
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Nee die is het helaas niet.
Ik meen me nu trouwens ook te herinneren dat het Scandinavisch was.Kan iemand daar wat mee?
Het origineel is van Steve WInwood volgens mij, Feeling Good heet het. Wie de cover heeft gezongen geen idee, weet ook niet meer welke reclamequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een nummer (beetje jazzachtig): gaat zo :
we flying high you know how I feel...
.............. you know how I feel...
wordt gezongen door een vrouw (denk ik) met zo een New Yorks Joods of Italiaans accent.. zoals in Goodfellas.. volgens mij hoorde je dit liedje vroeger ook bij een reclame..
thanxquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het origineel is van Steve WInwood volgens mij, Feeling Good heet het. Wie de cover heeft gezongen geen idee, weet ook niet meer welke reclame
John ipv Jorg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....
Frank Cunimondo Trio - Feelin' good denk ik..quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wordt gezongen door een vrouw (denk ik) met zo een New Yorks Joods of Italiaans accent.. zoals in Goodfellas.. volgens mij hoorde je dit liedje vroeger ook bij een reclame..
Het orgelgeluid doet me denken aan Arcade Fire - Interventionquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, ik zoek een liedje van ergens rond het begin van de zomer. Het was erg aanstekelijk, er zat een soort van orgelgeluid in en werd veel gedraaid door Gerard Ekdom op 3FM. Volgens mij was het van een band met een naam die heel erg leek op The Kooks, maar die waren het niet. Wie o wie weet hoe het heet en van wie het is?
Nina Simone - Feeling Goodquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Dat is 'm inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Debonair Samir / King Amir - Samir's Theme?
Goldfrapp - Ooh la la misschien?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Stefo het volgende:
Oi, ik zoek een nummer wat ik gister in een Jungle/rock café hoorde.
Ik het refrein zit "Oeh La ........... Oeh la ........." iemand een idee?
Nope, helaasquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef VandenBerg het volgende:
De naam lijkt er niet op, maar Peter, Bjorn en Jorg komen uit die richting. Young Folks was een zomerhitje....
Ook deze is het helaas niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:28 schreef Marvellous het volgende:
Het orgelgeluid doet me denken aan Arcade Fire - Intervention
Hmm is hem niet, twas ook OE LA, since you've gone, OE LA (zoiets als wat daar tussen staat dan)quote:
natuurlijk gedaan. En ik heb die cd's hier liggen. Maar ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:52 schreef bartrid het volgende:
Clubbed To Death (Kurayamino Mix) - Rob D
en als je al weet dat het uit de matrix komt, waarom dan niet even op amazon gekeken? Kan je ook nog luisteren.
Caesar's Palace (nu The Caesars geloof ik) - Jerk it out ??quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
Tag team - Whoomp! (there it is)quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:39 schreef Rumille het volgende:
http://youtube.com/watch?v=nmcvIl3lZSI
Het onderdeuntje vanaf 1:57 ongeveer.
Het wordt gebruikt bij sportwedstrijden (ook bij de film The Replacements).
Iemand titel + auteur?
Doet me denken aan:quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef renz0r het volgende:
Het nummer Tom Pulse vs Sydney Youngblood - If Only I Could heeft mij een bekent deuntje....Daarmee bedoel ik het deuntje met de xylofoon (dat deuntje die je soms ff hoort)...
Weet iemand van wie dat is?
http://nl.youtube.com/watch?v=5xsj66S6Xuw
Olive- You're not alone.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef UnXpected het volgende:
Misschien dat het zo laat was, maar deze was al geopperdquote:
super dat is em.. geweldig Gambolputty..quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frank Cunimondo Trio - Feelin' good denk ik..
Dario G - Sunchyme ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer wat ik hoorde zaterdag op Funx of zo.
Je hoort in het nummer wat zanggejengel, het lijkt op ajemamajeee. En dat een paar keer achter elkaar. Het nummer niet erg recent.
niemand??quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat felix the housecat speelde op mysteryland. Er zat een vocal " lets go and bang the box" en dan werd bang the box heel vaak herhaalt en wat effecten erdoorheen enz..
ook "ah" zat er wel vaak in.
Minimal house was het denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |